/ Jag fick äran att vara beauty tester på denna Archibrow brow
Sanni
Beauty Star
27/04/26-19:21
Jag fick äran att vara beauty tester på denna Archibrow brow pencil i färgen taupe från Anastasia Beverly hills✨. Jag har använt både deras dip brow och deras andra penna från detta märke och älskar dem. Så var verkligen kul att få testa denna nyhet!! Jag är nöjd med den, den är väldigt enkel att få till brynen riktigt snyggt och skarpa med, och enkel att sudda där man behöver eller borsta brynen med borsten i andra änden. Jag tyckte dock att trots den smala kritan va de svårt att få till strå liknande drag med pennan vilket var tråkigt då jag sett fram emot att kunna göra de enklare som pennan lite är ”gjord” för, men men har kanske inte fått in tekniken än 😉. Plus är att den håller väldigt bra (Tillockmed att sova med haha efter en lång dag i studion råkade det bli så). Det enda minus enligt mig att det inte är något lock på för pennan och kan lätt komma in smuts där då man förvarar den i tex smink väskan. Annars kommer jag varmt rekommendera denna penna och kommer absolut köpa den igen. ❤️
Archibrow Brow Pencil Granite
Anastasia Beverly Hills
Archibrow Brow Pencil Granite
Fortsätt utforska gemenskapen!