/ Den här gången har jag fått testa Kylie Cosmetics Hybrid
Nathalie
Beauty Pro
23/05/26-14:38
Den här gången har jag fått testa Kylie Cosmetics Hybrid Blush i färgen Winter Kissed 2.0. 🩷 Om produkten Den här blushen ska smälta in i huden lika lätt som en flytande blush men ska också vara lika blurring som en puderblush. Den beskrivs som suede-like och viktlös, högpigmenterad, lättblendad och ha en "mistake-proof application". 🩷 Förpackning Den kommer i en söt liten ljusrosa dosa som har en ren och enkel design. Spegel på insidan av locket. Rätt intetsägande men jag tycker ändå att den är rätt fin! 🩷 Mina tankar Färgen Winter Kissed 2.0 är en jättefin kall rosa som passar mig med kall underton väldigt bra. Jag vet inte om jag skulle kalla just den här färgen för högpigmenterad, men visst finns pigmenten där! Den är relativt enkel att bygga upp om man vill ha en mer framträdande blush. Jag håller med om att den är väldigt lätt att använda och den ger fint blendade kanter så den känns liksom inte "skarp" väl på huden. Hållbarheten är också precis vad jag förväntar mig av en puderblush, varken mer eller mindre. Jag gillar verkligen att använda den här. Det är liksom härligt att applicera blushen och jag älskar den matta finishen! Trots att jag i vanliga fall bara använder flytande blush så kommer jag definitivt fortsätta använda den här och jag kan också tänka mig att köpa fler färger. Sammantaget så ger jag faktiskt Kylie Cosmetics Hybrid Blush 5/5 stjärnor för jag kan inte komma på något jag inte tycker om med den! (I min video vill jag visa hur den ser ut på huden och hur färgen byggs upp)
Hybrid Blush Slow Jam
Kylie Cosmetics
Hybrid Blush Slow Jam
Fortsätt utforska gemenskapen!