/ När jag fick hem Gosh Copenhagen Brow Lift Lamination Gel
Nathalie
Beauty Pro
21/12/25-12:46

När jag fick hem Gosh Copenhagen Brow Lift Lamination Gel som testprodukt så blev jag lite ställd. Jag var helt säker på att man i denna omgång kunde klicka i vilken produkt man ville testa och att jag valde mascara eftersom att jag känner att en ögonbrynsgel är bortkastad på mig. Men efter att ha pratat igenom det med Kicks kom vi fram till att jag skulle testa den här ändå.

Så varför är en ögonbrynsprodukt bortkastad på mig? Jag har i princip inga ögonbryn alls efter sjukdom i tonåren. Jag noppar inte ett enda strå eftersom att mina bryn är så ickebefintliga. Jag har helt enkelt inget att tämja men har utvärderat den här produkten så gott jag kan!

Gelen är vit direkt ur tuben men torkar helt transparent. Tycker att produkten är lätt att arbeta in i brynen och säkert ännu lättare om man vet att det finns en kam i locket vilket jag inte upptäckte förrän jag såg andras recensioner 😀 När det torkat tycker jag fortfarande att det är rätt klibbigt och det håller i sig tills man tvättar bort det. Jag borstade mina bryn rätt mycket uppåt för att testa hållbarheten ordentligt och jag gillade inte riktigt känslan när produkten var på huden, det kändes stramt ungefär som om jag hade lim på huden (vilket jag ju typ hade) som ville spricka upp men inte gjorde det.

Hållbarheten tycker jag är helt okej! Några timmar in så försökte jag "dra ner" brynen och även om de lossnade från huden så la de sig inte helt ner som jag försökte få dem.

Produkten går inte att tvätta bort med enbart vatten men för mig som inte har så mycket ögonbryn räckte det med min vanliga ansiktsrengöring för att bli av med alla rester.

Jag har av förklarliga skäl väldigt begränsad erfarenhet av den här typen av produkt men om jag skulle vilja använda en ögonbrynsgel så skulle jag defintivt vara nöjd med den här! Av den anledningen får produkten 4/5 av mig där avdraget är för att det är väldigt klibbigt även när den torkat helt

Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Gosh Copenhagen
Brow Lift Lamination Gel 002 Dark Brown
Fortsätt utforska gemenskapen!