/ Jag har fått testa Ouai Curl creme och tyckte det var
Isabella
Beauty Pro
28/11/25-08:18

Jag har fått testa Ouai Curl creme och tyckte det var väldigt roligt att få se hur en produkt verkligen kan göra skillnad! Tillobörja med så har jag tänkt att jag har ganska rakt hår, kanske lite vågigt? Brukar oftast bli ganska fluffigt och frissigt när håret självtorkar efter tvätt och känner alltid att jag måste använda min dyson airwrap som kan platta till håret med ett av munstyckena. På senaste tiden har jag misstänkt att jag kanske har lite lockigt hår egentligen men att jag inte behandlar håret rätt bara och använder fel produkter.. båda mina föräldrar hade väldigt lockigt hår som unga, så skulle ju egentligen inte vara konstigt om jag oxå har det 😆

När jag testade produkten använde jag en mängd som ca en mandel, klämde in i blött nytvättat hår. Klämde in produkten nerifrån och upp och tryckte in produkten. Upprepade detta flera gånger, och gick sedan in med min dyson airwrap fast med diffuser munstycket och lät det torka. Alltså resultatet?!? Blev chockad haha! Hade endast i Ouai Curl creme och minimal värme för att torka håret, och håret blev så naturligt lockigt! Jag gillade även doften som var fräsch men ganska diskret.

Jag trivs kanske bäst i mitt plattare hår, men kan ju absolut skriva under på att denna produkt fungerar och gör det den ska!

Tack snälla kicks för att jag fick testa Ouai Curl creme ❤️

Curl Crème 236 ml
Ouai
Curl Crème 236 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!