/ Jag har länge varit sugen, men för snål för att testa drunk
Chuchu
Beauty Pro
18/09/26-14:20
Jag har länge varit sugen, men för snål för att testa drunk elephant, så jag blev sjukt glad när jag blev utvald som testare av deras D-bronzi antipollution sunshine drops. Det är serumliknande bronzerdroppar som man blandar med sin vanliga fuktkräm och applicerar där man vill vara lite extra bronzig. Jag har t.ex. lagt lite extra på kinder, näsa och panna, alltså där solen naturligt brukar ta på mig. Dropparna är parfymfria och doftar ingen BUS överhuvudtaget. Färgen är skimrig och inte glittrig, stort plus för det!! (Lägger en bild i kommentarerna). Jag tycker även om att man kan styra intensiteten själv, så några droppar när man bara vill se lite fräschare ut och lite mer när man vill ha ännu lite extra färg. Och man behöver verkligen inte mycket. En liten mängd räcker långt, så trots att den inte är den billigaste produkten tycker jag att den känns ganska dryg. Jag tycker inte produkten krockar med mina övriga produkter, utan de smälter fint ihop. Enligt varumärket så ska denna produkt innehålla antioxidanter och hudvårdande ingredienser, vilket som verkar vara hela Drunk elephants filosofi. Jag var såklart äcen tvungen att kolla upp historien till varumärkets namn för att jag tycker det är så gulligt och det är tydligen en gammal legend om att elefanter äter fermenterade frukter som fallit från träd och blir berusade. Lekfullt varumärke helt enkelt 🐘🥂kul!! Överlag en fin produkt att ha i sin dagliga sminkrutin. Minuset är priset 460kr för 30 ml som ändå känns ganska saftigt, om man jämför med vanliga krämbronzers.  (Till produkten tillkom en liten tester på 1.5 ml på en dagkräm) Tack kicks 💜
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Drunk Elephant
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!