/ ☀️Jag hade turen att bli utvald som testperson för den här
Reanna
Beauty Star
29/06/26-12:16
☀️Jag hade turen att bli utvald som testperson för den här solskyddsserien och blev verkligen glad över att få prova den! Jag har utbildning inom hudvård, så jag är ganska noga med ingredienser och framför allt UVA-skydd. Jag brukar vanligtvis föredra mineralsolskydd med zinkoxid (eller zinkoxid och titandioxid), men jag blev faktiskt positivt överraskad av de här produkterna. 🌸Ansiktssolskyddet innehåller moderna UV-filter som ger ett mycket bra skydd mot både UVA- och UVB-strålning. Det kändes lätt och behagligt på huden. Jag blev lite glansig, men den kändes inte fet alls. Jag har också använt den under smink flera gånger, och den rullade sig inte eller fick min foundation att separera, vilket var ett stort plus. 🍒Den marknadsförs som oparfymerad, och jag märkte en väldigt svag doft när jag applicerade den. Det är ingen tillsatt parfym, utan bara den naturliga doften från ingredienserna, vilket känns helt rimligt. 🧴Om du inte gillar den vita hinnan som zinkoxid eller titandioxid ibland kan ge tycker jag att det här är ett riktigt bra alternativ. Jag väljer fortfarande oftast ett mineralsolskydd när min hud känns extra känslig, men den här skulle jag absolut använda till vardags. 👙Jag använde sprayen på kroppen, vilket gjorde det smidigt att återapplicera under dagen. Stiftet har jag haft i väskan och använt på handryggarna, ett område som jag tror många av oss glömmer att skydda. 🍓Sammanfattningsvis tyckte jag verkligen om att få testa den här serien. Även om jag fortfarande personligen föredrar mineralsolskydd tycker jag att det här är ett jättebra alternativ för den som vill ha ett högt solskydd utan den vita hinnan som mineralsolskydd ibland kan ge.
Fortsätt utforska gemenskapen!