/ Hej alla Beauty testers! Jag har fått chansen att testa en
Filippa
Beauty Pro
26/08/25-12:17
Hej alla Beauty testers! Jag har fått chansen att testa en nyhet från Ralph Lauren! Över lag har testat många parfymer och är väldigt parfymintresserad, men Ralph’s Club New York EDP sticker verkligen ut, och passar både killar samt vuxna män. Den känns fräsch och modern direkt vid första sprayen, med en mjuk öppning av lavendel och citrus som gör att den aldrig blir för tung. Efter en stund kommer de lite djupare träiga tonerna fram, vilket ger parfymen ett elegant och mer vuxet uttryck. Personligen gillar jag den mer och mer desto längre den sitter på huden! Det jag gillar mest är att den funkar lika bra för en yngre kille som vill ha något stilrent och fräscht, som för en man som vill utstråla självsäkerhet och klass. Den är perfekt för både vardag och fest – men den kommer verkligen till sin rätt på kvällen, vid middagar eller när man ska ut eller bara känna sig allmänt fräsch. Hållbarheten är riktigt bra, den sitter kvar länge på huden utan att kännas överväldigande. Flaskan är dessutom snygg och stilren, vilket gör helhetsintrycket ännu bättre! Stort tack Kicks för att jag fick chansen att testa denna magiska parfymen:)
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Ralph Lauren
Ralph's Club New York EdP 110 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!