Jag har fĂ„tt testa đžLash Idole Curl Goddessđž
Jag har anvÀnt mascaran i knappt tvÄ veckor och tycker överlag att den Àr helt okej. Jag har vÀldigt raka fransar och upplever dÀrför inte att den ger nÄgon direkt böjning (trots att jag anvÀnder fransböjare), men den fÄr dÀremot fransarna att se lÀngre ut, vilket jag gillar. Ju fler lager, desto rakare blir mina fransar av denna, men ju lÀngre ser de ut. Det kan vara fint pÄ andra men jag hade hoppats pÄ mer böj (med tanke pÄ namnet...).
Formulan kÀnns behaglig att arbeta med och mascaran luktar ingenting, vilket Àr ett plus. Förpackningen kÀnns ocksÄ skön att hÄlla i, Àven om den ger ett lite plastigt intryck. HÄllbarheten under dagen Àr helt okej. Jag har inte mÀrkt att den smular, men jag har hittills bara anvÀnt ett lager.
Med ett lager ger den ungefÀr samma resultat som mascaran jag vanligtvis anvÀnder till vardags frÄn e.l.f. (som kostar en tredjedel av priset). För priset hade jag dÀrför förvÀntat mig lite mer och tycker inte riktigt att den levererar tillrÀckligt mycket för att motivera kostnaden.
Betyg: 3/5 đžđžđž FortsĂ€tt utforska gemenskapen!