/ Recension av Charlotte Tilbury Lip Cheat – Pillow Talk ✨ 📦
Bella
Beauty Pro
26/09/25-14:42(redigerad den 26/09/25-14:43)
Recension av Charlotte Tilbury Lip Cheat – Pillow Talk ✨ 📦 Förpackning Charlotte Tilbury kan det här med lyxig känsla! Pennan är klassiskt CT-rosa med gulddetaljer och känns elegant att ha i necessären. Dock måste jag säga att det inte är den mest “praktiska” förpackningen då det är en vässbar penna och inte en twist-up. Så ja, vässaren får bli en bästis här! 💄 Färg & första intryck Pillow Talk är verkligen en typsik nude, my lips but better-färg. Den är något kallare än vad jag personligen brukar sträcka mig efter (jag gillar mer åt det brunare, varmare hållet), men jag blev faktiskt förvånansvärt imponerad och kan nästan erkänna mig övertygad till att gilla en mer rosa läpp! 🖌️ Användning Formulan är krämig men ändå fast nog för att inte smetas ut direkt. Det gör det superlätt att få till en snygg kontur, och jag gillar att den går att fylla i hela läppen med utan att det känns torrt. Den är faktiskt bekväm även när man bär den som ett hel-läppstift. Jag gillar dock att toppa den med ett naturligt gloss! ⏳ Hållbarhet Här blev jag imponerad! Den sitter länge, även när jag dricker kaffe (och det säger en del, jag dricker många koppar). Visst försvinner den lite jämnt efter några timmar, men jag slipper den där hårda konturranden som vissa pennor lämnar. 💰 Pris 330 kr på Kicks. Det är en ganska saftig summa för en läppenna, men med tanke på känslan, färgen och hållbarheten så kan jag förstå varför många tycker att den är värd investeringen. ✅ Summering Jag fattar varför Pillow Talk är en ikon, färgen är smickrande på ett sätt som känns “lagom” till både vardag och fest. Förpackningen kunde varit lite smidigare, men känslan, formulan och hållbarheten väger upp det. Har ni testat Lip Cheat i Pillow talk eller någon annan nyans? Tycker ni att de är värda hypen, eller finns det några mer prisvärda läppennor ni föredrar?
Lip Cheat Hollywood Honey
Charlotte Tilbury
Lip Cheat Hollywood Honey
Fortsätt utforska gemenskapen!