/ Jag fick turen att få hem och testa Bubble Slam Dunk
Wilma
Beauty Pro
06/04/26-12:51
Jag fick turen att få hem och testa Bubble Slam Dunk Hydrating Moisturizer!😍❤️ (Tack Kicks❤️❤️) Jag har nu använt denna i en vecka och tänkte dela med mig hur den fungerat för mig och hur det kändes redan efter första användningen!❤️ Första användningen: Den känns lätt på huden, känns även redan återfuktande och går in i huden snabbt vilket är bra, man känner sig inte kladdig efteråt som vissa moisturizers gör.😍 Efter jag använt den 2 gånger varje dag i en vecka: Min hud känns så mycket jämnare och mer återfuktad. Under de kyligare perioderna om året så brukar jag få en väldigt torr hud och en rödare och mer ojämn hudton, samt massa röda spots som kommer här och där. När jag använt denna under en vecka så ser jag skillnad redan nu, huden känns jämnare, inte alls samma rodnad och ojämn ton, samt mindre spots (knappt inga). Så för mig fungerar den verkligen jättebra!🥰 Overall recension: Burken och designen är så fin, älskar att krämen kommer ut i form av en blomma. Så fin! Krämen är helt vegansk, utan färger, utan parfym och mycket mer. Jag har lite svårt för dofter generellt och denna kan jag inte säger att den luktar ”gott”, men doften känner man bara när man applicerar den och sedan känner man inget av den efter man smörjt in den i ansiktet så det gör det lättare för mig. Parfymfria produkter är det bästa för huden absolut, men vissa krämer håller i en konstig doft som du kan känna en längre period innan den går in i huden, denna gör som tur inte det. Men som sagt, jag är känslig för doft som känns ”udda”, jag vet inte hur jag ska beskriva det, haha! Men denna kräm sjunker in i huden så snabbt att jag knappt ens känner av den, vilket är perfekt för mig och säkert många andra som vill använda parfymfria alternativ till krämer och också kan ha svårt för olika parfymfria dofter. Krämen känns lätt på huden och lämnar den inte kladdig efteråt som en del krämer tyvärr gör, vilket jag ÄLSKAR!😍 Den gör huden så mjuk och len, samt håller den återfuktad och mjuk hela dagen ut! Detta kommer verkligen vara en produkt som jag kommer fortsätta att använda framöver och köpa fler gånger! 🫶 Till alla er med torr och/eller känslig hud, jag rekommenderar verkligen denna! 😍 5/5 stjärnor från mig ⭐️ En ny favorit❤️
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml
Bubble
Slam Dunk Hydrating Moisturizer 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!