/ Nya favoriten 💚 Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa denna
Michaela
Beauty Star
10/06/26-04:17
Nya favoriten 💚 Jag har fĂ„tt möjligheten att fĂ„ testa denna Pout Preserve Peptide Lip Treatment frĂ„n Ole Henriksen. Den doftar helt ljuvligt, som en perfekt och superfrĂ€sch blandning av krĂ€mig kokos och syrlig lime. Man fĂ„r direkt lite hĂ€rliga sommar- och semestervibbar sĂ„ fort man skruvar av korken. SjĂ€lva formulan kĂ€nns sĂ„dĂ€r hĂ€rligt lyxig och fyllig pĂ„ lĂ€pparna. Den lĂ€gger sig som en mjuk, omslutande barriĂ€r som lĂ„ser in fukt pĂ„ djupet, men det absolut bĂ€sta Ă€r att den Ă€r helt fri frĂ„n den dĂ€r jobbiga, klistriga kĂ€nslan. Den klibbar inte överhuvudtaget! IstĂ€llet fĂ„r man ett fantastiskt fint, lyxigt gloss med en nĂ€stan spegelblank finish som gör att lĂ€pparna ser supersnygga ut. Den lyckas verkligen att vara vĂ€ldigt Ă„terfuktande samtidigt som den har en hĂ€rligt plumpande och kylande effekt. Det Ă€r inte alls den dĂ€r stickande eller svidande kĂ€nslan som vissa plumpers har, utan bara en superfrĂ€sch, svalkande och uppiggande kĂ€nsla. Det bĂ€sta Ă€r att den faktiskt sitter kvar och Ă„terfuktar jĂ€ttelĂ€nge pĂ„ lĂ€pparna, sĂ„ man slipper hĂ„lla pĂ„ och smörja hela tiden. En klockren fullpott, sĂ„ om du vill ha mjuka, fylliga lĂ€ppar med ett magiskt glans Ă€r det hĂ€r ett absolut mĂ„ste. đŸ„„đŸ’šđŸ‹
FortsÀtt utforska gemenskapen!