/ đ HĂ€r kommer min recension för Too Faced Better Than Sex
Kristina
Beauty Pro
28/08/26-12:32
đ HĂ€r kommer min recension för
Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer
đ€ Jag fick Ă€ran av att testa Too Faced Better Than Sex Foreplay Lash Primer och jag Ă€r sĂ„ tacksam för det. Tack snĂ€lla Kicks!
đ€ NĂ€r det gĂ€ller mascara har jag en som jag Ă€r riktigt nöjd med (Everfull Hi-Definition Mascara). Det jag tyckte skulle bli spĂ€nnande att se var om det kunde bli Ă€nnu bĂ€ttre med en Lash primer. Och gissa vad? Det blev Ă€nnu bĂ€ttre đ.
đ€ HĂ€r kommer en del av beskrivningen som den utlovar sin anvĂ€ndare. (hĂ€mtat frĂ„n Kicks.se)
âGör fransarna lĂ€ngre och tjockare och lyft dem till hĂ€pnadsvĂ€ckande höjder med 24+ timmar förbĂ€ttrad mascarahĂ„llbarhet. StĂ€rk din mascara med denna primer med kolsvarta pigment som omsluter fransarna med en nĂ€rande blandning av argan- och druvkĂ€rneoljor som Ă€r rika pĂ„ omega 3- och 9-fettsyror. Foreplay lash primer hjĂ€lper dina fransar att hĂ„lla sig uppe dag och natt. BĂ€r den med din favoritmascara, eller prova den pĂ„ egen hand nĂ€r stilen Ă€r lite mer avslappnad.â
đ€ Ok, stĂ€mmer det?
Enligt mig ⊠absolut. Jag trÀnar regelbundet och ganska intensivt ibland. Inte en enda gÄng har den svikit mig. Trots svett sÄ har allt absolut suttit kvar. Jag har anvÀnt endast primern och primer tillsammans med mascara. Den sitter riktigt bra och funkar ocksÄ bra ensam just för mig dÄ den Àr i fÀrgen svart (dock sÀmre för de som önskar annan fÀrg pÄ sina fransar, kanske). Den hÄller fransarna lÄnga och böjda pÄ ett riktigt fint sÀtt hela dagarna, vilket inte mÄnga vare sig primers eller mascaror gör. Det ger en wow effekt helt enkelt.
đ€ Första intrycket
LÀttarbetad och lÀtt att jobba upp till ditt önskemÄl. Perfekt att ha under din mascara men Àven perfekt att ha ensamt för en lÀttare sminkning.
KÀnns inte blöt och lÀgger sig fint. LÀtt att bygga och jobba upp för önskemÄl. HÄller superbra. Den ger sÄ mycket volym och lÀngd till dina fransar.
đ€ Förpackningen
En lite tyngre tub och inte sÄ plastig som mascaror kan kÀnnas. Den kÀnns mer metallisk och tyngre Àn plastig. Jag gillar den.
đ€ Hur Ă€r borsten?
Den Àr ganska tunn och lite böjd. Det gör att du kan kamma och separerar fransarna frÄn roten hela vÀgen ut till toppen. Den ger inga klumpar. Den Àr Àven uppbyggbar för den som vill ha mer intensiv look.
đ€ Hur kĂ€nns den pĂ„?
Den kĂ€nns lĂ€tt i sin Formula. Inte vattnig och vĂ€ldigt lĂ€tt att bygga upp. Vill jag bara ha lite mascara en dag tar jag lite av endast primern. Annars bygger jag upp med primer och dĂ€refter mascara efter önskemĂ„l. Du kan ocksĂ„ lĂ€gga lager pĂ„ lager (primer/mascara/primer/mascara â blir riktigt fint.
đ€ Slutsats
+
LĂ€ttapplicerad
Funkar som en âegenâ produkt utan mascara ovanpĂ„
Ger ingen blöt kÀnsla
LÀttanvÀnd
Kammar och ger volym till fransarna
Behövs inte mycket produkt för att fÄ resultat
Smular inte alls
HÄller genom svett och tÄrar = lÄngvarigt resultat
Lyfter mina fransar och ger en fin separation
Ger volym till mina fransar