Stort tack till KICKS för att ni skickade ut den här produkten till mig – så glad att jag fick chansen att testa!
Jag har nyligen testat Kérastase Glaze Drops, och jag måste säga – jag är helt kär i den här produkten! ✨ Efter bara en användning märkte jag en enorm skillnad. Mitt hår fick en fantastisk glans, såg friskare ut och kändes så mjukt och följsamt.
Det jag verkligen älskar är att oljan absorberas direkt i håret utan att lämna någon fet eller oljig känsla. Den sitter i håret och vårdar på djupet, men utan att tynga ner eller göra det kladdigt. Håret ser bara naturligt glansigt ut – som om ljuset reflekteras från varje hårstrå!
Doften är dessutom underbar – fräsch och lyxig, precis som man förväntar sig av Kérastase. Jag brukar använda ett par droppar i längderna efter styling, och resultatet håller hela dagen. Håret känns lätt, lent och välmående, precis som efter ett professionellt salongsbesök.
Om du letar efter en produkt som ger glans, vård och en lyxig känsla utan att göra håret fett – då är Kérastase Glaze Drops ett måste! Den här kommer absolut att stanna i min hårvårdsrutin framöver.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
KÉRASTASE
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml