/ Perfekt för mina glesa bångstyriga bryn som behöver färg och
Michaela
Beauty Pro
21/09/26-23:42
Perfekt för mina glesa bångstyriga bryn som behöver färg och vård - Xlash Brow Booster Eyebrow Gel - Medium Brown. 🤎 Jag har ögonbrynsstrån som lätt bryts av och brynen är generellt lite glesare, så jag letar alltid efter produkter som inte bara stylar utan även vårdar. Den här ögonbrynsgelen från Xlash har verkligen överträffat mina förväntningar! 😍 Eftersom mina bryn behöver lite extra kärlek känns det fantastiskt att veta att formulan vårdar stråna under dagen. Dessutom sitter färgen (Medium Brown) kvar otroligt bra och ser helt naturlig ut från morgon till kväll. Jag fick verkligen kämpa med att få bort produkten när det var dags att sova! 🤭 😶‍🌫️  Jag var faktiskt lite orolig från början eftersom mina ögon är väldigt känsliga. Tidigare brynprodukter har gjort att mina ögon blivit irriterade och både mina ögonbryn och ögonlock svullna 🫣😅 Men den här har fungerat hur bra som helst utan någon reaktion alls! Egentligen så är färgen lite för mörk eftersom jag har orangerött hår, men jag ger givetvis denna en ärlig chans och känner redan nu att det kommer bli ett så fint slutresultat! Formulan är ganska rinnig och lös i konsistensen så de första gångerna fick jag vara lite försiktig så att det inte kom för mycket på borsten, men så fort jag fick in snitsen på doseringen blev resultatet magiskt. Mina glesa bryn fick genast ett fylligare intryck! ☺️✨ Sammanfattningsvis en otroligt bra produkt för dig som vill ha snygga, fyllda bryn samtidigt som du stöttar strånas kvalitet. Jag kommer definitivt att köpa den igen (men förmodligen i en ljusare nyans såvida jag inte blir helt såld på den här mörkare looken)! 💕 Håll utkik! Det här är bara mina första intryck – del 2 med uppföljning kommer senare under hösten! 🍂 Stort tack Kicks för att jag fick möjlighet att testa denna! 🧡
Klicka på ett alternativ för att rösta
Passar nyansen Medium Brown mig eller borde jag byta till en ljusare nyans?
4Bidrag
Den passar perfekt 😍
Testa en ljusare nyans nästa gång 😘
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
Xlash
Brow Booster Eyebrow Gel Soft Brown
Fortsätt utforska gemenskapen!