Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
👋
Är du ny på Communityt?
Såhär kommer du igång!
Beauty Talks
Alla inlägg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Join the event!
Makeup
Makeup-inlägg
Makeup Looks
Hudvård
Hudvårdsinlägg
Fråga våra hudterapeuter
Följ vår hudterapeut
Följ vår farmaceut!
Hårvård
Hårvårdsinlägg
Hair Looks
Doft
Doftinlägg
Månadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
Såhär kommer du igång!
Inställningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
Användarvillkor
Mitt senaste köp i från Kicks! Är så taggad på denna produkt från Maria Nila, Gloss Coat! Värmeskydd och glans och förhoppningsvis en fin doft! Tack till Virre och Anna som inspirerade mig att köpa denna! >
Back to routines - Kroppsvård Denna kombon med dusch kräm och body yoghurt tycker jag passar året om! Med doft av dewberry som man bara vill gå och sniffa på för den doftar så gott!
Kroppsvård!
Top on my wish list 📝🤩
Clarins Double Serum Foundation – recension
Top on my wish list 📝🤩
Vilken är din dröm produkt? 😍🧖🏼♀️
Mitt senaste köp!
Tack @Kicks 💕
Senaste köp
✨ Beauty Reset
Footcare heros 🦶🏼❤️
Beauty First Impressions
Lyckan! 🫶🏻
Unnade mig den här i fredags 😉🤪😻har spanat på den såå länge, blev dock inte den färgen som jag tänkt mig från början.
min morgon- och kvällsrutin
✨Back to skincare routine ✨
Top on my wishlist 😍
Beauty First Impressions 💖
Budgetfavroit
Återvinning ♻️
Budgettips! och lättare att använda än en sheet💦
Top on my wish list 📝🤩
Återvinning ♻️
♻️ Återvinning♻️
Top on my wish list💕
TACK KICKS
♻️Återvinning - förpackningar♻️
✨Footcare heros ✨
Glass skin duo
Top on my wish list 📝🤩
✨ Beauty Reset ✨ Nu blev det till att tvätta min self tan mitt från Ida Warg och Self Tan Exfoliating Body Mitt från Sunny Stories 🌅 båda blev som nya efter en omgång i tvättmaskinen 🫶 Att vara noga med exfoliering innan man tar bus är verkligen viktigt 💕 man kan ju ha en hur bra bus som helst men är inte förarbetet gjort så kommer det inte att bli bra och jag tycker att denna från Sunny Stories är riktigt bra faktiskt 💕 rekommenderar! 🌅 Finns dessutom till ett bra pris 🫶
Empties ♻️ Idag har jag njutit av en riktigt härlig dag nere vid havet, underbara vågor att flyta med i 🌊 lyckades också få ut det sista ur min Skincity spf 50 som jag verkligen tycker om 🌞 eftersom jag visste att den skulle ta slut så hade jag även med en ny spf från Matas att fylla på med 🥰 på väg hem från stranden blev det ♻️ så bra med återvinning precis vid parkeringen, då är det lätt att göra rätt ♻️🤗
Powerful duo for long lasting makeup look
Budget favourite 💸
Top on my wish list
🤩Testprodukt!🤩
Back to Routines - Hår 💇🏽♀️
Recycling ♻️🌞
Senaste köp
På önskelistan - naglar
Back to Routines - Make-up 💄
Kerastase produkter för lockigt hår
♻️♻️♻️♻️♻️♻️
Dagens look 🥰
Back to Routines - Make-up 💄 Denna rutinen är enkel, men ändå lite färg!
✨Makeup rutin✨
My The first thing on my wish list ✨️
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
under semestern älskar jag en fin blush som får ger ansiktet lite extra färg❤
Long time no see
Back to routine hair
Back to Routines - Hudvård
Top on my wishlist
Återvinning ♻️
✨Top on my wishlist!✨
Behöver tips
Mascara
Budgetfavorit 💸
Back to Routines - Hudvård Har en relativt ny rutin men även gamla godingar! Tvätt och peeling från Nilens Jord, Fukt serum från The Ordinary och Oat Calming gel från Purito! Och ögonkräm från La Roche Posay!
Top on my wish list! Detta kräm rouge ifrån Charlotte tilbury lånad bild från hemsidan. Har någon av er testat detta är der värt peiset? 😻✨
Återvinning
Top on my wishlist
Budgetfavorit!
Mitt senaste köp
Top on my wish list 📝🤩
Återvinning ♻️
Top on my wish list 📝🤩
Återvinning ♻️
Back to Routines 🥰
Senaste köp
Top on my wish list 📝🤩 Denna produkt från Dr LEVY Switzerland R3 Cell Matrix Mask har jag haft innan men är nu slut! Den bästa masken man kan hitta och lugnar min hy på direkten, en mirakel mask för mig! Någon som testat?
**Top on my wish list** 📝🤩 Högt upp på min önselista står parfymen Libre från Yves Saint Laurent som jag älskar. Jag har sett att det nu finns nya versioner som Libre Berry Crush och Libre FLowers & Flames som jag är intresserad av. Någon som testat dessa? Vad tycker ni om dem?✨🩷
Back to Routines - Make-up 💄
Nya favoriter 😍
Schampo jakt💆
Back to Routines - Hudvård
Top on my wish list
Top on my wish list 😍✨
Återvinning ♻️
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Back to routine skincare
Top on my wish list 📝🤩
Top on my wish list 📝🤩 Just nu är jag ute efter ett setting puder, någon som vet något bra!
✨ Beauty Reset
Top on my wish list
🦶🏼❤️ Mina bästa tips för mjuka och fina fötter!
Senaste köpet från Kicks! Skummande ansiktsrengörning som är väldigt snäll mot huden och även ögonen från Nilens Jord, detta är min andra flaska!
Top on my wish list
✨️ Högst på önskelistan ✨️
Återvinning ♻️
Top on my wish list 📝🤩
Top on my wish list 📝🤩 Valentino Born in Roma Donna står högst på min önskelista just nu 🩷
vore så otroligt kul att få vara med @136092963 😻✨får se vad som händer.
Återvinning ♻️
Medicube collagen night wrapping mask
Top on my Wish list
Top on my wish list 📝🤩
Top on my list
Högst upp på önskelistan 💕
På min wishlist just nu 📝🤩
Beauty Brain freeze
Adventskalendrar 🤩
Återvinning 💚
Återvinning ♻️
44946830
Återvinning ♻️
Beauty produkter som faktiskt är värda ”Hypen”.
Ysl
Hudvård
♻️Återvinna♻️
Mitt första intryck 🐆
Signature scent 🌟
✨ Beauty Reset
Födelsedagspresent
Beauty reset🌟
♻️Återvinning - hårprodukter♻️
Återvinning ♻️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dags att återvinna kartonger! ögonkrämen är den bästa från La roche posay! Blushet gillar jag jätte mycket har en i peach och ett i lilac från Elf! Glosset från Fenty gillade jag från första stund i färgen Muave! Och Nattmasken från Clinique gillar jag med!
Beauty First Impressions 💖 Kul att utforska eyepatches från Xlash och dessa känns väldigt svalkande och sköna på huden 🫶 färgen är läckert lila 💜 dessa ska mjuka upp fina linjer på bara 15 minuter ~ perfekt! 🫶 De ska verka antiage men ändå vara skonsamma vilket ju är jättebra 💕 Detta är gelmasker och innehåller bakuchiol, retinol och peptider. De kommer med en spatel i förpackningen 🫶 Jag fyndade dessa till 30 % rabatt på Xlash egen hemsida för ett tag sen och då kostar dom ungefär 16 kr per par. Man tänker ju att Xlash är dyra men de går att fynda på kampanj 💕. På tex Willys kan man ju köpa singelpack eyepatches från Garnier för typ 30 kr så det kan verkligen vara värt att jämföra priser om man gillar att använda eyepatches 🫶
Good morning✨️
Empties ♻️ dags att göra sig av med lite empties 🤗 och såklart var det nån som gick förbi när jag stod och fotade 😅😂🙈 sheet masken från Xlash var jättebra 🫶 Misten från Smuuti har varit trevlig, har bara haft en toner mist förut (från Hygge) men det har blivit en vana att ta lite spray efter jobbet, känns uppfriskande och som att man är redo för kvällen efter att ha tagit några spray med den 🫶 Rexona och Naturie skin conditioning milk har också varit bra! Önskar alla en fortsatt fin lördag 💕
Look of the day 🤩
Återvinning ☀️♻️
Beauty first impression
Dags att återvinna ♻️
Återvinning ♻️
En lyxigare ögonmakeup-look för den där extra touchen ✨
Perfekt pedikyr ✨
Footcare heros
Hårprodukter
Look of the day
Mitt hårtips för dig som vill ge håret lite extra kärlek
Min signaturdoft 🤎✨
Look of the day🥰
Look of the day ☀️
Mitt senaste köp - Maybelline Fit Me Loose setting powder, superbra och bra pris ⭐️
Juliåtervinning ♻️
Organisera nagellack?
En svår sommar
Settingspray
Kiko Milano 🥰
BeautyAct 38°C Lengthening Mascara
Look of the day ☀️
Deo
Kerastase elixir ultime
köp från kicks
Look of the day🫠🖤
Min signaturdoft🫠
Jag jobbar som sommarvikarie på thoraxoperation, så jag står och går mycket under mina arbetspass. Därför får mina fötter verkligen jobba hårt hela dagen . Mitt bästa tips är att ge fötterna lite extra kärlek på kvällen med en fotfil och en riktigt återfuktande fotkräm. 🧴💗 Jag brukar även unna mig en fotmask ibland för extra mjuka och lena fötter.Efter en lång dag på jobbet känns det som en liten spa-behandling hemma
Återvinning ♻️
Love 💃🏻
Ny hudvård
Återvinning ♻️
Spider-Man Makeup
Bästa doften
Klairs rich moist soothing cream
Signaturdoft
Purity bamboo cream bra?
Footcare heros 🦶🏼❤️ Denna från Yves Rocher är den absolut bästa fotcremen för torra fötter om man frågar mig 🫶 det är en riktigt, riktigt fet creme med doft av lavendel 💕 jag brukar ta den på fötterna innan jag går och lägger mig och låter den verka över natten 🤗 och faktum är att den verkar direkt så efter ett par dagars användning så är fötterna otroligt mjuka 🥰 jag har känslig hud och vissa cremer kan svida men denna svider inte alls 💕
Återvinning ♻️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️
Hjälp
✨ Beauty Reset
Beauty First Impressions 💖 Dags att testa en sheet mask från Xlash 🫶 Förhoppningarna var höga eftersom jag haft eyelash serum från Xlash och varit väldigt nöjd och överlag bara hört bra saker om märket 💕 Masken sitter otroligt bra på ansiktet, vissa sheet masker kan lossna lite men denna satt otroligt bra, kändes väldigt svalkande och åt det lite gummiaktiga hållet i konsistensen, som jag gillar 🫶 den lugnade huden nästan direkt 💕 Detta är en av de bästa sheet maskerna jag nånsin testat 🫶 huden mår riktigt bra efter att ha använt denna!
Återvinning ♻️
Återvinning
Absolute recent favorite, beauty first impression
Back to Routines: Start with Your Scalp
Återvinning ♻️
✨ Beauty Reset ✨ Det var dags att rengöra mitt dottingtool som jag använder för att göra prickar och linjer med nagellack 💅 jag har verkligen slarvat med det 🫣 så det var verkligen på tiden! Jag har bara använt den och sen låtit den ligga framme och torka men när man gör så, så blir spetsen och kulan på dottingtoolen större och större så det var verkligen välbehövligt att rengöra den 🫶 använde old fashion nagellacksborttagning för att få den ren och fin 😋
Look of the day ☀️
Återvinning ♻️
Summer isn't over yet ☀️
Till återvinningen 💚🩵
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Återvinning ♻️
Mitt senaste köp 💛 Var på jakt efter en ny foundation och det blev ett köp av Maybelline Super Stay Lumi Matte Foundation! Någon som har testat?
Senaste köp 🥰
Senaste Köp
Summer isn't over yet ☀️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Alltså dessa produkter från Dermalogica har räddat mig så många gånger! Den innehåller tre produkter som kompleterar varandra och det är allt man behöver förutom ögoncreme! Blev rekomenderad dessa produkter och de har aldrig gjort mig besviken! Ett riktigt bra kit för en reaktiv hy!
♻️Återvinning - empties♻️
Återvinningsdags - Empties
Summer isn't over yet ☀️
Summer isn't over yet ☀️Denna är min absoluta favorit då det kommer till bus 💕 kommer i en väldigt fin mist ~ det finns noll risk att det blir ojämt eftersom den kommer ut så jämnt! Bara att spraya och sen njuta av en snygg solkysst look. Den doftar även betydligt godare än många andra bus 💕
Summer isn't over yet ☀️ Älskar detta solpuder från Dior och det använder jag för att få en fin solkysst färg även efter sommaren! Kommer aldrig köpa något annat!
Summer is t over yet ☀️
Look of the day ☀️
Summer isn’t over yet☀️
Behöver 4 fler följare!:)
Mini beauty recykling ♻️
💖 Mitt senaste köp på Kicks 💖 Jag ska bli en sheet mask queen 🫶👑 Min semester är över och då vill jag lyxa till det med lite self care och känna att jag har nåt litet att unna mig som ändå känns som lite guldkant på tillvaron och därför passade jag på att köpa dessa när det var nedsatt pris 🫶 perfekt!
Senaste inköp 🩵
Mitt senast köp ifrån Kicks! Var ute efter ett nytt spray balsam och hittade denna Nyheten och kunde bara inte motstå! Skall bli så spännande att se vad denna levererar! Älskar märket Ouai och har oljan sedan tidigare! Deras dofter är ju gudomliga!
Oops i bought it again!! 🤩
♻️Återvinning - empties♻️
Till återvinningen 🩵💚
Oopas i bought it again
Mitt senaste köp hos Kicks
Mid day touch up
Parfymtips sökes!
Emptie
Oops I bought it again
Oops I bought it again 🫣
Senaste köp 🍓
Easy three minute makeup look
Återvinning ♻️
Senaste köp
Senaste köp
♻️ Empties ♻️ Dags att göra sig av med lite empties igen 😋 Torrschampo från Revolution Hair slutade att funka trots att mer än hälften är kvar i flaskan, synd... Eyepatches från cosrx har jag tyckt väldigt mycket om men nu är jag sugen på att testa andra 🫶 Rituals body mud från serien Hammam är också en riktigt fresh och uppiggande produkt med väldigt härlig doft 🫶 Lumene matte Oil Control foundation har också varit överraskande bra 🥰 Sheet masken var också spännande att prova 😋
Ouups
Återvinning
Oops i bought it again!! 🤩 Denna ögonkräm ifrån La Roche Posay är min absoluta favorit! Den ger väldigt mycket fukt och råkar man få lite i ögonen känns det inte, alltså väldigt mild!
Pride look hair 🏳️🌈
Oops I bought it again!! 🤩
look of the day
Mitt senaste köp från KICKS
Åsikter?
Dagens look 🥰
Återvinning ♻️
Mitt senaste köp från Kicks! Fenty Beauty Gloss Bomb cream i färgen MAUVE WIVES! Har ett innan i annan färg och de har verkligen mycket pigment och jag gillar konsistensen! Skall bli spännande att testa denna färgen!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Davines Alchemic Chocolate Conditioner ett bra färgbalsam som jag använt mycket och varit nöjd med! Och creme från Cerave som jag använt som handkräm, helt okej!
Brown skin lip combo
Pride nails 🏳️🌈
Budgetfavorit 😍
PRIDE LOOK - NAILS 🏳️🌈 vilken rolig utmaning! Jag gillar ju att fixa med naglarna och pride är ju också väldigt viktigt 🏳️🌈🫶 jag hade först en rosa bas på naglarna 💅 och sen plockade jag fram ett dottingtool (heter det så eller vad kallas det? 🤔....) och gjorde små streck som skulle vara som 🏳️🌈 lättare sagt än gjort eftersom mitt dottingtool inte räckte ner i nagellacket utan jag fick ta färg från penseln istället och strecken blev inte så jämna som jag önskat utan lite ojämna 🙈😅 men det viktiga är ju att göra ett statement inte att försöka få till en perfekt look 🏳️🌈🫶
Budgetfavorit 💸
Footcare heros 🦶🏼❤️ Denna underbara fotkräm fick jag av min moster som hade köpt i Österrike på ett apotek, gillar produkter från utländska apotek och brukar alltid handla med mig hem när jag är i utlandet! jag tar ett fotbad och smörjer in fötterna och sedan sätter jag på mig strumpor! Jag gillar doften av ringblomma och det känns som den verligen går in i huden och mjukgör!
✨ Beauty Reset
Ladda batterierna 🪫🔋
Look of the day
Emptie: NCEF-Revitalizing Serum – Filorga 🌿 Gillade den! Lätt konsistens som sjönk in snabbt och gav lite fin glow. Doftade gott också. Märkte dock ingen egentlig anti-age-effekt utöver det. Betyg: 3,5/5 ⭐ Skön i vardagen, men inget mirakelserum för mig.
Ladda batterierna
Recharge your batteries 🪫
Ladda batterierna 🪫🔋
Hej! Roligt att vara här ✨
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
✨ BeautyAct Body Mist ✨
Vitamin C
Vitamin C 🍊🍋 Jag kan ha lite känslighet mot vitamin c men denna eyecream gillar jag väldigt mycket och är faktiskt inne på min andra förpackning 🍋 Den är smörig i konsistensen och känns riktigt härlig 🍋 den innehåller yuzu fruit som tydligen ska innehålla väldigt mycket c-vitamin 🍊 den ska reducera fina linjer och motverka matthet, minska svullnader och vara bra för torr hud som saknar elasticitet 🙏🥰 dvs allt som jag söker i en eyecream 😍 Jag gillar över lag märket Saturday skin, varit nöjd med allt jag testat därifrån 🥰 har även testat deras night mask som är från samma serie, taggar den med om nån är nyfiken 💖
Återvinning ♻️
2-minute summer hair hack
Mitt senaste köp hos Kicks 🌸
C vitamin
Budgetfavorit 🩷
Återvinning
Vitamin C 🍊🍋
Återvinning
♻️Återvinning♻️
Emptie: Gia - Rebecca Stella
Denna produkt köpte jag idag!
Vitamin c 🍊
Mitt senaste köp från Kicks! Påfyllning med rengöringen från Paulas Choice Calm serien! Och en ny färg för mig, Elf Camo Liquid Blush i färgen Bold-Faced Lilac!
Senaste köpet från Kicks
Återvinning ♻️
Vitamin C 🍊🍋
Beauty reset ⭐
Mitt senaste köp från kicks
Återvinning ♻️
Senaste köp
Vitamin c
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Har köpt lite nya produkter och så blev det lite kartonger över! First Impression kommer!
Look of the day 🥰
Look of the day
Återvinning ♻️
Mitt senaste köp ifrån Kicks! Efter att testat denna kräm från Paulas Choice i en mindre variant och velat fram och tillbaka, så fick jag bestämma mig för denna i Calm serien rescue & repair! Just nu är det den kräm som mitt ansikte accepterar så det är jag glad över! Kompleterar med ett serum för lite exta fukt!
Empties ♻️ semestern börjar närma sig sitt slut för detta året och vi packar ihop och beger oss hemåt efter att ha varit i sommarstugan 🌸 det har blivit en del empties och de lämnar jag till återvinningen innan vi kör 🌸 Hurraw lipbalm är en av mina favoriter ❣ sheet mask från body shop med vitamin c var en besvikelse eftersom passformen på masken var riktigt dålig, bland annat var överläppen på masken väldigt bred 🤔 och själva arket var dessutom rätt ”hårt” och inte så följsamt… Blev även några empties från Rituals; shower oil med ljuvlig doft 🌸 inpackning elixir collection i travelsize 😍 saltvattenspray från waterclouds blir det inget omköp av. Matas spf i spray är också redo för ♻️
First impression
Footcare heroes🩷
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Summer nights
Kärlek övervinner allt
Look of the day 😍
Återvinning ♻️
Senaste köp 🌟
Ultra-lätt solskydd till ansikte
Mitt senast köp från Kicks! Ett hyaluron syra serum från The Ordinary, Mascara från Too Faced, better than sex! Har den vattenfasta men ville ha en som man lätt tvättar bort! och Elf liquid blush i färgen Peach perfect! så fick jag med ett test med på en ny Boss parfym! Alltid lika kul och positivt att handla lokalt!
Summer nights! 🌅denna doft fick jag som tester en gång när jag handlade på KICKS. Blev kär i doften direkt och fick mycket komplimanger när jag bar den. Den är sensuell lite mystisk med sina acord av både persika och kaffe. Älskar kaffe aromen som sveper fram når du använt den ett tag och den öppnar upp med frisk doft av persika. Sensuell, elegant och intensiv parfym Doftfamilj: Ambery Floral Gourmand Eau de Parfum Intense Topp: Persika Hjärta: Kaffeblomma Bas: Kaffeackord lånad bild ifrån KICKS hemsida
GARNIER
beautyprodukter♻️
Finally good look
Sol de Janeiro Body Lotion
Sky high lashes
Celebrate YOU with YSL Libre! 🏳️🌈✨
Fix setting spray
Summer nights 🌅☀️ Min absoluta favorit doft till kvällen är Versace Crystal Emerald Eau de Parfum! Den har ett djup i sig som passar till kvällen, men även en friskhet som passar på sommaren!
Summer nights 🌅☀️
Senaste köpet 🌸
Senaste köpet från Kicks 🛍
Summer nights 🌅☀️
Recycle empty ♻️
Summer nights 🌅 ☀️
Midnight sun look 🌅
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Nu är min Barrier repair från Dermalogica slut, en av de bästa krämer jag haft och tyvärr finns den inte längre i deras sortiment!
Footcare heros 🦶🏼❤️ Har ni testat såna här? Engångsstrumpor som man sitter med i typ 15-20 minuter och låter fötterna dränkas i mjukgörande och välgörande creme 🫶🏻 känns lite lyxigt ❣️ jag trodde att fötterna skulle kännas lite varma och instängda 🙈 men tvärtom så var det en rätt kylande känsla att ha dom där 🫶🏻 riktigt skönt! Just den som jag har säljs inte på Kicks men jag taggar en annan som man kan köpa på Kicks 🥰
Nya borstar 😍
Recycling ♻️
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Uppfräschade fuktspray
Gel nagellack, hemma
Återvinning ♻️
Återvinning
✨ Beauty Reset
Dagens beauty haul 🛍
🩵Mitt senaste köp🩵
Återvinning ♻️
Beauty First Impressions 💖 Jag gillar Smuuti som märke och tycker det är ett extra plus att det är från 🇫🇮 jag är ju själv halvfinsk 🫶🏻 har testat en del från Smuuti tidigare och varit nöjd varje gång, tycker även det är ett plus att det är ett prisvänligt alternativ 🥰 Denna lipmask är lite tjockare i konsistensen än vad jag hade förväntat mig men det är bara bra 🍉💦 den ger en riklig återfuktning som känns skön på läpparna och man kan även använda den som läppglans om man vill det 🍉💦 jag köpte den efter att andra pratat gott om den och känner att formulan med lite tjockare konsistens verkligen passar mina torra och känsliga läppar 👄 ~ Alltid kul att ha flera grejer från samma serie och nu har jag mist, ansiktscreme och lipmask i denna härliga serie ~ 🍉💦 Ansiktscremen och misten doftar inte melon men det gör lipmasken 🍉💦 en jättegod och precis lagom doft av melon! En keeper 💦❣️
Återvinning
Senaste köp på KICKS
Återvinning ♻️
Stay Hydrated! 💦
Stay Hydrated! 💦
Stay Hydrated! 💦 Dessa två från Paulas Choice Calm serien är mina räddare! De återfuktar huden på djupet och huden känns verkigen härlig efteråt!
Prime är kärlek
Beauty reset
Foot care heros
Stay hydrated
Stay hydrated 💦
🏳️🌈Pride för mig är kärlek!🏳️🌈
Vad synd att eventet är i Stockholm – som bor på annan ort kan jag tyvärr inte vara med. 🥹 Hoppas att alla tjejer i Stockholm får en fantastisk dag och verkligen njuter! 💕
✨ Beauty Reset
✨ Beauty Reset ✨
Tipps tipps tipps
Senaste köp
Stay Hydrated! 💦
44520524
🌈🌈🌈🌈🌈
Stay Hydrated 💦💧
Stay Hydrated! 💦
nytt köp av en ny favoritmist 🥰
Dagens tips på nyhet
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Budgetfavorit 💸 Det blir lätt att man glömmer bort att skydda 🫦 när man är ute i solen, i alla fall blir det så för mig 😌 så mitt tips är att ha ett sånt här lip balm liggandes i strandväskan! God tropisk doft, åt det mildare hållet 🥰
Återvinning ♻️
Beauty Recycling! ✨♻️
Beauty Reset
Förpackningr till återvinningen 💚💙
Återvinning♻️
Återvinning ♻️
The Body Glow 🌟
Återvinning bidrar till en bättre miljö ♻️
Soft pink glossy lips glam
Most flattering budget favorite 💰
Look of the day ☀️
Products i can’t live without
✨ Beauty Reset ✨ Detta är mitt beauty-kaos som länge har behövt extra kärlek 👀 Jag har aldrig haft ett eget ställe att ha mitt smink på utan det har legat i badrumsskåpet i en necessär och när jag ska sminka sig så har jag fått lägga ut allt på handfatet och sen tillbaka in i necessären igen när jag är klar 👀 jag har länge velat ha en egen sminkhörna här hemma men det är alltid andra saker som prioriteras och går före…. 😌 Jag vill ju ha ett eget hobbyrum och tids nog kommer det säkert att komma 🤗 Men just nu är jag överlycklig för mitt nya egna space med en sminkspegel som står ovanpå byrån i gästrummet 💖 aldrig haft varken en sminkspegel eller ett eget ställe för mitt smink så detta har verkligen gjort mig jätteglad ❣️
Solfläckar
Dagens look
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Mitt senaste köp 🖤
Återvinning ♻️
Senaste inköp 🌸
Återvinning ♻️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag var det dags att återvinna lite kartonger! Jag har gärna kvar kartongerna till mina produkter men nu var det dags att få lite mer plats!
Senaste köp
Sol De janiro
Dagens smink
Footcare heros 🦶🏼❤️
Återvinning
The Body Glow ✨
Footcare heros 🦶🏼❤️
Footcare heros 🦶🏼❤️ Smidigt att köpa ett litet kit där det ingår peeling och sen en mjukgörande mask 🥰 mysigt att ha med sig när man är iväg och vill ha lite selfcare 🫶🏻 att ha fina fötter får ju en att känna sig så fresh ❣️ den som jag har finns inte att köpa på kicks men taggar en som finns att köpa hos kicks 🫶🏻
Beach waves 🌊👩🏽
The Body Glow ✨
Mitt senaste köp från Kicks IGK First Klass torrshampo! Har aldrig provat detta märke men det är tackvare fina Anna som kan mycket om hårprodukter som rekomenderar detta märke! De hade kostat 375:- innan men nu sålde de för 100:- flaskan så jag köpte 2 stycken! Skall bli kul att prova!
A-vitamin favorit!
A-Vitamin favorit! 🌟
The Body Glow ✨
Återvinning ♻️
✨ Beauty Reset
The Body Glow ✨ Denna kropps skimmer oljan har jag haft väldigt länge, Jag köpte den på ett Apotek i Paris innan den fanns i sverige! Den är så fin och skimmrande och ger ett härligt glow! Produkten jag taggat kan vara en nyare varian!
Retinol och a-vitamin favorit 😍
Body Glow
Mitt senaste köp på Kicks var ett rouge från Mac,Glow Play Blush i färgen Blush Please. kan verkligen rekommendera detta.
Bedtime Therapy Overnight Foot Mask
Somrigt glow för ansikte och kropp
A- vitamin favorit 💚
Två bilder och två favoriter ✨
Mitt senaste köp från Kicks! Denna cc krämen är ett omköp har haft den ca ett år innan men jag alltinerar mellan olika underlagskrämer! Jag faller nästan alltid tillbaka till denna, ibland känner jag att jag vill ha något bättre, men sedan så är denna det bästa till slut ändå! Helt enkelt ett säkert kort!
Body Glow!
Min kompis hade nail wraps hemma som hon inte ville ha så jag fick dom 🫶🏻 lite pill att få på dom men tyckte ändå det gick hyfsat bra 🥰 när jag fick dessa så kom jag på att jag har ju en låda med nageldekorationer och annat kul till naglarna liggandes hemma som jag nästan glömt bort🫣🙈 blir kanske mer nagelfix nu under semestern 💅🏻
Lata härliga dagar i sommarstugan är nu över för denna gången, längtar redan till nästa gång vi ska hit ❣️ Men när vi nu lämnar för denna gången så blir det ju en del empties att lämna till ♻️ Har blivit några sheetmasker 💕 mest spännande att testa den från Numbuzin ~ första gången jag testade nåt med pdrn! Även masken från Starskin var överraskande bra 💖 Rituals är ett av mina favoritmärken och nu tog både handtvål och makens showerfoam slut. Mycket nöjd också med spf från Skincity 🫶🏻
The Body Glow ✨
A-vitamin favorit! 🤩
Retinal Booster shot
The Body Glow ✨
Lockar
Återvinning
Beauty first impression
Budgetfavroit
Återvinning
Mitt senaste köp🍓⛱️
Mitt senaste köp ifrån Kicks! Köpte detta blush från Too faced i färgen Berry Dreamy den är mer lila än den på bilden, Och asken, behöver jag säga något, så bedårande!
Återvinning ♻️
💰Slutrean - Outlet💰
Dagens look 💗
Återvinning
Beach Waves
Återvinning!
Dags att återvinna
Den blomstertid nu kommer 🌸💐
Beach waves 🌊👩🏽
Beach waves 🌊👩🏽
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dessa produkter från Paulas Choice i Calm serien har jag varit jätte nöjd med! De dämpar rodnad, lugnar huden och har varit jätte bra! Jag ger dem 4/5 i betyg!
Mitt senaste köp 🩷
Senaste köp
Budgetfavorit
Beach waves 🌊👩🏽
Senaste köp
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Beauty First Impressions 💖 Spf ska man inte snåla med och jag vill ha en bra, prisvärd och pålitlig spf 🧴 jag har aldrig testat nåt från detta märket förut och måste säga att jag är väldigt imponerad över den 🫶🏻 den absorberas snabbt in i huden, lämnar absolut ingen oljig hinna alls och håller bra 🌞🧴denna kommer framöver att vara mitt förstahandsval tillsammans med hawaiian tropic då det kommer till spf 🧴🏝️ jag vill inte lägga jättemycket pengar på spf om det finns bra budgetvänliga alternativ och det tycker jag helt klart att det finns💕detta är en keeper med ett garanterat återköp ❣️
♻️Återvinning♻️
Den blomstertid nu kommer 🌸
Den blomstertid nu kommer 🪻
Footcare heroes ♥️
Empties ♻️
Budget favorite 💰
Look of the day
Flower season is coming 💐
Footcare heros 🦶❤️
Den blomstertid nu kommer
Den blomstertid nu kommer 🌸🍓
Summer nails 💅
Återvinning ♻️
Den blomstertid nu kommer
🌞Senaste köpet - Diors nya settingspray🌞
Mina sommarnaglar i nude med lite shimmer. Älskar den här enkla och fräscha looken
Summer nails! 💅🏼🤩
Summer nails! 💅🏼🤩
Summer nails! 💅🏼🤩 Kan tycka att nude naglar och diskreta färger är så snyggt och classy på alla andra men på mina naglar blir det allt som oftast rejält med färg 😋 och denna gröna färgen tyckte jag kändes så glad och levande 💅🏻💚
Återvinning ♻️
Den blomstertid nu kommer 🌸💐 Valentino Born in Roma Green Stravaganza Donna är min absoluta favorit doft just nu! Den är ganska ny i min samling men jag föll för den direkt! Den är fräsch frisk och och doftar underbart, en doft jag verkligen kan rekomendera!
Vad tycks?
Summernails
Empties ♻️ jag har jag haft semester denna veckan och har tillbringat hela veckan vid vattnet, en dag vid en sjö och resterande dagar nere vid havet 🌊 så det har gått åt en hel del spf 🧴 nu åker denna till återvinningen ♻️
Återvinning ♻️
Foot care heroes 🦶
Summer nails 💅
Senaste köpet nr 2
Summer nails💙
Senaste köp
Summer nails!
Summer nails
Återvinning ♻️
Senaste köp!
Gjorde fynd på rean
Återvinning ♻️
🌞 Mitt senaste köp på Kicks 🌞 80 spänn för en solcreme liksom 🌞👌 Det kan man ju bara inte motstå! 🕶️👒🧴
✨ Beauty Reset Då var det dags för badrumsskåpet! Det behövdes torkas av på hyllorna och in med lite nya produkter!
Tar du vitaminer? 💊
Återvinning ♻️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag blev det återvinning av pappers förpackningar! Setting sprayet från Beauty Act har jag använt mycket och det tycker jag mycket om och kommer nog att köpa igen när den är slut!
Ett av mina senaste köp 💕
Beauty first impression
Återvinn♻️
Har tänkt fira med att köpa ...
Budgetfavorit 💸
Beauty reset
💖 Mitt senaste köp på kicks 💖 Jaaa, jag erkänner jag är en budgetqueen 👑🫶🏻 Gick in på mitt lokala Kicks för att köpa Andrea eyemakeup remover pads 🤪 och vad händer? Möts av ett rea-bord som jag börjar inventera och upptäcker en foundation som jag hade på min vill testa-lista 😘 till 70% rabatt! 😘 den snälla expediten hjälpte mig att hitta rätt nyans och väl i kassan hade jag en 25 kr rabattcheck med så för denna fina foundation som kostade 259 kr betalade jag endast 52 kr 👑💖 fick dessutom ett doftprov på köpet, så trevligt 🫶🏻hade inte förväntat mig det ❣️ Gick sen vidare till normal och köpte dom där fina eyemakeup remover padsen som jag sett Linn tipsa om förut 😘 Och ja; såklart glömde jag att köpa Andrea sminkborttagningspads som jag egentligen kom för att köpa 🙈🤭
Senaste köp
Återvinning ♻️
Återvinn
Vacay YEY! ❤️🌸 för mig så närmar sig inte semestern utan den har redan kommit! 🫶🏻 underbart är det ❣️ jag har inte köpt nån ny hudvårdsprodukt inför att gå på semester, jag har en fungerande hudvårdsrutin som jag håller mig till 🫶🏻 Meeeen hur trevligt är det inte att starta semestern med en trevlig sheet mask 😍 hade en period då jag använde sheetmask ofta men nu har det blivit mer sällan 🤗 känns lyxigt i alla fall att njuta av ljumna sommarkvällar, vara uppe alldeles för sent och ha en sheetmask för lite self care och self love 💘
Semester!
Fotbad
Återvinning
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Hack - glöm inte ditt läppglans! 👄
Återvinning ♻️
Senaste köp
♻️Återvinning - emptie♻️
Återvinning ♻️
Vacay YEY! ❤️🌸
Senaste köp
Vacay YEY! ❤️🌸
Fotvård
FÖRSTA TEST
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Senaste köp på KICKS
Återvinning av produkter
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Vacay YEY!
Footcare heros 🦶🏼❤️
Footcare heros 🦶🏼❤️
Nu när det är flipflop-säsong försöker jag ta hand om fötterna lite extra. 🦶🏼☀️ Jag använder CeraVe SA Renewing Foot Cream innan jag går och lägger mig, och en gång i veckan använder jag en fotfil. Det är så enkla saker, men det gör verkligen stor skillnad. ❤️✨
Mitt senaste köp på Kicks 🛍
Budgetfavorit
Footcare heroes 🦶🏼❤️
✨ Beauty Reset Har städat bland mina hår produkter och rensat lite och sorterat så att de produkter jag använder mest står längst fram!
* Beauty First Impressions 💖Fotade dessa i helgen för att ha till min first impression… Besviken är bara förnamnet 😔 jag har testat dessa nu i helgen och kände att jag var nöjd med formulan och att de absorberades upp snabbt och inte lämnade nån vit hinna…. Men nu när vi kom hem och jag har tvättat så inser jag att de lämnat gula fläckar som är omöjliga att få bort! En helt ny vit klänning som jag hade till midsommar - förstörd! Två vita T-shirtar som numera är gulfläckiga… jag känner mig så ledsen. Testat med förtvätt, vanish, vi har ett bubbelprogram på vår tvättmaskin som tar bort hårda fläckar men inget hjälper. Har använt Hawaiian Tropic, Aco och Nivea förut och ingen av dem har lämnat fläckar som dom här gör. Detta är ingen keeper utan förtjänar en varning. Är du rädd om kläder och textilier köp inte dessa ‼️⚠️ Varningen gäller både lotion och spray
Look of the day
How about this perfume?!
Hjälp!🙏
Mitt senaste köp ifrån Kicks! Har tittat på denna innan och varit sugen på att testa, nu på 70% Någon som testat?
Återvinning ♻️ Vi var i sommarstugan över midsommarhelgen och när vi åkte därifrån efter en varm, solig och underbar helg så åkte Hawiian Tropic och hårinpackningen från Loreal till ♻️ Jag är halvfinsk och det blev en härlig juhannussauna ~ ni som vet, ni vet 🫶🏻💕
Midsommarredo! ☀️🌸💐
Summer Beauty Hacks
Footcare Heros 🦶❤️
Senast köp
Midsommarredo ☀️💅🦶
Återvinner ♻️
Jag använder Scholl fotkräm regelbundet, den gör fötterna mjuka och återfuktad
Beauty First Impressions 💖 Mitt intryck av Ole Henriksen pout preserve peptide lip treatment i färgen Lingonberry jam glimmer! Jag älskar färgen jättemycket en rosa/lila ton som är jättefin på läpparna en härlig konsistens som verkligen mjukgör läpparna! Älskar dessa gloss och känner på mig att detta inte är det sista!
Midsommarredo! ☀️🌸💐
Midsommarredo - hår 😎☀️😎
Vacay YEY! ❤️🌸 Den här produkten har kommit lite i skym undan och jag har tänkt på den och att jag skulle använda den igen! Härligt med mycket fukt och vårdande ingredienser! Så nu under semestern åker den fram igen!
Midsommarredo 🌸☀️🌸
Vacay YEY! ❤️🌸
Solskydds test
Beach prep 💛
Vacay YAY 💛🥰
Foot care!
Hoppas vi alla får en härlig sommar 🏖️💕🥰👒
Beach Prep! ☀️🏖️🧴
Footcare heros 🦶🏼❤️
🌞Senaste inköpet🌞
Footcare Heros ♥️🪄🦶
Beach Prep! ☀️🏖️🧴
Beach Prep! ☀️🏖️🧴 Detta är min bästa beach prep 🫶🏻 Solskydd både i sprayform och i lotion, uv-skydd till håret och så en bra bok 🌞 bästa preppen enligt mig, då kommer man långt 🫶🏻 jag har spf från Matas och Torriden, uv-skydd från Hickap och en bok från Lisa Jewell i min lilla beachbag 🌞😎
✨ Beauty Reset Har köpt på mig en del parfymer på sistone och ville göra något kul med det! Torkade och fixade och fick min gröna lilla parfym hörna!
Beach Prep🏖️🍦🏊
Footcare Heros ♥️🪄🦶
Footcare heros 🦶
Återvinner ♻️
Footcare heros🌸
Midsommarredo! ☀️🌸💐
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Beach prep 🏝️
Mitt senaste köp hos Kicks
Midsommarredo ☀️
Beach prep🌟💕
Glad midsommar! till er alla hoppas ni har en fantastisk dag 😻✨🌸
Beach prep! ☀️☀️☀️
Footcare heros 🦶🏼❤️ För att göra fötterna fina tar jag ett fotbad med fotsalt som luktar ros, mycket rogivande, sedan smörjer jag in fötterna med Helosan som fina Anna rekomenderat! Jätte bra och fötterna blir härliga och mjuka!
Beach Prep! ☀️🏖️🧴 Strandväskan, solhatt,solglasögon solskydd för ansikte, kropp och läppar! Nu är jag redo för stranden!
🪩First impression🪩
Footcare heros 🦶
Återvinning ♻️
Återvinna
Footcare heroes!🦶❤️
Återvinning ♻️
Ouai - detox schampo
Foot care hero’s 🦶🏼
🌸Mitt senaste inköp🌸
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Beach Prep! ☀️🏖️🧴
Mitt senaste köp från Kicks! Valentino Donna Born in Roma, Green Stravaganza, 100ml Har doftat på denna innan och vet att jag gillar den och att den faller mig i smaken! Den hade kostat ca 2000kr och nu fick jag den för 585 kr Kändes som ett mega kap och blev väldigt nöjd! Tack till fina Anna för inspiration!
Midsommarredo! ☀️🌸💐
Footcare heros 🦶🏼❤️
Senaste köp frän Kicks + first impression🩷
Midsommarredo! ☀️🌸💐 Preppar inför imorgon med lite nagelfix 💅🏻 grundar alltid med opi baslack och nu valde jag nagellack i nyansen you had me at halo från opi 💅🏻 som alltid avslutar jag sen med Seche vite ~ en långvarig favorit som inte behöver en närmre förklaring än att den helt enkelt är bäst ❣️om nån ändå undrar så är den bäst för att nagellacket torkar på nolltid med denna över och att nagellacket håller sjukt länge om man toppar med Seche vite 🫶🏻
Beach prep😊
Footcare heroes ⭐️
Footcare heros 👣
Footcare heroes 🦶🏼❤️
Beach Prep! ☀️🏖️🧴
Footcare heros 🦶🏼❤️
Beach Prep! ☀️🏖️🧴
Beach prep! 🏖️🏝️🌊
Footcare heros
Till Återvinningen🩵💚
Beauty reset 💕
Återvinning!🌱
Recycling ♻️
Min tur att testa den omtyckta läpprodukten🌅❣️
Återvinning
Tack till Kicks för de fina SENSAI-proverna
Dags att återvinna ♻️
Dagens look 🩷
💰Budgettips💰
Senaste köp hos Kicks
Återvinning ♻️
Dags för återvinning ♻️
First impression 🌸
Dags att återvinna ♻️
♻️Återvinning - emptie♻️
Återvinning ♻️
Signaturdoft
Empties
Halloj! jag köpte denna foundationen men tycker att den börjar smula sig direkt, har ni något tips åå en bra primer att anvönda under?:)
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Var på återvinningen med produkter och förpackningar som är slut! Färginpackningen från Maria Nila har stått för länge och varit öppnad, så tyvärr visade den inget resultat alls, så jag letar vidare i färginpacknings djungeln!
♻️ Återvinning av några favoriter som går åt fort + lite förpackningar. Allt kommer köpas igen 😍♻️
✨ Sommarfavorit med glow & hudvård i ett ✨
Återvinning ♻️
GLÖM INTE SPF 🧴
jag fick den hem och har testat den nu jätte läge och älskar resultat.
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Varför köpa fullsize direkt när man kan unna sig ett kit? 😍✨
Kiss of pink
Återvinning
Städar här hemma o hittade denna låda som jag trodde var tom men det var ett helt oanvänt kit från Mon Sun 🫣 Många favoriter men flera år på nacken nu men ska testa o se om de fortfarande är fräscha. 🌸
Ordning och reda! 🧹
Senaste köpet från kicks✨💕
Kosmetiskt avfall ♻️ nagellack måste lämnas antingen på återvinningscentral eller i butiker som tar emot det (vissa kicks gör det, tror jag?). Tänker att alla nagellack måste lämnas på återvinningscentral eller liknande, eftersom flaskan aldrig är helt tom ♻️ denna som jag har från depend går inte att använda mer ~ flaskan är så gott som tom 🫶🏻 Tog med den idag när vi ändå hade annat med att lämna på återvinningen ♻️
Summer beach look 💄😍
Återvinning ♻️
Look of the day
Återvinning ♻️
Volym till ett annars rätt platt hår!
Signaturdoft
Återvinning ♻️
Nytt i necessären
🏳️🌈Testprodukt🏳️🌈
Budget tips!
Semestertester
Mitt senaste köp 🍉
Look of the day ☀️
Lancome Serum concealer
LH Cosmetics
Mitt senaste köp på Kicks
Budget favorite 💴
Recycle beauty products
Let’s start the summer
This has my heart
Look of the day ☀️
Återvinning ♻️
Let's start this summer😎
Mitt senaste köp på kicks
Återvinning ♻️
Snygga naglar!
Lets start this summer ☀️
Återvinn dina produkter
Beauty reset
Senaste köp
First impression
🍑🌞Mitt senaste inköp🌞🍑
Beauty Reset
Time to shine ✨
Decubal
Festival!
Återvinning ♻️
Senast Köp
First impression 💅
Lets start this summer 🌞 Vilken rolig utmaning 🥰 så kul att se vad alla andra har i sina necessärer 💕🌞 Detta är vad jag har i min 💕 blandade grejer med dels favoriter och dels produkter som är nya för mig 🫶🏻 nyheter för mig är Rebecca Stella self tan spray ~ den är okej men kommer inte köpa om utan jag kommer att återgå till min favorit från St Tropez 💖 en annan produkt som är ny för mig är Dr greve self tan lotion och den är jag nöjd med ~ lätt att få jämn och ger en snygg brun ton 🫶🏻 blir förmodligen dock inget omköp av den heller eftersom jag har andra på vänt 🤭🫶🏻 Ny favorit är hickap mist med uv-skydd 👒 även hawaiian spf är en återkommande favorit hos mig och har varit sedan måååånga år tillbaka 🌞 The brightening star i min necessär är La Roche possay spf ~ ingen slår denna! Den är helt enkelt magisk 💖
Sommar necessär 🌼☀️
PRIDE POUT 💄✨
Lets start this summer ☀️ I min sommar nessisär har jag en god parfym från Valentino ett settingspray från Idun och ett härligt gloss från Ole i en fin ny färg för mig, läppglans är den viktigaste produkten för mig som jag aldrig kan vara utan!
Senaste köp
Mitt senaste köp 💚
Lets start this summer! 🌼 Sommaren är här även fast regnet tar över himlen just nu. I sommar är det här 3 av mina trogna vänner. av alla solskydd jag provat till ansiktet så är Beauty by Joselyn by far min favorit för solskydd under smink. bodyoil från essence är ny. Den doftar som man förväntar sig - otroligt. ida wars tan drops räddar denna solskydd 50+ tjejen så att man får se lite solkysst ut iallafall utan att skada huden.
Beautyrecycling ♻️
Återvinning ♻️
Veckans återvinning ♻️
Senaste köp
Beauty reset
Beauty First Impressions
Tips
Så kul att hitta den här gamla bilden igen! ❤️ KICKS Magasinet har alltid varit en härlig källa till inspiration när det gäller skönhet, smink och nya produkter. ✨
Det var ju väldigt kul att se sidan med Irena i tidningen 🥰💕! @ire
Kicks magazine 💕
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Senaste köp
The Duo You Can’t Live Without
Beauty reset
Lätt täckande foundation/concealer/BB cream / cc cream?
Senaste köp
Fin gelkräm med uppfriskande doft. ##### Tycker att den ger ett otroligt fin glow och får huden att se piggare ut. Har tidigare läst att många tycker att det tar tid innan den går in i huden och kan smula sig under smink. Jag har inte haft några problem med det utan tycker att den sjunker snabbt in i huden och att man får en fin lyster utan att den smular sig🤎🤎
Skincare routine
Återvinning och empties ♻️ Var förbi återvinningen idag och lämnade lite empties 💕 bäst bland dessa empties var doftprovet från Armani power of you ~ har även köpt den i fullsize 💝 nip + fab scrub har också varit riktigt bra ❣️ Kul att testa chok chok serum från Glowid men synd att det var jättesvårt att få ut det sista pga förpackningens utformning som är lite sned… Ida Warg bus är en av mina favoriter men denna förpackningen gick sönder så kunde inte få ut nån produkt 😔 Kul även att testa Rituals Intuitia bath silk men tyvärr blev det ingen ny favorit för mig ❣️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Color Wow Money Mist var ett riktigt bra balsam spray som jag gillade, lätt att använda, bra storlek och doftar gott! Kommer att köpa igen! Och förpackningarna i papper från Paulas Choice verkar riktigt lovande, kommer med ett utlåtande när jag använt de lite längre!
Min senaste köp 🌸🍓
Testprodukt
Hudvård 💗
Senaste köp
Hårvård
Smink
Hudvård
Min paket från kicks är äntligen här :) Ska bli spännande att testa :)
Smink bas
Love Love Love ❤️😍😘
Senaste köpet från Kicks! Hittade denna fina palett Blomma från LH Cosmetics, på halva priset! Sedan köpte jag detta gloss från Ole Henricsen för endast 60 kronor, vilket fynd! Så fick jag ett parfym prov på en Boss parfym med! Yippi
Fynd i butik 🩷
Mitt senaste köp på kicks Jag har köpförbud på smink nu men var på Kicks igår för att handla en present 💝 skulle köpa Isadora settingspray och Elf eyebrow pencil att ge bort 🎁 Såg då att reaborden inne på min lokala kicks var välfyllda och dom hade By Terry settingpowder vilket är det absolut bästa settingpowder jag nånsin använt ✨ nr 1 alla kategorier ❣️ Och så ligger det där på reabordet till 50% rabatt 😍 aja bye bye shoppingförbud 🤭🙈 detta var ju för bra för att motstå liksom 🙈🥰😅 nu ångrar jag mig bara att jag inte köpte fler, skulle köpt minst fyra känner jag!
Signaturdoft
Prickiga sommarnaglar med Gel IQ 🤍
Top 10 parfymer
💗 Mascara 💗
Tips
Mitt senaste köp
Vinst 🥰
🤩 Shopping 🤩
Mitt senaste köp från Kicks! Har använt dessa i ca 2 veckor och känner mig så räddad, inga blossande kinder och bara ett fåtal plitor, men det kan jag leva med! Min hy känns bättre än vad den gjort på länge! Jag beställde två små flaskor igen för ibland kan min hy strejka och så står man där med fulla flaskor igen som jag inte kan använda! Hoppas verkligen på dessa!
Finally a diamond I can afford 💎
Mascara Impression ⭐️
ett måste denna sommar är denna foundation från Lumene! Jag har i flera år nu bara använt Lumene som bas och det funkar. Denna är specifikt för oss med oljigare och kombinationshy. Efter ett träningspass med 23 grader ute sitter mitt smink fortfarande på plats😍
Dagens look 💜
lite återvinning
Craving a palette
Återvinning ♻️
Senaste köpet från Kicks
Tipsa gärna!
Återvinning
Foundaition! Hej Alla, Nu behöver jag er hjälp! Har ni något tips på foundaition som jämnar ut huden så man ser slät och fräsch ut, typ medeltäckning! Har nu lumene cc , men vill testa något nytt! Tacksam för alla svar!
Look of the day ☀️
Bästa SPF från Beauty of Joseon
Senaste köp från KICKS
Återvinn dina beautyprodukter
Senaste köpet från Kicks
Dagens self-care ☁️🤍
✨ Beauty Reset
Arganoljan från Maria Nila är en riktig favorit hos mig. Perfekt för torrt hår som behöver lite extra fukt och glans. Den luktar underbart, en liten mängd räcker långt och håret håller sig fint hela dagen. Jag gillar också Glaze Drops från Kérastase, men upplever att den här ger ännu bättre resultat och mer liv till håret.
Rea
senaste köp från KICKS
Elf Halo glow was my recent purchase 🫶
This is for my marks spf50+tint face base
Some affordable product 🫶
43943292
Today i revived this and o really loved it i think people how loves bronzer gona love this 🫶🫶🫶
Mitt senaste köp från Kicks
Reaköp från Kicks
Mitt senate köp ifrån Kicks Parfym rea! Clean Waterfall fastnade jag för, den doftar ganska likt Rain som jag redan har, när man sprayar på den så luktar den melon som jag älskar! 300:- nu på halva priset!
Signaturdoft
Beauty Tester
Mitt senaste inköp!
Någon som testat Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Makeup foundation eller Urban Decay All Nighter settingspray med deras nya formula? Vad tycker ni, sämre/bättre?! Jag älskar båda innan man gjorde om så undrar om det är värt att köpa nya 😬
💰Budgettips - ögonbryn💰
Senaste köp från KICKS
Återvinner mina beautyprodukter🫧♻️
signaturdoft! 🤩
Återvinning♻️
Dela med dig av ditt senaste köp från KICKS
Äntligen ett solskydd utan white cast! ☀️
Senaste köp från KICKS🌸
Budget favorit
Dagens enkla look
Återvinn♻️
Sommarens signatur doft ☀️
☀️ Sommarens Signaturdoft
Sommarens signaturdoft 🤍
Den roligaste återvinningen på månaden! ♻️ ✨
Sommarens signaturdoft
Senaste köp!
Budgetfavorit
Min budgetfavorit är NYX Butter Gloss 💸💖 Den är prisvärd, känns skön på läpparna och ger fin glans utan att vara klibbig. Dessutom finns den i många fina nyanser, vilket gör att jag alltid hittar en favorit. För mig är det en produkt som levererar mycket kvalitet för pengarna ✨
Min favoritdoft för sommaren är Sol de Janeiro Cheirosa 62 ☀️ Jag älskar de varma noterna av pistage, karamell och vanilj. Doften känns som soliga dagar, strandhäng och sommarsemester på flaska. Den är söt, varm och perfekt för sommaren 🌴✨ Det här är en doft som alltid får mig att tänka på sommar och lediga dagar 💛
Look of the day ☀️
Sommarens Signaturdoft
signaturdoft! 🤩
Hett tips!
Hej alla fina Beauty talkers! Nu har min praktiktid runnit mot sitt slut och jag gör min sista dag här på communityt som admin! Det har varit så kul att få hänga med er och jag har lärt mig så mycket, både på kontoret och här av alla er! Tack för en så fin gemenskap och så fina ord om aktiviteter vi genomfört här! Min favorit måste ha varit påsk jakten som verkligen bjöd på spänning för både er och oss! Tack för att jag har fått haft en sådan rolig praktik och hängt med er!! Men bara för att min praktik är slut så betyder det inte att jag vill lämna communityt, för jag tycker verkligen om att hänga här! Så vi ses i kommentarerna och bland kanalerna! Kram Asta 💝
Återvinn ♻️
☀️Sommarens signaturdoft ☀️
Livet med tonåring 😎😎😎 (♻️)
Embrace Your Natural Curls
Sommarens signatur 🌸
Look of the day
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Nu var ögonkrämen slut, har redan köpt en ny! Så bra! Sen lite produkt förpackningar som skulle slängas efter min städning!
Look of the day ☀️
Mitt senast köp från kicks
✨ Beauty Reset
Senaste köp från Kicks💚💜
Look of the day😍
Jag har torrt och frissigt hår, och Kérastase Glaze Drops fungerar väldigt bra för mig. Den ger fin glans, doftar gott och hjälper till att minska friss, särskilt i fuktigt väder. Den är ganska dyr, men väldigt dryg eftersom det bara behövs några få droppar varje gång.
@136092963 Idag var det öppningen av Kicks på Drottninggatan och jag var en av de första 300 besökarna, så jag fick med mig de här fina produkterna. 🎉 Jag stod i kö redan från klockan 07 i morse, men det var verkligen värt väntan! Allt var superbra organiserat och personalen var väldigt professionell, hjälpsam och trevlig. Jag är otroligt tacksam för allt jag fick och för hela upplevelsen. Stort tack för ett fantastiskt och lyckat event! ✨
Återvinning ♻️
Recycle beauty products ♻️
Signaturdoft
KICKS DROTTNINGGATAN 🤩
Mitt senaste köp från kicks: Goodiebag!
☀️ Sommarens Signaturdoft Denna härliga parfym är en av favoritern till sommaren, den doftar som ett lätt regn som landat på den heta asfalten! Det är en ren enkel doft som passar till alla tillfällen!
Mystery bag ✨
Invigning på KICKS Drottninggatan! 🥳
Kicks ”goodiebag”
💰Budget eller inte?💰
🔮 Trendspaning 🔮
⏰
Trendspaning 🧴🫧
Hej!
Mitt senaste köp
Budgetfavorit 💸
Trenspaning
🔮 Trendspaning
Jag tror att hybridprodukter kommer att bli ännu större inom beauty framöver ✨ Produkter som kombinerar hudvård och makeup känns redan populära, men jag tror att vi kommer att se ännu mer av det i framtiden. Till exempel foundations med hudvårdande ingredienser eller läpprodukter som både ger färg och vårdar. Jag tror också att den naturliga, glowy looken kommer att fortsätta vara en stor trend eftersom många vill ha produkter som är enkla att använda och ger ett fräscht resultat 💖
En perfekt morsdagspresent enligt mig är Lancôme La Vie Est Belle 💖 Jag valde den här parfymen eftersom den känns lyxig, feminin och passar både till vardag och speciella tillfällen. Doften håller länge och känns verkligen som lite egentid och selfcare på flaska ✨ Jag tycker att den är en fin present till någon mamma man uppskattar eftersom den känns både personlig och elegant 🌸
Senaste prisvärd köp
Senaste köp
Återvinning
✨ Beauty Reset Fick lite ordning i badrumsskåpet! Har torkat av och sorterat ut så jag jag bara har framme de produkter jag använder! Taggar mina favoriter!
Återvinning
Mitt senaste inköp 💛
✨ Beauty Reset
Återvunnet♻️
💰Budgetprodukt + beauty hack💰
K18 detox schampo ✨🤩
♻️ recycle ♻️
Trendspaning 👀
Senaste köp från Kicks
✨☀️ beauty first impression ☀️✨
Återvinn
Trendspaning
🔮 Trendspaning
🔮 Trendspaning
Mitt senaste köp från Kicks som bara landade i min brevlåda! Kiko Milano 3d hydra lipp gloss i färgen 03 Pearly Apricot! Detta är mitt fjärde gloss från Kiko Milano men inte det sista! Perfekt Peachy färg!
Senaste köp
🔮✨Trendspaning✨🔮
Trend scouting ✨
Look of the day ☀️
🔮 Trendspaning
Trendspaning
Mitt senaste köp ifrån Kicks! Lancôme Idôle Skintint, härligt med en sådan här skintint till sommaren!
Tvätta sminkborstar
Morsdagtipsen
💐 Morsdagstipsen Min mamma blir glad för vad som helst! Men denna deon har hon använt i många år och hon älskar den, så denna kan bli en bra present!
For Mother’s Day, I’d choose a luxurious perfume, a hydrating skincare set, and a soft pink lipstick 💐✨ I picked these because they feel like little self-care moments that can make someone feel extra appreciated and confident every day 💛 Perfume feels personal and elegant, skincare is perfect for relaxation, and a pretty lipstick is always a nice confidence boost! These products would make such a thoughtful Mother’s Day gift 🌸
Next beauty trend we will be
🔮 Trendspaning 🔮
Testprodukt first impression
Senaste köp från kicks
Trendspaning
Trendspaning
Trend spaning! 🔮✨ Det har varit populärt med glas skin ett tag nu, men det kommer komma ännu mera och mer mot irredecent skin ner skimmrande pärllik hy. Många koreanska primers och dew efekt produkter finns. r dan men jag tror att det kommer komma ännu mera. Bilden är collagejag gjort ifrån Pinterest
Skön på huden, men inga tydliga resultat
En snäll och effektiv deodorant för känslig hud
💐 Morsdagstipsen
Ck
Trendspaning!
🔮 Trendspaning
Trendspaning 🌍
🚨 MISSA INTE DETTA!! 🚨
🔮 Trendspaning
♻️Återvinning♻️
La vie est belle
Recycle beauty products ♻️
Look of the day ☀️
Beauty Reset
Mitt senaste köp ifrån Kicks! Nu har min hy varit riktigt sämre än vanligt och jag har kämpat med blossande kinder och plitor och jag har verkligen provat allt! Såg att vår kära Anna rekomenderade dessa produkter till en annan person med liknade problem hoppas att dessa produkter kan hjälpa mig!
Morsdag presents tips ; Ge bort en upplevelse, inte bara en produkt
Morsdagstipsen
Hej Jag har använt detta Cosrx serum i ungefär en månad, morgon och kväll. Det gör att min fuktkräm funkar bättre och huden känns mer återfuktad. Jag har inte märkt några anti-aging effekter ännu, men det kan bero på att jag inte använt det så länge.
Morsdagstipsen
Recension
Recension
Morsdsgspresent ✨️
Morsdagstips
♻️återvinning♻️
En fråga till kicks community
Produkter
👁️💄Favoritmärke?💄👁️
💐 Morsdagstipsen
Follow4Follow?
Morsdags present 🎁
Ett lyxigt serum eller en parfym är enligt mig den perfekta mors dag-presenten 💖✨
Senaste köpet från Kicks 😊
Mother’s Day post 🌼
Återvinning ♻️
Mors Dags Tips 💕
Morsdagstips😍
♻️ Dags för lite empties och återvinning ♻️ Shower gelen från Molton Brown som jag haft i travelsize doftade ljuvligt ~ som tur är har jag fler små travelsizes från Molton Brown att upptäcka eftersom jag har ett discoveryset 🫶🏻 jag taggar discoverysetet här om nån är nyfiken 😘 samt den ljuvliga doften av rhubarb & rose som jag haft 😍 vax sticket från Got2b har jag tyckt mycket om men nu började det lägga sig som vita flagor i håret så jag antar att det var dags att kassera den 🤷♀️( den har inte varit så förut). Hade även en make up brush cleaner, en sheet mask och en mascara som var dags att återvinna ♻️
💐 Morsdagstipsen
Återvinning ♻️
💐 Morsdagstipsen
Återvinning ♻️
Recension
Presenttips för morsdag 🌸
💐 Morsdagstips
Mors dag present tips ❤️
💜🌸Mors dags present tips 🌸💜
💐 Morsdagstips
Till Återvinning
Återvinning ♻️
Ny doft upplevelse
Återvinning ♻️
Ge mig tips!
Återvinning♻️
Återvinning😊
Återvinning♻️
Ny budgetfavorit!
♻️ Återvinning
Look of the day 🫧
Återvinning ♻️
✨ Beauty Reset
Utanför beauty talks men🥺
Kérastase nutritive
Clean Chill Out Gift Set ☀️
Empties
Sommarkänslor
Beauty reset
♻️Återvinning - emptie♻️
Senaste köpet från kicks
✨ Beauty Reset
Mitt senaste köp på Kicks 🌻
Återvinning ♻️
Till återvinningen
Look of the day 🌞
Fått hem i posten, kommer en review snart😍
Let the honeymoon start ❣️
Hur du får din parfym att hålla längre 🌸
En good hair day för curly girls är svår att få till, min brukar bli när jag är hemma och inte har någonstans att vara藍
Nail look of the week! 💅 + first impressions
Good hair day 🌟
😍Mitt senaste köp från Kicks 😍
Ett återkommande köp…💦🚰🧊
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Tomma förpackningar, Lypsyl sensitive kan jag inte vara utan och ansiktskrämen kommer jag inte köpa igen!
Ledig dag och lite återvinning ♻️
A good hair day 💇♀️
Filorga
Återvinning
Recension kommer
Good hair day🌷🌸
Perfume I’m recently been loving , like new signature scent
Budget favorite 💴
Helgens återvinning ♻️
Hugo boss
Micheal korse
Till återvinningen 🌎❤️
Good hair day 💁🏽♀️
Vad jag använde i morse💕
Good hair day
Beauty reset
Good hair day 💁🏽♀️
Återvinning
Tips på nya hårprodukter?!⭐️
Återvinning ♻️
Natural soft make up
✨ Beauty Reset
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Hugo boss
✨ Beauty Reset Jag hade inte jätte stökigt men sminket och borstarna behövde en uppfräschning! Sedan torkade av sminkstället så det blev fint igen!
Återvinning ♻️
Hej allihopa, hur vet man om recensionen har laddats upp korrekt på Kicks hemsida? När jag trycker på Skicka så händer det ingenting och jag har försökt flera gånger, är det något fel från min sida eller är det Kicks som inte fungerar som det ska?
Återvinning
✨ Beauty Reset
Återvinn beautyprodukter ♻️
Recension om Too faced concealer😍
Monday funday ⭐️
Återvinning
Bareminerals Blonzer
✨ Beauty Reset ✨ Jag använder alltid tvättbara makeup pads och har gjort i flera år, himla smidigt 🫶🏻 Padsen tvättar jag med handdukar när jag kör 60 graders tvätt och då har jag make up padsen i en tvättpåse 💕 dom som jag har är från Topz, Garnier och så några som jag fått i en antingen glossybox eller lookfantastic-box för x antal år sen och dom funkar precis lika bra nu! Enda skillnaden är att dom är lite dassiga i färgen men det spelar inte så stor roll 🤗 Ida Wargs self tanning mitt går också att tvätta men den kan man bara tvätta i 30 grader ❣️ Make up padsen tvättar jag en gång i veckan men bushandsken är jag alldeles för dålig på att tvätta regelbundet 🙈😅❤️🩹 men nu har jag tvättat både padsen och handsken ❣️ känns riktigt bra att ha rengjord handske faktiskt 🌞🙈🫣😅 Taggar några från kicks med som jag är sugen på 🫶🏻
Återvinning ♻️
Look of the day🌺
✈️ Pack Like a Pro
Dags att återvinna igen ♻️🐰💗
💚🩵Mitt senaste inköp på KICKS!🩵💚
Återvinning
Beauty Reset
✈️ Pack like a pro
✈️ Pack Like a Pro
Nån som är van användare?
Kylie Jenner
Buxom summer
Beauty travel hack❤️
ZËIYT
Filorga Optim-Eyes Sheet Mask
Carolina herrera
Yvessaintlaurent
Valentino
Armani you
Tom ford
Senaste köp på kicks ✨
Pack Like a Pro
Senaste köptet inom kroppsvård🤩
Senaste köp
✈️ Pack Like a Pro! Här är några av minisarna jag packar för resan!
♻️Återvinning ♻️
✨ Beauty Reset
Mitt senaste köp på Kicks! 💙 Köpte en Crayon Blackstar Eyeliner i nyans terrybleu 💙 tyckte färgen var så himla läcker 💙 ett villhöverköp då jag egentligen inte behövde den 🙈 på köpet fick jag ett Mini-To-Go Brightening CC Serum i nyans Sunny Flash ~ tror den kan bli bra att blanda i min foundation för att få lite extra glow men även för att förstärka effekten av bus 💙 serumet kostar normalt sett 349 kr och nu fick jag det som gåva 💙 pennan kostar 369 kr men det var på kampanj när jag köpte den så jag betalde 290ish för både pennan och serumet 💙 som hittat 💙
Look of the day🤩
✨ Beauty Reset
Emptie-recension: It Cosmetics Your Skin But Better Foundation + Skincare
✈️ Pack Like a Pro
Nytt
KIKO Milano x Cavalli
Look of the day ☀️
Beauty hack I’m loving recently
Beauty reset
Pack like a pro ✈️
Senaste köp jos Kicks
Molton Brown
✨ Beauty Reset ✨ Dags att rengöra lite bland ögonskuggorna 🫣 när denna utmaningen kom så tänkte jag att jag inte har någon fallout bland mina ögonskuggor men vid en närmare titt så hade jag ju det 😂 man blir typ hemmablind och ser inte det själv 🙈 Idag blev det rengöring av Lh daybreak palette, Lh infinity deep palette och catrice Blooming bliss palette 💕 jag har inte testat mycket från catrice men denna ögonskuggan har överraskat mig ~ den är riktigt bra och en ny favorit 🫶🏻 Jag blev riktigt nöjd med resultatet med efter rengöringen ~ speciellt paletten från catrice ser ju som ny ut! 🥰
SPF powder heaven
Till återvinningen ♻️
✈️ Pack Like a Pro- Travel must haves
Isadora matte eyeshadow stick i färgen 62 true Brown🤎
Återvinning
❤️✨Pack like a pro ❤️✨
Dagens look 😎
Favorit doft
Budgetfavorit
Pack Like a Pro 🚅
Beauty Reset
Lite återvinning på ledig dag ♻️
Återvinning ♻️
Today I revive euphoria magnetic elixir perfume it’s is so good fruity type of perfume
✨ Beauty Reset
🌞 Good Morning Glow
Budgetfavorit😍
Dagens look
Pack like a pro 👝
Morning Glow☕✨
✈️ Pack Like a Pro
✈️ Pack Like a Pro
Time too clean up
Good morning glow 🌟
✈️ Pack Like a Pro
Test produkt
✈️ Pack Like a Pro ✈️ Älskar att resa 🌞🏝️👙🌊 Detta är mina bästa tips för smart packning 🫶🏻 ✈️ På instagram brukar man kunna klicka hem tester av olika produkter, som hudvård och parfym 💕 jag sparar dem och när jag ska resa så tar jag med mig så många tester som det behövs 🫶🏻 tar noll plats och man får med sig exakt den mängd man behöver! 🤗 när man beställer på Glowid så får man alltid med tester och även på cocopanda (där får man även välja själv vilken test man vill ha ~ perfekt 🥰) ✈️ Att packa med en spf som funkar under smink är perfekt, man kan använda den som primer 🌞 min favorit är la Roche possay 🌞 ✈️ Sista tipset är att packa med ett blush stick som man kan använda till läppar, kinder och som ögonskugga! Jag har blush stick från Isadora som jag är väldigt nöjd med ❣️ 💜 Happy travelling 💜
Pack like a pro
✨️Good Morning Glow✨️
Good morning glow
Beauty reset 🔮 - much needed
✨ Beauty Reset ✨ Idag fick jag feeling på att rensa bland mina 💅🏻 jag har mina nagellack uppdelade på två ställen och det är väl kaos på båda ställena 🫣😘 i en låda har jag nagellack av olika märken och i den andra har jag bara opi 💖 opi är mitt favoritmärke när det kommer till nagellack 💅🏻 Nu rensade jag i den lådan var jag har olika märken på nagellack och nu när jag rensade igenom så hittade jag dubbletter och de kommer att få hitta nya hem 🥰 de andra nagellacken ligger nu snyggt och prydligt i lådan 🤗 Jag brukar spara mina Lovables necessärer och lådor för de är perfekta att ha som förvaring 🫶🏻
Good morning glow 🫧
Jag behöver en ny lotion och kroppsolija som passar till min parfym, några bra tips?❤
Nytt puder!?
🌞 Good Morning Glow
Mitt senaste köp🥰
Good morning glow! 🥰
Primer
Något jag inte kan leva utan!!
Morning Glow⭐️
Good morning glow ✨️
Daglig makeup — fresh, naturligt och enkelt ✨
🖤Min beauty tester-produkt🖤
🌞 Good Morning Glow
🌞 Good Morning Glow 🌞 Bästa glowet kommer inifrån tror jag 💖 jag cyklar till och från jobbet och passerar dessa underbara rapsfält på morgonen 🌞🥰 kan inte säga annat än att det är underbart 😍 kommer till jobbet med rosiga kinder efter en cykeltur 🌞 älskar det! Vardagsmotion, solljus och en liten stund i total närvaro 💖 det är mitt hetaste tips på morning glow 🫶🏻
Good Morning Glow
Hydration Your Hair Will Love
🌞 Good Morning Glow
🌞 Good Morning Glow
Jag gillar verkligen Some By Mi AHA/BHA-masken eftersom den känns som en sån produkt som faktiskt gör skillnad ganska snabbt, utan att man behöver göra för mycket. Den kostar dessutom inte heller en förmögenhet vilket gör den till en budgetfavorit! ❣ För mig är det främst känslan efteråt som gör den värd att använda, huden blir mjukare, ser lite mer “ren” och jämn ut, som att den fått en ordentlig uppfräschning. Den hjälper också när huden känns lite tilltäppt eller ojämn, eftersom AHA jobbar på ytan och BHA går in i porerna. Det jag uppskattar är att den inte känns så aggressiv som vissa andra syror kan göra, men den gör ändå sitt jobb om man använder den regelbundet. Samtidigt hade jag inte kört den varje dag, utan mer någon gång i veckan för att undvika att huden blir irriterad. ⭐ Det är en sån produkt jag plockar fram när huden känns lite “trött” och behöver en nystart.
Good morning glow ✨
✨ Beauty Reset
🌞 Good Morning Glow
Good Morgon
Good Morning Glow
✨Glow start✨
💋Lip stain 💋
Tips
Isadora new setting spray
Frans tips
Mitt bästa hudvårdstips!!
Jag har testar CosRX the 6 peptide skin booster. Jag har tyvärr inte märkt någon större skillnad på min hy av den här produkten under de 16 dagar jag använde den, och den tog dessutom slut ganska snabbt. Det kanske krävs längre användning för att se tydliga resultat, men jag har insett att mina egna fuktkrämer fungerar bättre när jag använder dem tillsammans med den. Så jag tycker ändå att det är en bra idé att ha en toner eller liknande produkt innan man applicerar sin fuktkräm.
Återvinning ♻️
✨ Beauty Reset
Budgetfavorit 💸
Återvinning ♻️
✨ Beauty Reset time ✨
senaste köpet på @136092963 har verkligen älskat mitt glidr stick ifrån Anastasia, och i dag var sista dagen som det va 30%. Så då slog jag till på en ny färg som är multichrome helt magisk. sen har jag spanat på Fentys nya shake n play blush och nu när jag såg dom irl i butiken så kunde jag inte låta bli hade 20% på valfri makeup produkt. Så den åkte också med 🤣🤪måste varit regnet som gjorde att jag ville ha lite färg.
Vilken är den bästa vaniljparfymen som är både prisvärd och bra?
Look of the day
Produkter som gör skillnad - på riktigt!
Good morning glow ☀️
Makeup in a minute, using all the produces I’m currently loving
Fler favoriter 😎
Good Morning Glow 💫
Återvinning
Lip stain - yes or no? 💋
Maybelline lifter plump & glow
Har använt Aqualia Thermal Rehydrating Rich Moisturising Day Cream ett tag nu och ärligt… min hud känns så mycket mer återfuktad och mjuk 😭 speciellt nu när vädret varit så torrt. Den känns också väldigt lätt på huden trots att den återfuktar mycket ✨
♻️Återvinning - emptie♻️
Senast köpt från kicks
Budgetfavorit
Lipstain / yes or no
Senast köpt från kicks
Beauty först impression
Lipstain- yes or no
🌸 P O W E R O F Y O U 🌸
Blekning för ansiktshår!
Återvinning ♻️
Bra ögonbrynspenna
💋 Lip Stain – Yes or no?
Senaste köpet från Kicks! 🛍
Är denna bra?
älskar glowig looken på sommaren❤
Brynprodukter
Budgettips
Frissigt Hår
Hårolja tips
Latest purchase from Charlotte tilbury
En ny favorit
Lip stain ♥️
Vilken beautyprodukt är högst upp på din önskelista? 🤔
🤍Mitt senaste inköp på KICKS🤍
💋 Lip Stain – Yes or no?
Emptie: Wella SP LuxeOil
Glansigt och frizz fritt!
Kerastase🌸
Necessär
Återvinning ♻️
Look of the day 😍
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Nu är mitt serum från Decubal slut! Ett bra fuktserum som inte vad riktigt kraftigt på vintern! Kommer nog välja ett kraftfullare till nästa gång! Om någon vet något ett bra serum, skriv gärna!
♻️Återvinning♻️
Emptie: IsaDora Blush Stick 40 Soft Pink
Senaste köpen från Kicks!
🌞 Setting Spray Secrets
✨Setting spray ✨
Hår
Hår
🌞 Setting Spray Secrets
Lyko Lovables - a sweet little treat
Mitt senaste Kicksköp 🛍
🪷 House of Rituals 🪷
ville bara säga att de är wow
Budgetfavorit
senaste köpt och den var perfekt alltså, tack (kicks personal) för rekomendationen.
🌞 Setting Spray Secrets
bästa concealer någonsin
🌞 Setting Spray Secrets
Återvinnings ♻️
Recycling ♻️
Dermalogica Special Cleansing gel
Setting Spray Secrets
Look of the day ❤️
Eyepatches, lyx eller vardag?
superbra för känsliga ögon. Har väldigt väldigt känsliga ögon som inte har blivit irriterad efter användning av denna produkten.
Eyepatches, lyx eller vardag?
🌺Eye patches🌺
Lyx som kan bli vardag när de sitter kvar bra!☕☕🌅
Återvinning
♻️Återvinning♻️
Current fav😍
✨ Eyepatches ✨ sån slump att jag såg utmaningen med eyepatches just när jag satt med dem på 🤭 Mina eyepatches är ofta en del av min selfcare som kan ske lite då och då när jag vill ta hand om mig lite extra 🤗 jag brukar skoja med maken och kalla det för mina beauty moments ~ tiden i lugn och ro som jag kan lägga bara på mig själv 🤗 Förut använde jag oftast eyepatches från Garnier men numera är det cosrx som gäller 💘 de är så härligt jelly i konsistensen och sitter verkligen skönt på huden 💖 man känner sig så pigg och fresh!
Nya köp
Eye Patches, Lyx eller vardag?
EYE PATCHES - Lyx eller Vardag?
Kära tjejer!❤️
Mitt senaste köp ☀️
Senaste köp
Erfarenheter av AI för shade matching eller hudanalys?
Dermalogica biolumin-c serum
SPF Check ☀️
Jag använder mina eye patches på morgonen för en snabb glow ✨ För mig är det en liten vardagslyx 💖
Sommarglow i en flaska ✨
Återvinning ♻️
Återvinning ♻️
Cosmic x Sol de janerio 68
Beauty First Impressions 💖 Jag gillar Molton Brown ~ tycker det känns som ett lyxigt märke som har väldigt goda, uppfriskande dofter som får en att må bra 💘 tyvärr är det lite över min budget 🫣 men i julklapp fick jag ett 10-pack discoveryset på shower gels från Molton Brown ~ riktigt bra julklapp 👌 nu har jag testat denna härliga med doft av rabarber och ros 🌹 doften av rabarber är mest framträdande och precis som det brukar vara med molton Brown så räcker det med lite produkt, den glider lätt på huden och löddrar precis lagom mycket 🫶🏻 hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag lätt använt molton Brown alltid men i annat fall så kan jag rekommendera de discoverysets som de ofta säljer då man kan prova många små shower gels ~ detta är också trevligt att både få och ge som present 🎁
SPF Beauty by josen
🥰Look of the day🥰
Mitt senaste köp på Kicks
SPF check☀️
♻️Återvinning♻️
✨Maxad vårlook ✨
Maxad Vårlook ✨🌸
Spf
Minimal makeup look of the day 😘
“lash lift in a bottle”- Best volumizing mascara in the market!! Best
Charlotte tilbury concealer testing
SPF check ☀️
Bästa solskyddet 🌅
Budget favourite 💸
Återvinning ♻️
Maxad Vårlook ✨🌸
Återvinning ♻️
Solskydd
Empties och rensning ♻️ Åkte förbi åvc idag när vi ändå hade vägarna förbi ♻️ bland dessa empties finns många produkter jag varit väldigt nöjd med 😍 💘 shower gel från Matas med jättehärlig doft av havtorn 👌 💘 settingspray från Lumene som gett mig snyggt glow 👌 💘 saturday skin eye cream, gjort slut på en travelsize men har en fullsize i badrummet nu 💘 saturday skin waterfall glacier water cream i travelsize, en riktigt härlig jelly cream som jag gillade väldigt mycket 💜 saturday skin är ett bra märke! Har även gillat xlash fransserum, handkrämen från Yves Rocher och eyepatches från garnier 🫶🏻 Lip & cheek oil från mua torkade ut mina läppar fullständigt så den fick gå till återvinningen tyvärr, samma med spfen från suntique som passerat bäst före datum… hopplöst med datummärkta förpackningar, man tror att de håller i ett visst antal månader men så står där ett datum och årtal istället 🌞😓 måste bli bättre på att kolla upp sånt mera noga!
Helgmys
Spf kan ju vara en djungel men jag tycker att flera korenska märken lyckas med att spf att kännas mer som vårdande hudvård än den tjocka klibbiga krämen man växte upp med som lämnar en vitgrå hinna. Dr ceuracle eller cosrx har trevliga tycker jag. Sommartid använder jag även en hårmist med uv skydd till mitt färgade hår och en ansiktsmist för uppfräschning on the go. De taggade produkterna har jag på min önskelista just nu. Det jag vill slå ett slag för är att om du ändå råkar köpa en nitlott till spf som inte passar, använd upp den till kroppen ändå. Jag har en i min handväska just nu jag istället använder som handkräm, för visst får man inte glömma skydda även händerna ☀️
SPF Check ☀️
Spf check
🌸 Maxat vårlook “Blossom Energy” 🌸
SPF check☀️
SPF check!
SPF check 💛
Återvinn
SPF Check 🌞
Look of the day🤍
✨Maxad varm vårlook✨
Brun utan sol ☀️
Maxad vårlook?
Mitt senaste köp på Kicks 🧴🌞 30% rabatt på solskydden från matas kunde jag inte stå emot så jag köpte på mig ett litet lager nu inför sommar och vår ☀️ jag föredrar spf som man smörjer in medan maken föredrar spf i spray, köpte till honom också nu 🌞🧴 sen kunde man köpa solskydd från skincity för 80 kr tror jag 🤔 och det var ju som hittat tyckte jag 😋 så den fick också följa med i varukorgen
Spf check
SPF Check ☀️
Mac Plush blush💜 Nya Mac blushes alert🚨
Mitt senaste köp ✨
SPF Check ☀️
Återvinning ♻️
Maxad Vårlook ✨🌸
♻️återvinning♻️
Morgonens hudvård
Maxad vårlook 🌸⭐️
Världens bästa primer!!!
SPF Check ☀️
🌸 Maxad vårlook 🌸
SPF Check ☀️
Makeup. Skincare. Repeat💕
✨SPF ✨
Max Your Volume
Återvinning ♻️
Dagens doft
SPF Check ☀️
SPF Check
Min go-to just nu är SPF från La Roche-Posay – lätt, fräsch och perfekt under smink ✨💛
Favorit-SPF!
Maxad Vårlook ✨🌸 Min vårlook är inspirerad av den första blomman jag planterar på våren penseer i lila och rosa och använde de två färgerna i min look!
Amika
BUS?
Baby pink makeup
✨Kvällsrutin✨
Bröllopssäsongen är igång och i helgen hade vi årets första bröllop!👰🏽♀️💒 tart concelaer. tart blush stick. elf halo glow foundation. Min look blev inspirerad av en bronzig peach makeup som är perfekt till våren. Den ger en fräsch och solkysst känsla med varma persikotoner och mjuk glow vilket passar perfekt till en fest look som denna💄🌸🌷
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Denna ansiktsmask från Dr Levy är helt fantastisk har aldrig varit med om en liknande mirakel produkt. Alltid när jag blossar upp använder jag denna och all rödhet försvinner! Kan verkligen rekomendera denna, den funkar för mig i alla fall! Taggar ett kit med lite produkter från Dr Levy!
Hårvård 🧖🏽♀️
Senaste köp
Återvinning ♻️
First impression
Återvinning 🌸
Sommarbränna på flaska ☀️
Benefit
* Hej hörni, jag behöver er hjälp! Är denna ögonfrans böjaren bra, om ni testat? Jag behöver en ny som mina fransar inte fastnar och går av i. Gärna åt det billigare hållet. Om ni vet någon annan som är bra i liknande prisklass let me know. Den jag äger just nu fastnar mina fransar i och går av. Vill gärna höra era åsikter!
🌟Look of the day🌟
Dagens doft
Isadora!
God morgon! ☀️
Mitt senaste köp
Ultimata favoritparfymen?
Återvinning ♻️
senaste @136092963 köpet har spanat på dessa glider stick ifrån Anastasia nu när det va 30% på ögon produkter slog jag till, så fin va svårt att välja 😉🤪vill redan ha fler färger. Gick ej att tagga rätt färg den heter champagne ice
KICKS tidning
Följare
💖 Första intryck: ACO Sun Roll on Barn ☀️
Jag passade på att göra ett litet köp sistone från KICKS när det är rea 🙈 blev en ACO barn roll on. Tänkte att den kan vara smidig för min dotter att använda själv i skolan särskilt nu när de soliga dagarna börjar komma mer och mer ☀️ Hoppas den blir enkel och bra i vardagen❤️☀️☀️
Charlotte tilbury
Mitt senaste köp
Min nya favorit färg❤ Såå fin❤
Dröm bronzer
Senaste köpet ✨
BeautyAct Hydra Luminous concealer
Mac Lipliner Whirl
Återvunnet♻️
Återvunnet♻️
✨Mitt senaste köp från kicks ✨
Denna är en favorit nu 🤩
Glow time
Hudvård
Vi har alla de där produkterna som glöms bort… tills man hittar dem igen 👀 Min gamla favorit? Dior Forever Foundation 🤍 Jag plockade fram den igen efter ett långt uppehåll – och wow, varför slutade jag ens använda den? Den ger fortfarande den där perfekta matta finishen utan att kännas tung eller kakig. Huden ser jämn, slät och naturligt flawless ut hela dagen. ✨ Min take nu: Den sitter sjukt bra, kontrollerar glans utan att torka ut och funkar lika bra till vardag som till fest. Ett riktigt säkert kort när man vill ha en clean,look. Har du också en gammal favorit du borde ge en ny chans? 👀 #RediscoverAFave #MakeupCommunity #Dior #ForeverMatte #FlawlessSkin
♻️
🥑 Re-discover a fave 📦
Re-discover a fave 📦
Glitter & Glow Weekend ✨
Re-discover a fave 👀✨
Re-discover a fave 📦
Glitter and glow weekend
❤️❤️
Tre produkter som tog slut samtidigt. Handkrämen från ACO är en av mina absoluta favoritprodukter. Oslagbar för mina torra händer!
KICKS Magazine
Inköp
✨Glitter and glow weekend✨
Mitt senaste köp på Kicks - Solskydd för läpparna
Glitter & Glow Weekend ✨
Re-discover a fave 📦
Nya inköp! 🌸✨
Re-discover a fave 📦
###### > 1. Jag funderade på det här med att "discover an old fave" och bestämde mig för att det smartaste sättet är att ha en skål med mina läppprodukter (alltså de som ligger i en låda och glöms bort) vid dörren så att jag bara kan slänga ner en i väskan när jag ska ut... förhoppningsvis hjälper detta mig att upptäcka en gammal favorit! :)
Kände för att unna mig idag och jag blev så sugen på att testa Loreal paris hyaluron lip serum. Tyvärr fanns det inga testers så jag fick gissa mig fram till vad jag skulle gilla. Det blev färgen worth it. Nu har jag bara använt det en gång men än så länge gillar jag det. Det känns som att man inte har någonting på läpparna. återfuktar men lämnar ett fint stain. se bilderna nedan :)
Glowy full coverage
Tacksam ✨😍
Mina senaste beautyköp – grymma deals! 💰
Glitter & Glow
Glitter och Glow✨ Glow routine med min favorit SPF ✨
Re-discover a fave 📦
Glitter och glow ✨
Look of the day 😍
Mitt senaste köp från Kicks! La Roche-Posay Toleriane Dermallergo Eye Cream! Det är omköp på denna ögonkräm och trivs så bra med denna! Inga reaktioner utan bara mild och fin!
Hörde mycket att dessa ska vara bra🤩, passade på att köpa och testa😊 Min hud är känslig så vi får se 🤞
Recycling 💚♻️
Återvinner spf och empties ♻️ det blev en del empties efter snart en vecka i solen och mina favoriter från hawaiian tropic tog slut, fick dock bli ett nytt inköp på plats av hawaiian tropic hydrating protection 💕 Klairs all day airy sunscreen har jag tyvärr inte ens öppnat, den hade passerat bäst före datum och gått ut i november 2025, vågade inte använda den… tror jag fått den i en Lyko box för länge sen och sen glömt bort att den var nära utgångsdatum 😔 hade även med mig några små testers av bland annat la Roche possay ~ denna var helt enkelt outstanding bland de spf jag testat 🫶🏻 har redan klickat hem en i fullsize!
Re-Discover a fave!
Glitterfredag
Rekommenderar starkt
Budgetfavorit 💸
Återvinning ♻️
Dagens look
Re- discover a favourite! 💖
Mitt senaste köp
Senaste köp
Re-discover a fave 📦
Re-discover a fave 📦
Dags att testa!
Re discover a fave
Dagens win-win ⭐️
Dagens mini-win🤭
🎯 Dagens mini-win 🫶🏻Min mini-win är att jag lyckats vara bara här och nu utan att känna stress 🫶🏻 ofta blir det så att jag har lite svårt att vara helt och hållet i nuet, istället tänker jag på saker som ska hända framåt och kanske stressar upp mig själv i onödan… nu är jag visserligen på semester, så det är ju lättare då att fokusera på här och nu 🧘♀️ men för mig är det ändå en vinst att vara i nuet 100% eftersom jag tror att min stressnivå är ganska hög normalt sett! En liten grej kanske, att vara här och nu, men det gör ändå stor skillnad 🧘♀️💕
Dags att återvinna mina gamla beautyprodukter!
love tuberose amouage
Jag hade turen att bli utvald som en av vinnarna i Indy Beauty tävlingen och alltså WOW vilken fin vinst 😍 När jag öppnade paketet och insåg att den innehöll calming serien blev jag överlycklig då det var det jag verkligen ville testa 🥹 Blev även utvald att få testa en produkt från benefit och jag har fått hem juice stick cream blush i färgen figgie som ska testas 🩷 super kul! Tusen tusen tack @136092963 och Indy Beauty, är så glad och tacksam! 🥰✨
Jag har använt Elizabeth Arden Ceramide Hyaluronic Acid + Peptides Water Cream i tre månader och det är en stor uppgradering jämfört med de fuktkrämer jag använde tidigare. Min hud känns återfuktad, jämnare och ser friskare ut. Jag har märkt en tydlig förbättring och är väldigt nöjd – kommer troligtvis köpa den igen.
🌸Mitt seanste köp från kicks. De blev en lip iv i färgen 02 och passade även på att beställa deras tinted lipliner i färgen 10😍
😍✨ Så glad över att vara en av vinnarna i Indy Beauty-tävlingen 💖 och igår kom min goodie bag hem 🎁 Stort tack KICKS 💕 och Indy Beauty! Längtar efter att testa allt i setet 😍🔥
Återvinning! Igen...
Re-discover a fave 😍
Look of the day 💅🏼
Mitt senaste köp från Kicks! Sedan Sofia pratade om denna parfymen blev jag väldigt förtjust i denna! Jag tycker den doftar otroligt gott och fräscht och den är helt i min smak! Tack Sofia för fint tips! Började med en liten jag kan ha i handväskan!
Re-discover a fav 🔝
Hejsan allihopa! ☀️
Win win ☀️💗
Jag har testat Beauty Act Glowdrop i den rosa nyansen med gyllene skimmer och tyckte att det är en jättefin multiprodukt som fungerar både som rouge och highlighter. På mig gav den kinderna en lätt rosa ton och ett fint glow. Det jag gillade mest var att den fungerade väldigt bra ovanpå SPF, eftersom droppformatet smälte in i huden bättre än puderprodukter utan att bli kakigt.
Re-discover a fave
Dagens mini-win ❤️
Re-discover a fave 📦 Calm water gel, Dermalogica! Den här är en favorit som jag älskar, den har kommit fram lite då och då! Och har räddat mig många gånger! Men man stävar ofta att man vill ha något ännu bättre och att man vill hitta den bästa krämen för mig!
Dagens mini-win♥️
Dagens mini-win🌸
Senaste köp från Kicks + first impressions💜
Nytt nummer av KICKS magazine
🎯 Dagens mini-win
💝 Beauty Tester – paketet anlände igår 💝
Dagens mini-win
Oil no more ⭐️
Dagens mini-win
🎯 Dagens mini-win
Dagens mini-win 🌼
Dagens mini-win
Mini win
🎯 Dagens mini-win
Dagens mini-win 🌸
Mitt senaste köp från Kicks, Clinique Moisture Surge Overnight Mask! Fick ett test på denna nattmask som jag använder som nattkräm, hitills känns den jättebra och lugnar min hy och vaknar upp med ett glow✨ Så denna blir en keeper! Taggade kittet som denna kräm ingår i!
🎯 Dagens mini-win 🎯
Dagens mini win🤏🏼🤍
Parfym
Dagens mini-win
Beauty First Impression 💖
Dagens mini-win 🎯
Hörni jag behöver massor av tips! Jag har problem med att concealer creasar under ögonen oavsett vad jag gör! Jag använder just nu nars eller beautyacts concealer. Jag får linjer under ögongen oavsett om jag lägger puder eller inte. Har ni tips på concealer eller teknik? Jag får även mascara under hela ögat trots vattenfast mascara
🎯 Dagens mini-win Idag var jag och handlade veckans mat! Känns alltid bra att få kylen fylld då känner man sig nöjd och glad!
🎯 Dagens mini-win
Små vinster = stora vibes 💛
🎯 Dagens mini-win
☕️ Dagens mini-win På min lediga dag tog jag en lugn kaffepaus. Litet, men gav mig ny energi 💛
Dagens "mini-win"
🎯 Dagens mini-win
Dagens mini-win 🎯
🎯 Dagens mini-win
☀️Solsken☀️
Emptie: Rituals 47 Ag Silver 🧡
Solskydd på läpparna
Tillägnar inlägget åt en stjärna
Beauty First Impression 💖
Kicks Magazine 🗞
Mitt senaste köp från Kicks 🌟
Hår vård🪮
Dr. Ceuracles💦🧴
Hairdressers Favorites
Testat denna och jag är supernöjd
Hej fina communityn 💬✨ Vi har en riktigt rolig period framför oss med många kommande tester, så kul! 💄 För att du ska ha bästa möjliga chans att bli utvald till nya tester är det viktigt att du slutför de tester du redan är med i. Om du står som aktiv i ett test kan du nämligen inte bli vald till ett nytt under samma period. Du kan se om du är aktiv i ett test genom att gå in under “Testprodukter”. Där har de tester du är med i en orange markering i överkant och det står “ladda upp” i nedre hörnet ✨  Har du problem med att slutföra ditt test eller känner dig osäker på hur du gör? Hör av dig till oss, vi hjälper dig gärna 💕 Vi vill också uppmuntra er att söka de tester ni verkligen är intresserade av. När du blir utvald till ett test pausas möjligheten att bli vald till andra under tiden, vilket gör att man ofta har möjlighet att testa ett test i taget under den här mer intensiva perioden ✨ Vi ser fram emot att läsa era recensioner och följa era tester 💬💄
Björn Axén kit!
Nästa gång jag är på Kicks ska jag dofta på dem här tre 😍🥥🌊🌼 – Vilken hade du valt? 🐚 Den nya Bronze Goddess EdP 🤎 har jag förstått ska vara en mer koncentrerad version av Bronze Goddess Eau Fraîche 🤍
Guess Iconic Sublime från GUESS
Signature look
Min signatur look ✨
Min signature look❤️
Signature look check 💋
Budgetfavorit 💸
Budgetfavorit 💸 detta är min favorit spf som jag alltid återkommer till! Det påminner om barndomen och är så mycket nostalgi, tycker dom funkar bra och spf vill man inte snåla med så då är det perfekt att hitta ett bra budgetvänligt alternativ 🫶🏻
Signature look check 💋
Ny primer
Signature look check 💋 Alltid Dior solpuder! Lancome Hypnose timglas mascara! Ljusbrunt läppstift och ett ljust gloss över! Kylies ljusrosa blush! Buxoms färgpalett i varma bruna och beiga toner!
First impression 🩵
💋 Signature look check 💋
Smink inför balen!
♻️Söndagsåtervinning ♻️
❤️villken parfym skulle ni rekommendera mig jag älskar dessa parfymer?😁
Den här är nu slut – min Eucerin Oil Control toner 💙 En lätt ansiktstoner som hjälper till att balansera oljig hud och hålla huden fräsch utan att kännas tung. Nu åker förpackningen till plaståtervinning ♻️ #återvinning #beautyempties #hållbarhet
Emptie recension
1 produkt – 3 sätt 💄✨
3 funktioner i 1 produkt
🌟 Bäst från Rituals (3-i-1 produkt)
3in1🩷
1 produkt på 3 sätt✨️
Inköp
En produkt på 3 sätt 🌟
Dagens look 🍒
Dags för återvinning ♻️
1 Produkt - 3 sätt
1 produkt – 3 sätt 🤎
Dagens köp från Kicks!
Återvinning ♻️
Ole Henriksen ✨👄
Maybelline Lash Sensational Mascara 🤩
1 produkt till 3 😍
Hey Beautys!
Hej! Jag behöver lite hjälp med mitt hår 😅 Jag har tjockt och vågigt hår som är lite frissigt, och jag märker också att det trillar lite för mycket. Har ni tips på bra schampo som kan hjälpa mot det samt som ger glans? Gärna något som återfuktar och stärker håret utan att göra det tungt. Tacksam för alla tips 💕
✨ Recension: Chanel Chance Eau Tendre ✨
Så luktar du gott hela dagen (TIPS) 💕
3 i 1 produkt 🤍
En produkt 3 sätt 🌸
1 produkt på 3 sätt❣️🌸
Hej Jag skulle vilja veta vilken del av eran smink rutin är eran favorit. Min är lip liner🩷
1 produkt på 3 sätt 📸
Bästa settingsprayen?
Men snälla nån 🥹
1 produkt på 3 sätt 📸
1 produkt på 3 sätt 📸
1 produkt på 3 sätt 🌞
💗 Quote of the day 💗
Ice, ice baby 🧊
Ice ice baby❄️
Ice, Ice Baby ❄️
Ice, ice baby 🧊 Denna mask har jag i kylskåpet och använder när jag vill kyla ner ansiktet och vill ha en kylande effekt och lugna huden! Den är även bra för huvudvärk!
Ice, ice baby 🧊
🤎🤎🤎
🧊Ice baby ice 🧊 Pixi DetoxifEYE Eye Patches🧊
Ice, ice baby 🧊
Ice, Ice Baby 🧊
Ice. Ice baby 🧊❄️
Bästa röda läppstiftet jag har testat – färgen är perfekt, och ger så mycket självförtroende
Emptie - Rituals Karma hand lotion ♻️
Ice, ice baby 🧊
Ice Ice baby 🧊
Beauty-inspiration i vardagen ✨️
Mina nya produkter från Kicks, jag är såå taggad😍
Bra primer?
Ice, ice baby 🧊 Detta är mitt bästa tips för en uppiggande känsla och kylande effekt! Dom kan förvaras i kylskåpet 💕 gillar att ha eyepatches och dessa är nog min favorit av de jag provat hittills 🤗
Rensning ♻️
Beauty inspiration från vardagen 👀
Budgetfavorit och återvinning/hållbarhet
Ice ice baby 🧊
Ice, ice baby ❄️🧊 Jag älskar cooling skincare! Jag använder mina favoriter som CeraVe, Medicube Zero Pore Pad och Collagen Jelly Cream. Det hjälper att minska puffighet, fräscha upp huden och ger mig ett fint glow ✨ Perfekt när man vill känna sig fresh snabbt!
Beautyinspo från vardagen 🌞🍉
Ice, ice baby 🧊
Beautyinspiration från vardagen 👀 Vårkänslor + sol = instant glow ✨ Blir alltid mer kreativ och sugen på att ta hand om mig själv när vädret vänder ☀️ Beauty act just nu = enkel self-care och låta huden glowa naturligt
(Life)hack för torra baser
💖 Inspiration från vardagen 💖
Look of the day ✨💛🍋
Beauty inspiration från vardagen 👀 Detta är helt klart min största inspiration 🤭 min hemmatröja från Margareta Grääs merch-shop 💕 älskar den 💖 så härligt att kunna ta det lugnt hemma i en bekväm tröja och testa olika looks och vara kreativ 💖 finns inget bättre! Det blir alltid lite mer färgglatt och utanför boxen med denna tröjan på 😋
Återvinn dina beautyprodukter ♻️✨ Små steg gör stor skillnad! När dina favoritprodukter är slut – glöm inte att återvinna förpackningarna 🌍
Emptie
Budgetfavoriter🥰
🌸 Beauty inspiration från vardagen 🌸
Inspiration från vardagen 🌺
Mitt senaste köp
Budget favoriter- liquid blush
Festlig makeup 💄
Beauty inspiration från vardagen
Beauty first impression
Äggjakten goodiebag!
Beauty inspiration från vardagen 👀 Vårkänsla i färgerna 🌸 glowig hud, peachy blush och naturliga läppar ✨
Kropps Glow ✨
Look of the day
Beautyinspiration från vardagen 👀
Goodiebag från äggjakten ✨🐣
Lumene
Senaste köpet från Kicks 🛍️
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag var det lite återvinning av lite tomma förpackningar! Schampot var bra men passade inte riktigt min hårtyp!
Kerastase Genesis Serum
Nagelstickers
signaturdoft
Återvinning ♻️
Återvinning
Söndagar
Fresh Up On The Go ✨☀️ Denna brukar jag använda som en uppfräschning under dagen ovanpå sminket. Perfekt för att få lite fresh känsla 🫶🏻 det kommer mycket mist när man sprayar med denna, så den kommer att räcka länge 💕 Extra plus för att den är utvecklad i Finland, är vegansk och inte testad på djur!
Fresh Up On The Go ☀️
Spot the spring 🌸
Spot the Spring
Fresh Up On The Go ✨☀️
Spot the Spring 🌷
Fresh Up On The Go
Söndags rutinen🌸💓
Fresh on the go
Fresh Up On The Go ✨☀️ Något som jag använder är ett läppstift med ett gloss över och dessa två används flitigt nu! Men även en parfym och det kan bli lite olika dag för dag vilken jag tar! Måste ha något på läpparna hela tiden och fyller på hela tiden under dagen!
Spot the spring 🍓
Fresh up on the go💖
Fresh Up On The Go🌸🩷
Spot the Spring 🌷
Fresh Up On The Go ✨☀️
Fresh Up On The Go ✨☀️
Budgetfavorit 💸
Mitt go-to är Rituals refreshing spray ✨ Jag använder den innan jag åker hemifrån den ger en lätt och jättefräsch doft som känns som nytvättat ☀️ Tyvärr håller den inte så länge men perfekt för en snabb refresh 💛
Spot on spring 🌷
Spot on spring 🌷
Spot the Spring 🌷
Spot the Spring 🌷 Detta är mitt bästa vårtecken ~ kaffe utomhus ☕️ älskar att kunna sitta ute och njuta av en kopp 💕 Jag befinner mig i nordöstra Skåne och är så glad att vara just här! Vi bodde i Småland innan men det kändes aldrig som hemma riktigt ~ Skåne är hemma för mig och i augusti förra året flyttade vi tillbaka hem igen 🥰 Vårtecken inom beauty är pastelliga nagellack 💅🏻, blommiga och lite lättare parfymer och mer lekfullt smink. Brukar även gå över till ljusare 💄 när våren börjar komma 🤗 och av nån anledning så brukar jag även använda mer bodylotion på sommar och vår… och så börjar snart säsongen med bus! Önskar alla fina beautyvänner en riktigt fin vår 🌸🌷
✨Hudvård✨
Spring säsong
Så fräschar jag upp håret under dagen
Spot the spring 🌹🌿
Senaste från Kicks
Fresh up on the go 🏃♀️ 🌺🌷
Empties ♻️ Idag har vi haft en jättehärlig dag med massa sol och även massa fix ☀️ började dagen med att åka till renhållningen och hade med mig mina empties när jag ändå var där 💕 Bäst bland dessa beauties är självklart Andrea make up pads remover, älskar dem! Har såklart redan köpt en ny, ett måste att ha enligt mig 🫶🏻 En annan produkt som jag verkligen tyckt om och som nu är slut är Sawe derm-alert barrier repair cream som varit så bra för min torra hud! Älskar 🫶🏻finns tyvärr inte att köpa på Kicks. Hyggees mist var också kul att testa! 💕 Dr ceuracle modelling mask blir det inget omköp av, jobbigt att blanda ihop den då den kommer som pulver. Men ändå kul att prova den med!
Ansiktslyft
Tack Kicks! 🐣
Fresh up on the go
Spot the Spring 🌷
Lite återvinning!☺️♻️
Spot the spring🌸🩷
Spot the spring 💐🌺🌳
Fresh Up On The Go ✨☀️
Fresh Up On The Go ✨☀️
✨ K18 Leave-In – mina första tankar ✨
Nya inköp 😍
Spot the spring 💐🌷
♻️ Återvinning
Spot the spring🌱☀️
ny frisyr
spot the spring 🌺 Om det är någon som saknar gröna fingrar så är det jag. Det är sällan en blomma överlever hos mig i mer än 1-2 månader. Denna växt fick jag av min man vid jul och trodde aldrig den skulle blomma ut i så fina färger. Såg dessa två slå blommor i veckan och det var en riktig vårfeeling för mig 😀 Återstår att se om fler blommar ut. En underbar solig fredag har det varit i Stockholm och en lika solig helg är runt hörnet!
Solen är tillbaka med sin glow😍
Spot the Spring 🌷
Spot the spring 🌱
Spot the spring 🌸☀️
First impression 🫶🏻
Spot the spring 💐
🥰Look of the day🥰
Senaste köp från Kicks😍❤️
🌱 Första riktiga vårtecknet 🌱
✨Kerastase therapiste serum✨
Spot the Spring 🌷
Återvinning
❤️🤗
Spot the Spring 🌷
Dagens köp på Kicks
Budgetfavorit!
Senaste köpet från Kicks
Vårtecken 🌸
Spot the spring 🌼🌞
Mitt senaste Kicks-köp! 🛍
Spot the Spring 🌷 Kvällspromenad i solsken och härliga vårblommor och min älskade Aston! Här i Halmstad! Det som känns mest vårigt nu är värmen och att det är ljusare nu på kvällarna!
Spot the spring ⛴️
Gibbe
Födelsedagsfrukost
Vårtecken
Solen skiner starkt hos oss och himlen är klarblå ☀️ Vårtecknet här? Ljuset, värmen och att man äntligen kan njuta ute igen 💛 Flygspåren på himlen och solen som värmer – nu känns det verkligen som vår!
Spot the spring 🐈⬛
Vårtecken 🌞
Spot the Spring
🌞Våren är här🌞
Emptie
Mitt senaste köp från KICKS & First impressions!⭐️🩷
Dags att återvinna
Hudvård
♻️Rensar ut deodoranter♻️
Senaste Köp
What’s in my Bag 👜
Innehållet i min väska 🙈
In my bag! 😻✨💄 Det samlas alltid olika läpprodukter i min väska, på morgonen slänger jag bara ner några. Sen samlas alla där, detta är några mot vad det brukar vara. 🤣😉💄
I min väska🌷
What’s in my bag 🥰
👜 What’s In Your Bag? Handsprit är jag beroende av det har jag alltid med mig! Ole är ganska nytt för mig, men det var kärlek vid första ögonkastet! Clean rollerparfym perfekt att ha i väskan och läppstiftet och glosset från Kiko var också kärlek med en gång!
Budgetfavorit 💸
👜 What’s In Your Bag? Känns som att alla andra har så strukturerade väskor med små fina necessärer i… 😋 själv sminkar jag mig på morgonen och sen bättrar jag i princip aldrig på sminket under dagen 🙈 är väl lite lat 🙈 men det jag alltid har med mig är någon typ av läpprodukt och gärna då ett lipgloss 💋 nu använder jag detta från Beautyact och jag är jättenöjd med det! Läpparna blir både återfuktade och får en snygg svag nyans 💋 Jag antar att vårens mission är att bli bättre på att ha med mig spf 🫶🏻 Den går inte att tagga i rätt nyans tyvärr 🌷
Vårnaglar
Tar med den här påsen till återvinningen!
👜 What’s In Your Bag?
Produkter som jag har i väskan
Senaste kicks köp
senaste köp från KICKS
Vad finns alltid med i väskan?
What’s in my bag?🤭👜
Mitt senaste köp från KICKS✨
Det här har jag alltid i min 👜
What's always in my bag?
👜 What’s In Your Bag?
Siren-like
Recycling och recap ♻️
Vad har jag i min väska?
Återvinning ♻️
What’s in my bag 👜
👜I min väska👜
What’s in my bag challenge
👜 What’s In My Bag? Mina favoriter jag alltid har med mig 😍 Huda Beauty palette, lip oil, lipliner och ett läppstift från KIKO Milano 🩷✨
What's in my bag? 🎒
What’s In My Bag
What’s in my bag? 💼
👜 What’s In My Bag?
Senaste köp
What’s In My Bag 👜
Min signaturdoft✨
Senaste köp (går ej tagga rätt färger)
👜 What’s in my bag
What’s In my bag 💼
Prova alla tre i mindre storlek för att se om de passar min hud
🐣✨ Äggjaktens vinnare är här!
💰Budgettips💰
♻️ Återvinning ♻️
Återvunnet material♻️
Yellow Loves 🐥. Den här pärlan från Rituals – The Ritual of Mehr Hair & Body Mist – ger den perfekta känslan av vår och soliga dagar 🌼
Yellow Loves💛✨
😍Look of the day 😍
Budgettips Morphe 🫠
Min absoluta favorit i min vår & sommarrutin 💛✨
💰Budgettips💰
Yellow loves 💛⭐️🌻🐣
Fenty Beauty Shake n Play
💸 Budgetfavorit!
💛 Yellow Loves
Ett av de senaste köpen från Kicks
Återvinning ♻️
♻️ Dags för återvinning
♻️ Dags för återvinning
Återvinningen igen♻️
Senaste köp från Kicks ☀️
💛 Yellow Loves
Yellow Loves 💛
💛 Yellow Loves
Produkter för glow och lite annat smått och gott 💝
Yellow loves 💛
Ge mig tips
💛 Yellow loves 💛
?
42751229
Tips
Senaste köp
Emptie ♻️
Återvinning♻️
rutin efter dusch 💌
Mitt senaste hemskickade köp🩵🐣
Prisvärd maskara
Tips till påskägget
💛 Yellow Loves 💛
Har nyligen köpt nars Laguna bronzer och testat den i några dagar. Kan säga att jag uppskattar hur den ser ut på huden, inte alls fläckig och ser naturligt ut. Rekommenderar!
Några gula hudvårdsfavoriter från bästa Dr Ceuracle 💛
Gult i påsk
💛 Yellow Loves Jag älskar allt som har Citron i sig🍋 Parfymen har jag köpt utomlands, super härlig och misten från DKNY är jätte härlig på🍋
Yellow loves 🌟
Yellow vibes ✨
💛
Ljusa under ögon med den gula ögonkrämen✨
💛 Yellow Loves Detta är mina yellow loves som finns i skåpet just nu 💛 favoriterna är helt klart sol de Janeiro 62 som är en sommarfavorit sedan flera år tillbaka 🫶🏻 jag gillar även saturday skin ögoncreme som jag har här i en travelsize 8 ml förpackning, men har redan en ny i vanlig storlek införskaffad 🫶🏻 jag gillar den smöriga känslan på denna ögoncremen 💛
Dagens färg gult 💛 Inte så svårt val idag då mycket av mina solprodukter har redan den härliga färgen 😍 Gult gör mig alltid glad det känns som solsken värme och fina sommar vibes ☀️ Jag tog bild av Lumene night cream jag köpte från Kicks som jag ser fram emot att testa. Hoppas på massor av glow ✨
💛🌼Yellow🌼💛
💛 Yellow Loves 💛
Skönhetsfavoriter i gult 💛
Favorit produkter i gult 💛
💛🌼Yellow🌼💛
Nej, det var ju inget aprilskämt! 😂 Det kunde absolut ha varit det (ni känner mig nog ganska väl 😃) men jag hade faktiskt inte en tanke på datumet. Ville bara göra mitt inlägg när jag väl tagit mitt beslut och inte bara försvinna utan att säga hejdå. Ni är många som betytt mycket och som jag bryr mig om och därför ville jag inte att någon skulle behöva undra vart jag tog vägen. Önskar alla Glad Påsk 🐣, en ljuvlig, spirande vår 🌱 och en lång, solig och fin sommar! ☀️😘
Makeup look ✨
♻️
Återvinning ♻️
💖Beauty Loves✨️
Beauty loves, inside n out ♡♡
Era bästa tips
Nytt köp
Beauty Lover
Idag fyller jag 45! Känner mig varken ung eller gammal! Jag bara är! Jag har aldrig haft svårt att bli äldre jag känner bara lite klokare 😉 Vill bara tacka alla här i gruppen som förgyller dagarna och som lärt mig så mycket mer om Beauty och alla fina kommentarer 🩵 Fick denna i present som jag tror Nikki rekommenderade någon gång! Skall bli kul att prova! Kram till er alla 🤗
Erat bästa tips
Hjälp porer?
Tips
Hjälp!!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Plats för nytt! Hoppas alla har en fin dag! Härligt med en kvällspromenad med Hunden!
Har nyligen testat nars orgasm blush för första gången och är helt kär! Så otroligt fin färg och funkar nästan som en blush och highlighter då den ger ett fint glow. Köpte den i mini variant då jag ville testa om den funkade för mig men rekommenderar starkt! ☺️
Beauty loves ❤️
Det rosa ägget & få notiser från communityn!
ALLT HAR SIN TID! Och nu känner jag att det är dags att tacka för mig och tacka för en rolig tid här på communityt! Jag hittade Beauty Talks av en slump och blev kvar - länge! 🥰 Dagar blev till år och tusentals inlägg men allt har sin tid och jag känner att det är mycket annat som jag nu helhjärtat vill kunna prioritera att använda min fritid till. Vill tacka alla som följt mig, kommenterat, ställt frågor, tipsat, skickat meddelanden, återkopplat och tackat för lyckade tips! ❤️ För communityt önskar jag en ljus framtid och att det fortsätter utvecklas, växa och förbättras. 🌟 Tack alla vänner & ta hand om er! 💖
Tog äntligen tag i att köpa in denna. Tittat på denna så länge så ska bli kul att testa😍
Beauty Loves 🫶🏻
Senaste Beauty-köpet - en liten påskpresent till mig själv! 🐣💛 Ha en underbar dag! 🧡
Budget-favorit
Mitt senaste köp ( från Kicks såklart)💖🌸💕
Beauty Loves💕🌸💖🌷🩷
27 i Paris🎈
Senaste Kicks-köpet
Copyn på Barnängen tar i !!
💖 Beauty Loves ✨️
Beauty-favorit!!
Sommardrömmar 🤗☀️ Sommar = Face mist Perfekt för att fräscha upp huden på jobbet, på stan och på stranden. Water Hydrating Face Mist från Caudalie är en ansiktsmist som passar även den allra känsligaste huden. Innehåller bl a druvvatten som är intensivt återfuktande och lugnande. 🍇💦 Vill testa denna i år! Måste leta reda på BERDOUES prisvärda dofter. Bara av att läsa om dem så står jag redan med ena foten i Medelhavet! Vandrar genom soldränkta apelsinlundar och bara andas in. Fräscha enkla citrusdofter eller mer tropiska. Jag har inte så höga krav på sommarens dofter. De behöver inte hålla så länge och dofta så mycket. Men jag vill dofta ledig och semester hela långa sommaren och en bit in på hösten. Även de dagar jag inte är det. Tänk er 4 månader semesterkänsla! Säger jag som egentligen älskar ett högt tempo med flera bollar och projekt i luften! 😃 Men jag är också bra på att stänga av emellanåt! Franska varumärket Berdoues grundades i Toulouse år 1902 och blev starten på en lång tradition av parfymtillverkning som hitintills har sträckt sig över fyra generationer. Det är inspirerande, tycker jag! 🩵🍊💛🌊🧡🌿🍋💦☀️
Återvinning 💞🌏 Papper, plast och lite metall (applikatorn på ögonprodukten från Paula's Choice). Brukar ofta spara förpackningarna ett tag om jag vill läsa på, kolla ingredienser osv. Tog slut två ögonkrämer på ett dygn! Det har nog aldrig hänt förut! 😃 Glow Recipe igår kväll och Paula's Choice imorse. Gillade båda men nu gäller All About Eyes, min favoritögonkräm från Clinique. 🌸🥰
♻️Återvinning♻️
Beauty favorit!
Viva la juicy
Mitt senaste köp ✨
Beauty Loves ✨ Jag måste slå ett slag för en riktigt bra mascara 😍 Ni vet den där som ger både längd och volym utan att klumpa 😍 den som får en att känna sig lite mer “fixad” på bara några sekunder 🙌 En liten grej men gör SÅ stor skillnad! 💄
En beauty favorit
Blev lite återvinning idag av några hudvårdsprodukter ♻🧴
💖 Beauty Loves ✨
Återvinner mina beautyprodukter! ♻️💄
Rosacea
Mitt senaste köp från kicks
Beauty loves ❤️🔥
Beauty Loves❤️🔥
🐣✨ KICKS Beauty TALKS Äggjakt är här!
Emptie
🧡 Orange Glow
Första försöket
Orange Glow🍊✨
🧡 Orange Glow Detta är mitt orange glow 🧡 såklart börjar den orangea känslan med en dusch och Matas härliga showergel med doft av Havtorn ~ i love it! Orange nagellack 💅🏻 från Maybelline color show i nyansen coral craze 🧡 avslutar med en bodymist från sundae och läppbalsam från Hurraw med smak av blodapelsin 💋 Så roligt utmaning detta var! Hade det inte varit för utmaningen med orange glow så hade jag nog inte tagit fram det orangea nagellacket ikväll 🧡
42664113
Köp från Kicks!
🙈 Beauty turn offs😂
🍊 Orange Glow 🍊
Älskar att fika! 🍰☕️ Det verkar som att Donna Karan också gör det när man ser den nya kaféinspirerade doftkollektionen Be Delicious LATTE. Parfymer och mister som gör vem som helst fikasugen. Läcker design, tycker jag! Vad tycker ni?
Inköp
Beauty turn-offs (mina icks inom beauty)
Beauty turn off 😅
Turn ofs!
🌟Beauty Turn-on🌟
Beauty turn-on (not like THAT 😅)
Beauty turn offs 🙈
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Glass skin är inget som jag skulle sträva efter själv, denna bilden var ju inte så extremt men ni förstår! Jag tycker att man ser svettig ut, plastigt och konstigt! Förstår inte riktigt mig på den trenden!
Beauty turn-off
✨ Look of the Day – Soft Glow Mood ✨
☀️ Orange Glow Festival Vibes ☀️
Beauty turn offs 🫣
Beauty icks
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Väldigt ofta Contour som när man ser det i avslöjande dagsljus väldigt få lyckas med. Började användas på teatern för att publiken skulle se skådespelarnas ansiktsuttryck bättre på långt håll. Blev senare även ett effektfullt verktyg/arbetsmetod för dragqueens att skapa sina looks. Men att applicera det för en naturlig look i dagsljus är betydligt svårare! Tekniken går ju ut på att skulptera fram eller förstärka drag och skuggor i ansiktet. Och det funkar ju i stillbild rakt framifrån som man ser det när man sitter framför spegeln men problemet är att när du rör dig och syns från alla vinklar i dagsljus så är ju inte skuggorna i ens ansikte konstant på samma ställe och i stället framhävs då dessa märkligt placerade gråbruna områden och streck i ansiktet på ett ganska osnyggt sätt. 🩶🤎 Bilder från Charlotte Tilbury's hemsida.
💬 Beauty Turn-Offs 🙈
🥒🍅🫒 Beauty from the garden 🥑🥕🍇 Härlig hudvård och en spännande parfym med doft av tomat, Maison Margiela's Replica From The Garden EdT. Trevlig helg! 🥕☀️
Beauty Turn-Offs 🙈
Mitt senaste köp
Beauty turn-off on ♡♡
Beauty turn-offs... 🙈
🧡 Orange Glow
Långa naglar är så fina, men jag klarar verkligen inte av dem på mig själv 🙈✨”
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Min största beauty turn off är när folk kommer till jobbet och är överparfymerade. 🙈 Jag är inte doftkänslig på nåt sätt men om man har flera på jobbet som kommer med tunga gourmand dofter som man känner doften av på flera meters avstånd då känner jag en rätt stark turn-off, det blir för mycket helt enkelt. För mycket av det goda är, ja, för mycket helt enkelt! 😘
Beauty Turn-Offs 🙈 Min grej är flagnande nagellack 😅 Jag vet att det händer alla – men när lacket är lite kvar och lite borta… det ser bara stökigt ut för mig 🙈 Jag gillar antingen nymålade naglar 💅 eller helt utan lack det är också fint! Men just det där mittemellan är inte min grej 😄 Vad tycker ni? 💖
💬 Beauty Turn-Offs 🫢
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Lösögonfransar á la kamel. 🐫 Man måste titta och se hur lösögonfransarna ser ut också i profil för det är inte snyggt när man står och nästan klipper med "borstarna". 🧹🧹 Kameler har dubbla rader med extra långa ögonfransar för att skydda ögonen från sand, damm och den starka ökensolen. För människor rekommenderas istället solglasögon! 😎
Beauty Turn-Offs 🙈
Beauty Turn-offs, Lash Lift!
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Beauty-ick för mig: alltför uppborstade och spretiga bryn, s k soap brows. Är glad att trenden är över och att det är mer naturliga bryn som gäller 2026.
Återvinning ♻️
🥚 Snart dags att fylla påskäggen! 🥚 🐥🪻🐤💜🐣🪻☀️🪻🐥💜🐣🪻🐤
♻️Återvinning - deo♻️
Höll på att slänga en helt ny parfym! 😱 Ibland köper eller fyndar man trots att man redan har för många parfymer. Ställer undan dem oöppnade och som i det här fallet glömmer av dem. Köpte denna på KICKS sommarrea för drygt ett och ett halvt år sedan och när jag nu öppnade den var den helt orange i färgen. Inte alls som jag mindes den och inte heller som den ser ut på Cleans officiella bilder. Tänkte att det verkligen var urdåligt för den är faktiskt inte gammal, lanserades i början på 2024 och den har förvarats både mörkt och ganska svalt i sin originalförpackning. Av en slump hittade jag den magiska meningen på förpackningen som gjorde min dag - se bild 2. Så nu är det inte bara en intensiv fredag med härlig energi och strålande sol utanför fönstret. Nu har jag också en ny "beach doft" efter att min tidigare Clean Classic Beach Vibes (Limited Edition Summer 2023) tog slut för ett tag sedan. Ibland är livet lite extra härligt! 🤗 🏄♀️ ☀️⛱️ Njut och kanske swisha en liten slant till något ändamål som ligger dig nära hjärtat! För mig är det Hundstallet 🐶 och Cancerfonden. Det behöver inte kosta mer än en kaffe eller en sheetmask och ser jag vad vi alla lägger på skönhetsprodukter så har de flesta av oss nog råd! 🥰 Ha en fortsatt bra dag! ❤️🧡🩵 Denna finns inte längre att köpa på KICKS så taggar istället den som kom året efter (2025), Clean Classic Tropical Escape EdT.
🧡 Orange Glow Dessa två favoriter är riktigt härliga produkter setting sprayen från Idun ger ett härligt glow och Dkny misten älskar jag🧡
Till återvinningen nu på förmiddagen 💚🩵
NYHET! Charlotte Tilbury Blush Balm Lip Tint 💕
🧡🍑
Senaste Köp
Dagens look och citat
🧡 Orange Glow
ÅTERVINNING ♻️ Upptäckte för sent att jag inte var ensam på miljöstationen... Så pinsamt att stå och ta kort på sina sopor! 🤣
Uppskattar när presenter känns personliga! 🥰 Ett litet tips inför alla kommande uppvaktningar. Om man beställer direkt från Charlotte Tilbury så kan man välja/köpa till presentförpackning/påse, kort med personlig hälsning osv. Man spar tid, får det fint och klart att ge bort och det känns lite extra lyxigt! Kortet fick jag i Charlotte Tilbury's butik i London. Dock inte av Charlotte själv! 😃
Orange Glow 🧡
Jag använder Eucerin Shower Oil refill 🧡 Gör min hud mjuk återfukt varje dag 🧡 perfekt till min orange vibe ✨ Jag återvinner den som plast och köper alltid refill (har bra pris😉)och fylla på min flaska hemma ♻️💛
🧡Orange🧡
❤️ Red Vibes Only
🍌 Från ett blindköp till ett annat... 🍋 Jag som sällan brukar blindköpa känner inte igen mig själv! 😁 Förväntar mig dock att Sol de Janeiro's Limonada Gelada från årets Limited Edition kollektion är betydligt mer lättburen än Juliette Has A Gun's lönnsirapsdränkta banandoft! Vi får se! 😃 🍋🍹🏖
Emptie
Red vibes only❤️
Så kul när Kicks tar in nya märken 🫶🏻 Purito är ju också ett välkänt och omtyckt märke, inte helt lätt att sätta ihop sitt kit när det finns så mycket man är nyfiken på 💕 Men de som jag hade sagt ihop till mitt drömkit är: 🧴Wonder Releaf Centella BB Cream, vem kan motstå en ny spännande bb cream liksom? 🧴Daily Soft Touch Sunscreen, en bra spf är grunden till allt 🫶🏻 🧴Oat-in Calming Gel Cream, konsistensen på denna verkar så bra 🥰 🧴 Bakuchiol Timeless Bloom Revitalizing Serum ~ denna tillsammans med spfen och calming gel cream tror jag är bästa grunden till välmående och frisk hud 😍
🧇✨ Glad våffeldag, Beauty TALKS!
Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Dags för återvinning, regn ☔️ och rusk men skönt att rensa lite!
Viva La Juicy🌸
Mitt PURITO Kit 🧴 🤍
Återvinning 💚♻️
🧴✨ Build Your PURITO Kit – Känslig Hud Edition ✨
Behöver tipsa er om en av mina beauty favoriter som dessutom även är budget vänlig. Makeup revolutions marble stick blush! Den är dryg, håller länge och är super super pigmenterad. Den blandas in perfekt i din bas och håller hela dagen. Jag brukar dutta lite på handen och applicerar sedan med borste, lika perfekt varje gång 🤩
Red Vibes Only♥️
Min samling av röda nagellack 💅😍
Mitt drömkit från PURITO ✨ Mitt drömkit hade varit återfuktande och det som reparerar 💖 Jag skulle börja med From Green Cleansing Oil en skonsam rengöring som tar bort smuts och makeup utan att torka ut huden. På dagen hade jag använt Wonder Releaf Centella BB Cream SPF30 för stt få en jämn hudton och ett naturligt glow samtidigt som den skyddar huden med spf. På kvällen hade Dermide Cica Barrier Sleeping varit perfekt att applicera innan läggdags för extra återfuktning och lugnande effekt. Och Mighty Bamboo Panthenol Cream hade definitivt varit med en kräm som hjälper till att reparera huden och stärka hudbarriären med panthenol i✨
❤️❤️❤️Red Vibes Only❤️❤️❤️
❤️ Red Vibes Only ❤️
✨ My PURITO Dream Kit ✨
❤️ Red Vibes Only Jag är en nageltjej och för mig kan välvårdade naglar med en snygg färg verkligen vara avgörande för hur jag känner mig 💅🏻 röda naglar är en klassiker som funkar i alla lägen och här kommer min red vibe only ~ utstrålar självförtroende och elegans. Mitt favoritnagellack då det kommer till röda nagellack är opi Big Apple red 🍎 på bild nr 2 finns mina röda nagellack från opi och på bild tre mina röda nagellack från andra märken tex Manucurist Green, Kicks, bodyshop, Loreal mfl. På första fotot har jag Big Apple Red på mig 🍎❤️💅🏻
Parfymen heter Pomelo Oolong d'Annam Jag vet ingenting om varumärket d'Annam, har faktiskt aldrig hört talas om det tidigare. Men jag kan tänka mig att denna unisexdoft måste vara jättefin på huden när det är varmt. Så spännande med ett parfymhus från Vietnam. Och vem har någonsin haft en parfym med doftnoten porslin!? Tog en snabb titt även på några av d'Annams andra dofter. Spännande och i mycket en total kontrast till många av de tyngre och lite mer orientaliskt inspirerade parfymer vi ser mycket av. Tror definitivt att denna typen av dofter skulle ha en marknad här. Jag tänker på spa och nordisk design, enkelt och rent.
Min favorit spf
Panorama-mascaran från Royal 😍✨
🧴✨ Build Your PURITO Kit ✨ Jag valde detta kit eftersom jag har torr hud och vill ha mycket fukt samt en fin glow 💖 💚 Clear Code Superfruit Cleanser En mild rengöring som inte torkar ut huden, utan lämnar den mjuk och fräsch 🍃 💚 Wonder Releaf Centella Toner En lugnande och återfuktande toner som hjälper mot torrhet och förbereder huden 💧 💚 Galacto Niacin 97 Power Essence Ger huden en fin lyster och glow, så att den ser frisk och strålande ut ✨ 💚 Oat-in Calming Gel Cream En återfuktande kräm som stärker hudbarriären och låser in fukten utan att kännas tung 🌿 ✨ Min rutin: rengöring → toner → essence → fukt Resultat: mjuk, återfuktad och glowing hud 💫 #PURITO #KBeauty #GlowSkin #TorrHud
❤️ Red Vibes Only ❤️
🧴 Build Your PURITO Kit ✨
PURITO - Pureness Skin 🧴✨
Söndagar
Red Vibes Only ❤️
Look of the day✨
Red Vibes ❤️
Vårfina naglar
Mac blush please✨
Hej! 🌸 Jag behöver lite hjälp 🙈 Vad kan man ge i present till en 14-årig tjej som älskar skönhet? 💄✨ Jag tänker typ smink, hudvård eller något roligt beauty-relaterat – men vill gärna ha tips på sånt som är populärt bland ungdomar just nu 😊 Alla idéer uppskattas! 💕
🐥 Påskpresenter 🎁🐥 Har inte sett så många ännu men några finns. Ett tips kan annars vara att köpa Rituals Surprise Box och fylla ett fint ägg själv! 🥚💝
Nyhet från Isadora
❤️ Red Vibes Only
Kylie Skin Lip Butter
🍌BANANA RUSH har nu kommit till KICKS!🍌 Ska redan finnas i butik (och förhoppningsvis kunna provdoftas). Ingår dessutom i pågående kampanj. Har sett att den redan är slutsåld på ett par ställen där den kom in förra veckan så bananfebern verkar vara spridd (precis som de väldigt varierande betyg och omdömen jag läst). Kanske blir den årets "koriander"-parfym? 😃 Kan oavsett rekommendera Juliette Has A Gun's senaste discovery set där även Banana Rush EdP ingår tillsammans med flera andra av deras spännande dofter.
"Red Vibes❤️
Tips parfym
Flakong-design Doften är självklart viktigast men flakongens design är också viktig då det gäller att sticka ut och fånga kundens intresse. MCM - Mode Creation Munich Är ett exklusivt varumärke från Tyskland som i år firar 50 år. Sedan några år tillbaka har de även lanserat parfymer vars flakonger ser ut som deras väskor och den senaste "väskan" som kommer nu i vår är vit och heter Cosmic Star.
Är det bara jag?
Vårkänsla och glädje 😍
Min doft idag kommer från Zadig & Voltaire. Tröttnar aldrig på This Is Her EdP! 🤍
Internationella färgdagen och Rocka sockorna
Min senaste parfym
Budgetfavorit 💸
Color Pop 🌈
Vår &Glädje💕🌱🌿🌼
Ĺook of the day♡♡
Color Pop 🌈
Vår & Glädje 🌸
Color Pop 🌈
"PÅSKÄGG" från KICKS! 🐣
Color pop 🌈
Dags för lite empties igen, åkte förbi återvinningen när jag skulle till mina föräldrar ♻️ Denna sheetmasken från starskin tyckte jag väldigt mycket om! Det var en tvåstegsmask och steg ett var att man skulle smörja ansiktet med en olja, som ingick i själva förpackningen och därefter ta på själva arket 💕 aldrig testat en sheet mask i två steg på det sättet och jag blev väldigt positivt överraskad, dessutom doftade den underbart 💕 svag doft av ros 🌹 kan bli ett omköp🥰 Dr ceuracle sheet mask älskar jag 🫶🏻 Rituals handtvålar likaså 💕 även Lumene nordic-c glow boost essence har jag tyckt väldigt mycket om, den doftar dessutom ljuvligt! Handkrämen från Yves Rocher är en av mina favoriter då det kommer till handkräm, egentligen är det en kräm för fötter men jag har den till händerna 🌷 det var nån här inne som tipsade om att klippa förpackningen när det var slut för att få ut det sista och det var verkligen ett bra hack ~ jag trodde aldrig att det skulle finnas så mycket kvar när man egentligen trodde den var tom! Besvikelsen bland dessa empties är Mac prep + prime som tyvärr bröts av inne i förpackningen så jag kunde inte använda hela. Tråkigt då jag var väldigt nöjd annars 😅 blir inget inköp eftersom jag hört många andra som varit med om samma.
🥰🥰🥰
Vår & Glädje ✨🌸
💰Ett budgettips!💰
Color Pop 🌈✨ Färger som gör mig glad! 💖 Älskar att leka med mina favoriter från Yves Saint Laurent, Dior, NYX Professional Makeup och Benefit Cosmetics – och självklart en touch av doft från Montale 💫 Ju mer färg desto bättre 🎨💕
Köpt på kicks idag
Color pop 🎨🌈
Color Pop 🌈
Color pop 🌈
Rocka sockorna 🧦
Curl girl tip!
Budget tips!
Makeup!
Lämna in gamla produkter
Color Pop🌈
Look of the day
KICKS på Coop Frågor om KICKS presentkort dyker ju upp här då och då! Vill man köpa ett fysiskt presentkort att ge bort finns de även att köpa på många större matbutiker. 🎁 Digitala kan man köpa online.
Badlyx, vårtecken 🌱 och vackra blommor 💐 Önskar en fortsatt fin helg! 🌷
🌈
Nya skincare produkter för ett härligt vår glow!🌸🌼🫶🏼
🧦✨ Rocka sockorna med oss!
💛🩷💜Color Pop💜🩷💛
Mitt senaste köp
Mitt bästa vår-tips🌸
Budgetfavorit
Vår & Glädje
Ett lite äldre köp från Kicks kom kommit hem de här veckorna jag inte riktigt varit aktiv. Har hunnit testa allt från Nilens Jord (handkräm och två sminkborstar) men det andra ligger orört. Läppennan lockar nog mest, kanske borde försöka få till att testa den imorgon! Borstarna från Nilens Jord gillar jag starkt!
Vår & Glädje 🌸
Återvinning av favoriter, ut me de gamla!
Senaste köp, Awakening Creamy Eye Essence
Sensai "Designing Liquid Eyeliner"
Recycling ♻️🌞
💰Budgettips - Powder Puff💰
Vårkänsla för mig 🌸
Vårkänsla för mig 🌸✨ En lätt sakura spray som ger den där fräscha, blommiga känslan 😍 som första varma solen💫 Små saker som gör mig lite extra glad varje dag 💕
Vår och glädje 🌺💖
Mina sminkborstar är i behov av en riktig rengöring! Hur tvättar ni era borstar?
🌏 Det blev ett första köp av WILD ❤️🌎 Doften på deon som ingår i detta startset är Pink Grapefruit & Lime och på refillen valde jag Coconut & Vanilla så två helt olika dofter. Ska bli spännande att se vad jag tycker om dem och hur de funkar. Är det någon av er som använder Wild redan?
♻️ Återvinning ♻️
Grönt och grönt… och lite mer grönt💚
Härligt att nästan börja dagen på KICKS! 🌸💜 Tankade lite energi och inspiration under "körsbärsträden" 🌸🤗! Kände och doftade lite extra på Rituals YOZAKURA som visserligen inte är så ny på Rituals men nyligen inkommen på KICKS då den numera är en av de ordinarie kollektionerna. Yozakura beskrivs som den nattliga och lite mer sensuella versionen av deras Sakura-kollektion. Tycker det stämmer bra. Sakura betyder körsbärsblomma. 🍒🌸 Och när körsbärsträden blommar i Japan under några få veckor på våren firas Hanami, traditionen att beundra dessa vackra blommor som en påminnelse om skönhetens förgänglighet och att livet är kort och att det bästa vi kan göra är att medvetet njuta av de små ögonblicken. Men japanerna beundrar blommorna även nattetid, och den nattliga motsvarigheten till hanami kallas för yozakura. Yozakura betyder ”nattlig körsbärsblomma”, och efter solnedgången lyser man upp sakuraträden och njuter av de vackra blommorna som då skiftar i nyanser av rosa och lila. Livets skönhet firas ofta med picknick i parkerna under denna vackra blomningstid. Såg att man på Botaniska Trädgården i Göteborg firar Hanami sedan flera år med picknick, visning av Japan-dalen och massor av andra programpunkter och aktiviteter inspirerade av japansk kultur. Se bild 2. Öppet för alla och det mesta är kostnadsfritt! Datum och mer information finns på deras hemsida. 🌸 Önskar alla en fortsatt fin dag! 🌸
St. Patrick’s Day 🍀
Hypad banandoft 🍌 Juliette Has A Gun BANANA RUSH EdP finns redan nu i Sverige! Har sett den på flera olika försäljningsställen samt att Åhléns ska ha den i vissa varuhus så det dröjer förhoppningsvis inte länge tills den kommer även till KICKS! 😃🍌
Signatur doft -dag
St. Patrick’s Day ☘️
En liten favorit som alltid levererar är TIRTIR Mask Fit Red Cushion. 🥰 Den jämnar ut huden, ger fin lyster och känns lätt hela dagen. Perfekt när man vill se pigg ut utan att det blir tungt eller kakigt och prisvärd dessutom! ✨
St. Patrick’s Day ☘️
Mitt senaste köp från Kicks 🤍 Ansiktspeeling och tinted solskydd från Nilens Jord! Redo för solen 🌞🌞
Look of the day
Emptie Rituals - ritual of oud
Gröna nyheter jag vill testa 💚
Grön beauty-touch 💚💚💚
Produkter i 💚🍀
Patrick’s Day💚
St. Patrick’s Day ☘️
St. Patrick’s Day ☘️💚
Köpte nyligen No7 Night Cream och har använt den några gånger nu. Den känns återfuktande och huden är mjukare på morgonen 💚 hittills en keeper ✨ Vill också delta i St. Patrick’s Day ☘️ med en liten grön beauty-touch 💚
St. Patrick’s Day ☘️💚
St. Patrick’s Day ☘️ Torrschampo som man penslar på med en borste riktigt bra faktiskt 💚
Prisvärd skönhetsprodukt
St. Patrick's Day
St patricks day 🍀
Emptie
St Patrick's Day 💚
St. Patrick’s Day grön clay mask ☘️
St. Patrick’s Day ☘️ 🌿💚 A Green Day with a Green Theme 💚☘️ Några gröna favoriter!
👄Sensai Total Lip Treatment👄
🌷Senaste KICKS köpet 🌷
Läppenna?!
🌜 Det lilla extra i min kvällsrutin
♻️Återvinning♻️
♻️ Återvinning ♻️
Helgens återvinning ♻️
Concealer
GALET resultat!!
Parfym i födelsedagspresent?
Min kvällsrutin 💚
Rituals yozakura
🌞 Budgetfavorit för vardagssmink: Vaselin på ögonfransar och läppar!
🌙 Mitt lilla extra i kvällsrutinen
Rituals Yozakura har landat på KICKS!
Har någon tips på någon bra bronzer? Har använt en från too faced länge men funderar på att testa någon ny. Helst inte Caia då jag hört dåligt om deras… vill helst ha en matt utan glitter men funkar med lite glow men inte glitterkorn.
Kvällsrutin 🌃
Söndags rutin🧘🏽♀️🩷
Till Återvinningen 💚🩵
The Ritual of Yozakura Foaming Shower Gel
🌿 WILD - påfyllningsbara deodoranter 🌸🌿 Finns både stick och roll-on. Man behåller fodralet (finns i massor av fina färger och mönster) och fyller på med en 100% plastfri refill när den är tom. Finns massor av olika dofter att välja bland. Vegansk och cruelty free. Innehåller inte aluminiumklorid. Någon som redan testat?
Mitt senaste kicks-köp🤩
✨Xlash - Före och efter✨
Spännande kollektion🤍💜
Shimmering Body Oil är jag mest sugen på att prova av den nya Yozakura-serien eftersom att jag tycker mycket Karma Shimmering Body Oil💖💜✨ Glow produkter är ju något jag gärna använder både till, kropp, hår och ansikte💖
Yokazura - min lila dröm
Mitt senaste inköp är Bahama Mama från Essie
Jag valde att testa Yozakura shower foam från Rituals nya kollektion som nyligen lanserats hos KICKS. Jag älskar blomdoftande produkter och Yozakura låter verkligen spännande. Det känns som en perfekt produkt för att göra min duschrutin lite mer lyxig och avslappnande. Jag ser verkligen fram emot att prova den! 🌸✨
Det lilla extra!
💜 Rituals Yozakura hos KICKS – min nya favoritdoft! 🌸
Kvällsrutin 🌛
Ett felskick
Yozakura
Jag är riktigt sugen på att testa Rituals yozakura pink sugar scrub 💌 jag har haft Rituals scrub förut och varit väldigt nöjd med dom, man känner sig väldigt återfuktad och ren på djupet 💕 därför blir man ju extra sugen på denna scrub för jag har doftpinnarna från denna serien hemma nu och vet hur gott den luktar 🥰
Cow girl - disco
✨Kvällsrutin - viktigt steg✨
Rituals Yozakura💜
Min signaturdoft!
En viktig del i min natt rutin är min lip sleeping mask från laneige. Mjukgörande och superskönt på läpparna 🌸☺️
Min kvällsrutin
Ritual of Yozakura Body Serum
Rituals Of Yozakura🎀
🌙 För mig blir kvällsrutinen extra mysig när jag tänder ett doftljus som Rituals (The Ritual of Jing Scented) den gröna serien. Doften är mjuk och avslappnande och hjälper mig att varva ner efter dagen. Det skapar en lugn och harmonisk känsla i rummet och gör att jag kan koppla av innan jag ska sova. ✨
Hair och body mist
Vinst 😍
DEPEND GELIQ
Jag använder NUXE Huile Prodigieuse som ett litet lyxigt steg i min kvällsrutin. Några droppar på huden eller i hårtopparna återfuktar fint och gör huden mjuk och strålande. Den behagliga, varma doften hjälper mig att koppla av och varva ner efter dagen. Därför är den här produkten en perfekt liten ritual innan jag går och lägger mig.❤️
Beauty look of the day!
min hårrutin
Den nya kollektionen av The ritual
Många godingar som släpps nästa vecka! 🤗 🍌🍹🍋🌿🍋🍮🍹🌿🍌🍮🍋🌿🍹🍌🍮 Please, skynda er till Sverige! 🚀
Rituals nya fragrance sticks💜
otrolig produkt
Denna olja verkar vara magisk jag älskar ju glitter 😻✨, så det är den produkten jag är mest sugen att testa ifrån Yosukura serien.
The Ritual Of Yozakura Home Perfume
The Ritual Of Yozakura Shimmering Body Oil
Vanilj doft
Solkräm
Läppbalsam från Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment Glimmers
Läpp produkt
Rituals Yozakura💜
Rituals Yozakura
Wow , jag vill testa hela kittet av deras nya produkter, även ljus och doftpinnar 😍 Men en liten box av allt till huden , tänk att få gå runt och dofta så underbart ☀️🌸
Rituals 💜
Så kul att Rituals Yozakura äntligen finns på KICKS! 🌸 Jag köpte duschgelen och har redan testat den. Jag älskar att den förvandlas till ett mjukt skum och doften är verkligen fantastisk, den stannar kvar länge på huden. Nu har jag blivit riktigt nyfiken på att testa body serum från samma serie också! ✨
Rituals yozakura serie
Produkten jag brukar använda med SPF är min vardagliga foundation. YSL all hours foundation har 30 spf och funkar toppen ☺️🌸
Är så sugen på att testa rituals yozakura body scrub! Har doftat på serien tidigare och älskar doften 🩷
Är sugen på att testa doftstickorna från Rituals Yuzakuraserie! Har ännu inte hittat någon doft som matchar Jingserien! Men kanske kan denna arom av vita blommor, vanilj och tonkaböna med noter av körsbär bli en konkurrent 🍒
Äntligen har denna serie kommit till kicks! Mest taggad på deras body lotion mousse, älskar hur enkelt det är att applicera produkten 🫶🏼 Samt doften av denna serie är min absoluta favorit!🩷
Återvinning igen ♻️
Den bästa solkrämen!
Paniken som uppstår när du märker att din foundation är helt slut , på med solglasögon och ut till bussen för att ta sig till Kicks . Jag har alltid använt Lancòmes foundation tidigare, så jag köpte den även denna gången , men bad att få ett prov på Estêe Lauder , samtidigt så köpte jag ett nytt puder som jag har blivit rekommenderad härifrån , LH Cosmetics blotting powder . Så tillbaka med bussen , testar Estêe Lauder som jag blev helt frälst i 🥰 Så tillbaka med bussen för att lämna tillbaka min Lancòme foundation och för att köpa Estêe Lauder istället . Dock vet jag inte om jag preppat för mycket av blotting powdret för tyckte det blev lite kakigt under ögonen 🤔 Oavsett så ger pudret en otroligt fin finish i ansiktet , jag är toppennöjd med mina nya produkter!
Den bästa
NYHET! Charlotte’s Magic Cream
Wow
Nya investeringar
Beauty First Impressions✨
Mitt senaste köp 😍
Look of the day
Nästa