/ Jag har fĂ„tt testa 🌾Lash Idole Curl Goddess🌾 Jag har
Michai
Beauty Pro
12/09/26-15:38
Jag har fĂ„tt testa 🌾Lash Idole Curl Goddess🌾 Jag har anvĂ€nt mascaran i knappt tvĂ„ veckor och tycker överlag att den Ă€r helt okej. Jag har vĂ€ldigt raka fransar och upplever dĂ€rför inte att den ger nĂ„gon direkt böjning (trots att jag anvĂ€nder fransböjare), men den fĂ„r dĂ€remot fransarna att se lĂ€ngre ut, vilket jag gillar. Ju fler lager, desto rakare blir mina fransar av denna, men ju lĂ€ngre ser de ut. Det kan vara fint pĂ„ andra men jag hade hoppats pĂ„ mer böj (med tanke pĂ„ namnet...). Formulan kĂ€nns behaglig att arbeta med och mascaran luktar ingenting, vilket Ă€r ett plus. Förpackningen kĂ€nns ocksĂ„ skön att hĂ„lla i, Ă€ven om den ger ett lite plastigt intryck. HĂ„llbarheten under dagen Ă€r helt okej. Jag har inte mĂ€rkt att den smular, men jag har hittills bara anvĂ€nt ett lager. Med ett lager ger den ungefĂ€r samma resultat som mascaran jag vanligtvis anvĂ€nder till vardags frĂ„n e.l.f. (som kostar en tredjedel av priset). För priset hade jag dĂ€rför förvĂ€ntat mig lite mer och tycker inte riktigt att den levererar tillrĂ€ckligt mycket för att motivera kostnaden. Betyg: 3/5 🌾🌾🌾
FortsÀtt utforska gemenskapen!