/ 🌾Hej alla fina! Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa Cherry Blossom
Wilma
Beauty Pro
08/09/26-11:56
🌾Hej alla fina! Jag har fĂ„tt Ă€ran att testa Cherry Blossom Glow Jelly Cream frĂ„n InnisFree!🌾 🌿KrĂ€men Ă€r verkligen otroligt jelly-aktig, vilket jag inte förvĂ€ntade mig alls, började nĂ€stan bli orolig över hur det skulle sjunka in i huden, men det gick in i huden vĂ€ldigt snabbt och lĂ€tt, det lĂ€mnade Ă€ven inget lager eller liknande. Huden kĂ€nns inte heller klibbig efterĂ„t, utan Ă„terfuktad.🌿 🌾NĂ€r jag applicerade krĂ€men pĂ„ huden blev jag absolut skeptisk över hur den skulle sjunka in, men, det krĂ€vdes inte mycket för att den skulle sjunka in fint. 🌾 🌿Den doftar otroligt gott men med tanke pĂ„ att den hade parfym i sig gjorde mig ocksĂ„ lite orolig dĂ„ jag inte visste hur min hud skulle reagera pĂ„ det, men har testat den i nĂ„gon dag nu och jag har inte mĂ€rkt att min hud reagerat pĂ„ den. Men det Ă€r en heads up till de som absolut inte kan anvĂ€nda parfymerade produkter.🌿 🌾Min slutsats: Jag tycker att produkten Ă€ndĂ„ ger lite glow och Ă„terfuktar min hud mycket bra vilket Ă€r ett stort + i min vĂ€rld. Den doftar ocksĂ„ otroligt gott, men som jag skrev tidigare sĂ„ Ă€r detta nog inte för alla, speciellt inte de som Ă€r vĂ€ldigt kĂ€nsliga mot parfymerade produkter. För mig funkar den bra, men tycker det Ă€r viktigt att vara pĂ„ den sĂ€kra sidan om man kan ha svĂ„rt för parfym i produkter. Huden kĂ€nns vĂ€ldigt mjuk och Ă„terfuktad efter anvĂ€ndning och den kĂ€nns mycket smooth ocksĂ„. 🌾 🌿Rekommenderar jag denna produkt? Absolut! Jag tycker att den ger fint och lĂ€tt glow, samt lĂ€mnar huden mjuk och Ă„terfuktad hela dagen. Doften Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt god, men dĂ€rav sĂ„ skulle jag inte rekommendera den till alla. Jag sjĂ€lv har kĂ€nslig hud och som tur funkar den för mig, men jag vet att den nog inte skulle fungera för alla som kan reagera pĂ„ parfymerade produkter.🌿 ⭐I mitt fall fĂ„r produkten 5/5 stjĂ€rnor ⭐ đŸ«¶(Men sjĂ€lvklart en heads-up till er som har svĂ„rt för parfym, dĂ„ denna kanske inte Ă€r optimal för er)đŸ«¶
Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream
Innisfree
Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream Innisfree Cherry Blossom Glow Jelly Cream
FortsÀtt utforska gemenskapen!