/ Testat Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptide Ceramide
Miggis
Beauty Pro
10/02/26-11:54(redigerad den 10/02/26-12:00)
Testat Elisabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptide Ceramide Hydra-Plumping Water Cream. Förpackningen känns både hygienisk och väldigt praktiskt- jag tycker mycket om pumpfunktionen som gör att man enkelt får upp exakt den mängd kräm man behöver, utan kladd eller spill. Det ger en lyxig och genomtänkt känsla. konsistensen är mjuk, tunn och nästan viktlös. Den smälter in i huden och känns som en andra hud- riktigt skön på ett sätt som nästan blir lite beroendeframkallande. Trots sin lätta känsla är krämen väldigt dryg, vilket gör att en pump räcker långt. Huden känns återfuktad och behaglig direkt efter applicering, och det är dessutom väldigt lätt att sminka sig ovanpå efter användning. Makeupen lägger sig fint utan att glida eller bli fläckig vilket är ett plus. Priset är visserligen något högt, men i mitt tycke är den absolut värd varje krona med tanke på kvalitet, känsla och resultat. Det enda lilla minuset för mig personligen är att den saknar doft- jag tycker om när en kräm har en lätt uppiggande doft. Samtidigt är det såklart ett stort plus för allergiker och känslig hud. Jag blev verkligen positivt överraskad efter den tid jag har testat denna kräm, och den har utan tvekan fått en fast plats i min hudvårdsrutin och badrumsskåp.
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Elizabeth Arden
Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!