/ Weleda Skin Food 🌿💚 📩 Förpackning Den klassiska gröna
Bella
Beauty Pro
16/06/26-12:29
Weleda Skin Food 🌿💚 📩 Förpackning Den klassiska gröna tuben Ă€r enkel, praktisk och lĂ€tt att kĂ€nna igen. Jag gillar att den Ă€r smidig att ha i vĂ€skan och att det Ă€r lĂ€tt att fĂ„ ut rĂ€tt mĂ€ngd produkt. Förpackningen kĂ€nns kanske inte superlyxig, men den Ă€r funktionell och gör jobbet. 🌿 Formula & första intryck Det första jag lade mĂ€rke till var hur rik och tjock krĂ€men Ă€r. Den kĂ€nns verkligen som en intensiv fuktbomb för torr hud. Doften Ă€r ganska örtig och naturlig, vilket jag personligen gillar, men den kan vara lite speciell om man föredrar parfymfria produkter. Redan efter första anvĂ€ndningen kĂ€ndes huden mjukare och mindre stram. đŸ–Œïž AnvĂ€ndning Jag anvĂ€nder den frĂ€mst pĂ„ torra partier som hĂ€nder, armbĂ„gar och Ă€ven i ansiktet nĂ€r huden behöver extra mycket fukt. Den Ă€r ganska fet i konsistensen, sĂ„ jag tycker att den passar bĂ€st som nattkrĂ€m eller som en rĂ€ddare i nöden nĂ€r huden kĂ€nns riktigt torr. Ett litet tips Ă€r att vĂ€rma produkten mellan fingrarna innan applicering, dĂ„ blir den lĂ€ttare att fördela. ⏳ Resultat & kĂ€nsla pĂ„ huden Det hĂ€r Ă€r verkligen en produkt som levererar nĂ€r det kommer till Ă„terfuktning. Huden kĂ€nns mjuk och Ă„terfuktad lĂ€nge efter applicering, och jag mĂ€rker stor skillnad pĂ„ torra omrĂ„den redan efter nĂ„gon anvĂ€ndning. DĂ€remot kan den kĂ€nnas lite för rik för min hud under dagtid, sĂ€rskilt om jag ska sminka mig direkt efterĂ„t. 💰 Pris Med tanke pĂ„ hur dryg produkten Ă€r och hur effektiv den Ă€r pĂ„ torr hud tycker jag att den Ă€r vĂ€ldigt prisvĂ€rd. ✅ Summering Jag förstĂ„r verkligen varför Skin Food har blivit en riktig kultklassiker. Det Ă€r ingen produkt jag anvĂ€nder varje dag i hela ansiktet, men nĂ€r huden skriker efter fukt Ă€r det den hĂ€r jag strĂ€cker mig efter. Perfekt för torra hĂ€nder och omrĂ„den som behöver lite extra kĂ€rlek. Om du har torr till vĂ€ldigt torr hud Ă€r den definitivt vĂ€rd att testa.
Skin Food 30 ml
Weleda
Skin Food 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!