/ Jag fick äran att testa Xlash sheet mask som var av den
Diana
Beauty Star
19/05/26-08:25
Jag fick äran att testa Xlash sheet mask som var av den virala typen där man ska ha den på ansiktet i flera timmar. Det står att den ska ge ett glow och strama upp huden så den ser fastare ut. Jag tyckte att masken var lite svår att få på eftersom man fick chansa lite med placeringen för att inte ta sönder masken. Det var svårt att flytta runt masken på ansiktet för den gick sönder när man försökte ta i den och dra. Passformen runt munnen var inte så bra så jag tycker att de borde kanske haft ett lite större hål. På mig hamnade den precis ovanför läppen och jag upplevde att den ville glida ner över läppen. Det var lätt att sova med den och jag märkte redan efter någon timme att den hade börjat förändras. När jag vaknade under natten och den suttit på några timmar så kände jag hur den hade stramats åt och blivit mer genomskinlig. Jag märkte av ett tydligt glow och min hud kändes len och något uppstramad. + Den är roligare än en vanlig sheet mask, jag tycker om idén av att ha den på en längre stund + Den gav ett tydligt glow som varade längre än en vanlig sheet mask - Passformen var inte det bästa - Svårt att justera hur masken sitter utan att den går sönder
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Xlash
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Fortsätt utforska gemenskapen!