Jag har fått äran att testa Kerastase Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze schampoo, så här kommer min recension!
✨Jag har nu testat schampot i cirka 2 veckor i kombination med mina vanliga hårprodukter, och WOW säger jag bara!
✨Doften är jättegod, lite blommig skulle jag beskriva den som, och inte alltför stark.
✨När jag har testat den här produkten så har jag dubbelschamponerat som vanligt, använt ett annat balsam samt en hårinpackning. Jag märkte redan efter första tvätten att håret kändes renare än vanligt, och det doftade också otroligt gott!
✨Den skillnaden som jag kan se nu när jag har använt den ett tag är att mitt hår inte blir flottigt lika snabbt. Tidigare har jag nämligen behövt tvätta håret minst varannan dag, men nu kan jag gå 3/4 dagar utan att tvätta. Jag ser ingen skillnad i hur håret ser ut, alltså glans osv. Jag tror att man skulle behöva använda det matchande balsamet för att få full effekt!
✨Det jag tyckte var bäst med den här produkten måste nog vara att den verkligen rengör ordentligt, och det sämsta skulle nog vara prislappen🫣
✨Avslutningsvis så är jag otroligt nöjd och skulle 100% köpa denna igen om pengarna finns!💞
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml