/ Tack till [@KICKS] för att jag fick möjlighet att testa
Beauty Tester
Farah
Beauty Pro
13/01/26-07:51(redigerad den 13/01/26-08:05)

Tack till [@KICKS] för att jag fick möjlighet att testa denna produkt.” Min hårtyp & behov: Jag har mörkt och slingat hår med mycket småhår/babyhår runt hårfästet. Jag gillar en sleek look men vill att håret ska se naturligt ut.

Så har jag använt produkten: Jag har använt Björn Axén Sleek Stick på torrt hår, främst längs benan och runt hårlinjen för att tämja småhår. Perfekt när jag vill ha en snabb och snygg finish.

Första intryck: Väldigt smidig och lätt att applicera. Konsistensen är krämig men fast, och den ger direkt ett snyggt, slätt resultat utan friss.

Resultat: Produkten gör exakt det den lovar – den fixerar håret fint och håller småhåren på plats hela dagen. Looken blir verkligen sleek (se bild).

Det jag gillade mest: ✔️ Enkel att använda ✔️ Ger ett snabbt och snyggt resultat ✔️ Perfekt för uppsatt hår och sleek styles

Det jag gillade minst: ➖ Håret känns lite fett efter användning, så jag upplever att håret behöver tvättas efteråt.

Sammanfattning: En jättebra produkt för snygg styling och kontroll av småhår, speciellt till fest eller när man vill se extra fixad ut. Inte en produkt jag använder varje dag, men perfekt när man vill ha en polerad look.

⭐️⭐️⭐️⭐️ / 5

Sleek Stick 25 g
Björn Axén
Sleek Stick 25 g
Fortsätt utforska gemenskapen!