/ Har fått testa tre produkter från Matas striber så här
Onel
Beauty Star
19/06/26-11:12(redigerad den 19/06/26-11:12)
Har fått testa tre produkter från Matas striber så här kommer mina tankar om dem. Sun Spray Fragrance Free SPF 30 Det här är en smidig solspray som är enkel att applicera tack vare sprayfunktionen. Jag hade dock önskat att den fördelade produkten som en finare dimma, eftersom den just nu snarare sprutar ut produkten i mindre klickar. Solskyddet går däremot in väldigt snabbt i huden, vilket jag uppskattar. Ett stort plus är att den är parfymfri. Jag kan ofta uppleva att solkrämer har en stark doft som hänger kvar resten av dagen, så det är skönt med ett alternativ utan parfym. Sun Face Fluid SPF 30 Tyvärr ingen favorit för mig. Jag upplever att den tar längre tid att sjunka in i huden än Sun Spray. Jag bränner mig ganska lätt i ansiktet och därför hade jag föredragit SPF 50 istället för SPF 30. Produkten fungerar säkert bra för många, men den passade inte riktigt mina behov. Sun Stick SPF 50 Min favorit av de tre produkterna. Den lilla storleken gör den enkel att ha med sig och den är perfekt för känsliga områden som öron, näsa och läppar. Smidig, praktisk och en produkt jag definitivt kommer att köpa igen.
Fortsätt utforska gemenskapen!