/ 💗 HĂ€r kommer min recension för Too Faced Better Than Sex
Kristina
Beauty Pro
28/08/26-12:32
💗 HĂ€r kommer min recension för Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer đŸ–€ Jag fick Ă€ran av att testa Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer och jag Ă€r sĂ„ tacksam för det. Tack snĂ€lla Kicks! đŸ–€ NĂ€r det gĂ€ller mascara har jag en som jag Ă€r riktigt nöjd med (Everfull Hi-Definition Mascara). Det jag tyckte skulle bli spĂ€nnande att se var om det kunde bli Ă€nnu bĂ€ttre med en Lash primer. Och gissa vad? Det blev Ă€nnu bĂ€ttre 😊. đŸ–€ HĂ€r kommer en del av beskrivningen som den utlovar sin anvĂ€ndare. (hĂ€mtat frĂ„n Kicks.se) ”Gör fransarna lĂ€ngre och tjockare och lyft dem till hĂ€pnadsvĂ€ckande höjder med 24+ timmar förbĂ€ttrad mascarahĂ„llbarhet. StĂ€rk din mascara med denna primer med kolsvarta pigment som omsluter fransarna med en nĂ€rande blandning av argan- och druvkĂ€rneoljor som Ă€r rika pĂ„ omega 3- och 9-fettsyror. Foreplay lash primer hjĂ€lper dina fransar att hĂ„lla sig uppe dag och natt. BĂ€r den med din favoritmascara, eller prova den pĂ„ egen hand nĂ€r stilen Ă€r lite mer avslappnad.” đŸ–€ Ok, stĂ€mmer det? Enligt mig 
 absolut. Jag trĂ€nar regelbundet och ganska intensivt ibland. Inte en enda gĂ„ng har den svikit mig. Trots svett sĂ„ har allt absolut suttit kvar. Jag har anvĂ€nt endast primern och primer tillsammans med mascara. Den sitter riktigt bra och funkar ocksĂ„ bra ensam just för mig dĂ„ den Ă€r i fĂ€rgen svart (dock sĂ€mre för de som önskar annan fĂ€rg pĂ„ sina fransar, kanske). Den hĂ„ller fransarna lĂ„nga och böjda pĂ„ ett riktigt fint sĂ€tt hela dagarna, vilket inte mĂ„nga vare sig primers eller mascaror gör. Det ger en wow effekt helt enkelt. đŸ–€ Första intrycket LĂ€ttarbetad och lĂ€tt att jobba upp till ditt önskemĂ„l. Perfekt att ha under din mascara men Ă€ven perfekt att ha ensamt för en lĂ€ttare sminkning. KĂ€nns inte blöt och lĂ€gger sig fint. LĂ€tt att bygga och jobba upp för önskemĂ„l. HĂ„ller superbra. Den ger sĂ„ mycket volym och lĂ€ngd till dina fransar. đŸ–€ Förpackningen En lite tyngre tub och inte sĂ„ plastig som mascaror kan kĂ€nnas. Den kĂ€nns mer metallisk och tyngre Ă€n plastig. Jag gillar den. đŸ–€ Hur Ă€r borsten? Den Ă€r ganska tunn och lite böjd. Det gör att du kan kamma och separerar fransarna frĂ„n roten hela vĂ€gen ut till toppen. Den ger inga klumpar. Den Ă€r Ă€ven uppbyggbar för den som vill ha mer intensiv look. đŸ–€ Hur kĂ€nns den pĂ„? Den kĂ€nns lĂ€tt i sin Formula. Inte vattnig och vĂ€ldigt lĂ€tt att bygga upp. Vill jag bara ha lite mascara en dag tar jag lite av endast primern. Annars bygger jag upp med primer och dĂ€refter mascara efter önskemĂ„l. Du kan ocksĂ„ lĂ€gga lager pĂ„ lager (primer/mascara/primer/mascara – blir riktigt fint. đŸ–€ Slutsats + LĂ€ttapplicerad Funkar som en ”egen” produkt utan mascara ovanpĂ„ Ger ingen blöt kĂ€nsla LĂ€ttanvĂ€nd Kammar och ger volym till fransarna Behövs inte mycket produkt för att fĂ„ resultat Smular inte alls HĂ„ller genom svett och tĂ„rar = lĂ„ngvarigt resultat Lyfter mina fransar och ger en fin separation Ger volym till mina fransar Passar kontaktlinsbĂ€rare LĂ€mplig för kĂ€nsliga ögon InnehĂ„ller nĂ€rande blandning av argan- och druvkĂ€rneoljor - Eventuellt att den Ă€r fĂ€rgad för de som inte vill ha svart đŸ–€ Kommer jag att köpa den igen? Ja det kommer jag att göra. 💗😍
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml
Too Faced
Better Than Sex Foreplay Lash Primer 8 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!