/ PACO RABANNE MILLION GOLD for her 30 ML En OTROLIG doft
Rebecca de la Lindgren
Beauty Pro
08/10/25-00:20(redigerad den 09/10/25-00:44)
PACO RABANNE MILLION GOLD for her 30 ML En OTROLIG doft för den självsäkra kvinnan Jag hade lyxen att bli beautytester för denna doft! TACK KICKS😍🙏🏼 Flaskan är jättevacker och står som ett smycke på hyllan. Doften öppnar med jasmin,ros & citrus på det vackraste sätt. Mellannoterna är solig Ylang ylang & lavendel ( jag känner inte av Lavendeln alls dock) Och landar i en krämig vanilj & sandelträ som ger doften sin bas. Och jag ÄLSKAR den 😍🙏🏼 Det är en intensiv doft för den som vill lämna ett "power woman" intryck. Den lämnar en doft vart du än går efter dig & den doftar LYX! Den är inget för tonåringen som vill dofta plain vanilla men för KVINNAN 😍🤩 Jag skulle bära den på sensommaren och hösten till datenights,fester och speciella tillfällen där jag vill känna mig extra självsäker och kvinnlig. Doften sitter också väldigt bra på huden , Ca 8 timmar på mig och den mynnar ut till den mjukaste doft jag nånsin känt 🙏🏼 En OTROLIG doft att ha i sin parfym samling! Om ni är nyfikna tycker jag ni ska smita in på Kicks och spruta på er lite, så ni får uppleva den & kanske hitta er nya favorit😍🙏🏼
Fortsätt utforska gemenskapen!