Jag fick testa Ole Henriksens Pout Preserve Peptide Lip Treatment "Grenade Guava Chiller" som testpanel i Kicks Beauty TALKS! 💗
Efter 60 dagars användning: perfekt cooling effekt under varma sommardagar, speciellt när man var utomlands! Den gör inte ont men har definitivt en kall känsla över läpparna, vilket jag tyckte om! Upplevde den inte heller som sticky utan den lägger sig som ett läppbalsam och kan kombineras med läppennor om man inte tar för mycket på. Den har inte så lång lasting power, du måste applicera på nytt efter måltider eller om du dricker något. Läpparna är mjuka efteråt och tinten som produkten har lägger sig fint. Efter att ha använts i två månader märkte jag dock att locket på produkten hade fått en lång repa och höll på att gå sönder. Googlade runt och märkte att flera upplevt att plastlocken går sönder på kort tid. Fick slänga på tejp för att hålla ihop den...
Vill du ha ett mjukt glow med en lång cooling effekt? Då passar den här bra, men det finns risk för att hållaren/locket går sönder, vilket är tråkigt med tanke på prissättningen inte lever upp till kvalitén på materialet.
Mitt betyg: 3 av 5 ⭐️ (locket som gick sönder drog ned betyget ordentligt!)
Gick din hållare sönder på något vis?
10Bidrag
Ole Henriksen
Lip Treatment Pout Preserve Orange