/ Hej allihopa !✨ Jag har fått chansen att recensera denna
Heidi
Beauty Pro
07/10/25-20:50
Hej allihopa !✨ Jag har fått chansen att recensera denna parfym. Det är Paco Rabanne ”Million Gold” för henne, i 30ml. Mitt första intryck var att lådan som flaskan kom i var stilren och simpel. Tyckte inte alls den höll samma mått som flaskan. För när jag såg själva flaskan blev jag positivt överraskad. Den såg snygg och lyxig ut med sina guldiga detaljer och mörka glas. När jag sprayade parfymen första gången så var det första jag la märkte till var misten. Misten var verkligen lyxig, doften kom ut tunt och så mjukt. ÄLSKAR! Men doften var inte för mig. Den var blommig i öppningen och sen sjönk den ner efter 30min, då luktade den sandelträd och musk. Jag är en gourmand tjej, jag gillar mina dofter söta och ätbara. Denna doft var inget för mig, tyvärr. Jag applicerade den på återfuktad hud, på handleder, hals och bröst. Den höll i ungefär 8h tills jag behövde bättra på doften. Men ett sprut räcker långt! En gång sprayade jag för mycket och fick huvudvärk. Overall är det en fin doft, snygg flaska, bra hållbarhet. Men doften var inte för mig. Skulle beskriva den som en kvällsdoft, inte en vardags parfym. Den är tung och luktar mycket floral. För den person som gillar de, GO FOR IT! Tack för att jag fick recensera kicks ! Älskar att dela min åsikt med er. Men nu vill jag veta, vad skulle ni föredra för noter i era dofter ? Skriv gärna. ✨
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Rabanne
Million Gold For Her Parfum 90 ml, Refillable
Fortsätt utforska gemenskapen!