/ Denna recension kommer väldigt sent men jag har haft problem
Michai
Beauty Pro
15/04/26-11:29
Denna recension kommer väldigt sent men jag har haft problem att logga in på min sida. Men här kommer den 🙌 Jag skulle få testa Moroccanoil Frizz Shield Spray men fick hem Treatment mist. Kan inte tagga produkten jag skulle fått tyvärr. Jag har testat den här frissprayen ganska noggrant under olika förutsättningar för att ge den en rättvis chans. Jag har använt den både på dagar när mitt hår varit naturligt lockigt och mer frissigt, samt när jag haft det utslätat och rakt. Tyvärr upplever jag ingen som helst skillnad oavsett utgångsläge. Produkten verkar inte påverka frissnivån, glansen eller hårets allmänna struktur – håret ser i princip identiskt ut före och efter applicering. Jag har även testat olika mängder produkt och applicerat både i fuktigt och torrt hår, men resultatet är detsamma. Det känns inte som att produkten “gör något” alls, vilket är frustrerande med tanke på vad den utlovar 😕. En annan aspekt som verkligen drar ner helhetsintrycket är doften. Den är ovanligt stark och ganska tung, vilket gör att den inte bara sitter kvar i håret utan även fyller hela badrummet. För mig blev det så pass påtagligt att jag undviker att använda produkten när någon annan är hemma, och jag behöver ofta vädra efteråt 🤧. Om man är känslig för starka dofter kan detta vara ett stort minus. Sammanfattningsvis känns det som en produkt som inte lever upp till sina löften. Jag hade förväntat mig åtminstone någon form av effekt på friss, men märker tyvärr ingen skillnad alls. I kombination med den kraftiga doften gör det att jag personligen inte kommer fortsätta använda den 👎.
Treatment Mist 25 ml
Moroccanoil
Treatment Mist 25 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!