1000 tack bästa Kicks för att jag fick den stora äran att få testa denna! 🙏🏻🥰 En riktig fullträff för mig att få prova 🤗
Jag brukar alltid blanda i lite bronze / glow i min foundation för att få lite mer lyster och djup och jag har, fram tills nu, använt By Terry brightening cc serum i nyans sunny flash. Har dock känt att den varit svår att dosera ~ det kommer oftast för mycket även om jag trycker försiktigt på pumpen…
Och så fick jag hem denna godingen från Drunk Elephant 🌅🐘💝
Började lite försiktigt med att addera en droppe till min flytande foundation från Clarins. Det var inga problem alls att blanda ihop dem 🫶🏻 Jag gillar att ha en riktigt bronzig look så för mig var en droppe inte var tillräckligt 🌅🐘 Men jag tycker att det är ett plus att man verkligen kan styra hur bronzig look man vill ha ~ det är lätt att bygga upp exakt den nyansen man själv önskar 🫶🏻🌅🐘 Jag tycker även att den håller hela dagen utan att krackelera… Den är trygg och pålitlig!
Den är jättelätt att dosera! Det kommer enkelt ut en droppe och inte mer vilket gör att det inte blir en massa produkt som går till spillo ✨riktigt bra 🫶🏻😍
Förpackningen är snygg och stilren och jag låter den gärna stå framme 🐘jag skulle säga att den är väldigt prisvärd eftersom det går åt så lite produkt 🥰 Nackdelen med själva förpackningen är att den är gjord av hård plast, jag kan tänka mig att det blir svårt att få ut det sista sen… svårt också att klippa upp den eftersom den är såpass hård 🤔
Slutligen så har jag även provat att använda den som highlighter på kindbenen och lite på näsryggen 🌅✨ Det gick inte alls bra 😅🙈 har testat med både fingrar och beauty blender men dropparna löser upp basen och det ser mest bara kladdigt ut… väldigt svårt att få det jämnt och snyggt, näsan blev helt röd istället för snyggt glow… Är man van vid att använda flytande highlighter så kan man kanske få till det snyggt och sömlöst 🫶🏻 men jag lyckades inte med det! 😅
På bilden ser ni överst en före-bild med bara foundation, i mitten ser ni hur det ser ut med två droppar adderade och längst ner ser man foundation och denna som highlighter 🌅✨
Drunk Elephant
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml