Matas Striber All-in-1 Protection Spray
Tack [@KICKS] för att jag fick möjlighet att prova detta värmeskydd. 🌟
Jag fick denna produkt för ett bra tag sedan men valde att prova den under längre tid för att verkligen bilda mig en uppfattning kring vad jag tycker om produkten.
Jag har mycket hår men tunna hårstrån, typiskt skandinaviskt skulle jag nog säga, normalt till en aning torrt.
Jag har använt produkten när jag fönar håret, vilket ofta blir en gång i veckan. Jag tycker den funkar bra och gör håret lent och glansigt. Anti-friss effekten märker jag av lite men kanske inte så mycket som jag önskat vilket drar ner betyget. Det som mer är positivt med produkten är att den inte tynger ner håret. Extra plus är att den är parfymfri! Sprayen funkar bra och fördelas jämnt och för detta pris tycker jag den funkar mycket bra utifrån mina önskemål.
Tycker absolut det är en produkt värd att prova om man letar efter ett prisvärt och parfymfritt värmeskydd som används i handdukstorkat/blött hår. Jag kommer absolut fortsätta använda denna och köpa ny när den är slut då det är ett värmeskydd som gör det den ska och för en rimlig prislapp. Den får 4/5 stjärnor av mig, 5 hade den fått om anti-friss effekten hade varit något bättre. Överlag en mycket bra produkt 🌟