/ Vill tacka KICKS för att jag fått möjligeten att testa Too
Melina
Beauty Pro
07/11/25-13:43(redigerad den 07/11/25-13:45)

Vill tacka KICKS för att jag fått möjligeten att testa Too Faced - Born This Way Super Coverage Concealer i färgen Snow

Jag gillar verkligen formulan på den här concealern! Den täcker allt utan att kännas tung och smälter fint in i huden. Finishen blir jämn och naturlig, och den sitter bra hela dagen. Tyvärr blev nyansen Snow lite fel för mig, den blev för ljus och något för gul för min underton.( jag har en neutral underton med svagt varmt, min hudtyp är normal och har lite pigmäntfläckar ) Men jag gillar produkten så pass mycket att jag definitivt kommer köpa den i en bättre färgmatchning. Så jag hoppas verkligen att den kommer finnas i en KICKS butik nära mig så jag kan hitta rätt färg. Jag har både använt concealer bortste, svamp och mina fingrar och tycker man får fint resultat av alla metoder!

Kan verkligen rekommendera denna concealer till er som vill ha en lite mer täckande produkt. Jag använde concealer mycket förr men varit för lat för en "hel" sminkning men kommer definitivt skräpa mig och köra fullt nu. Otroligt taggad på att köpa rätt färg.

Denna produkt får ⭐⭐⭐⭐ av mig!

Born This Way Super Coverage Concealer Travel Size Cloud
Too Faced
Born This Way Super Coverage Concealer Travel Size Cloud
Fortsätt utforska gemenskapen!