/ Kylie Cosmetics - Winter Kissed 2.0 Ett stort TACK och
Tatjana
Beauty Pro
18/05/26-16:05
Kylie Cosmetics - Winter Kissed 2.0 Ett stort TACK och varma kramar till kicks för jag hade den turen att bli utvald som testare! Blir alltid lika glad att jag har fått tur ännu en gång som blev utvald att testa produkter, jag blir geniuint super glad som ett litet barn på jullafton och ringer alltid mina nära/vänner och gör en hel presentation om allt jag fått testa! Jag själv har aldrig köpt kylie Cosmetics tidigare så det blev väldigt kul och intressant😀 Jag fick hem kylies hybrid blush i färgen Winter Kissed 2.0. Förpackningen var i ljus rosa,den var liite mindre än väntat men väldigt fin och clean. Blushen var en välidigt fin ljusrosa påminner om bubbelgum, jag som är lite mörkare i färgen (dels för jag använder mig utav bus) Lånade min väns dotter som har lite annorlundare hudtonen än mig Jag tycker att blushen inte syns såå mycket på mig som jag önskat, men den syns lite mer när jag verkligen bygger på den och typ blandar den med min Milani baked blush Berry amore (tror det var den färgen). På dottern som har lite ljusare hud så syns den helt okej när man byggt upp den. Tycker den ser så söt baby pink och fräsch ut med en silkeslen finish, det tyckte hon med. Dock tycker jag att den absolut ser väldigt typ naturlig ut? Och tyckte vi alla att den var fin på oss båda två. Jag tyckte finishen va fin, naturligt och känns väldigt lätt/naturlig. Jag är lite mer intresserad utav dessa andra kylies hybrid blushes i andra färger och skulle vara kanske mer nyfiken på hur de andra färgerna skulle passa på mig och har nu ett extra öga på Kylies smink. Positivt Ser/känns naturligt ut. Har en silkeslen finish. Mindre bra Är liite för dyr då den färgen jag testa inte syntes på mig så mycket. Jag rekomenderar absolut att ge ett försök och tror inte att man blir besviken! Men att se till att försöka få rätt färg som går ihop med sin egna hudton/smink.
Hybrid Blush Slow Jam
Kylie Cosmetics
Hybrid Blush Slow Jam
Fortsätt utforska gemenskapen!