/ BĂ€st i test foundation đŸ„°
Kristina
Beauty Pro
24/09/26-08:53

BĂ€st i test foundation đŸ„°

Jag har tre stycken som absolut Ă€r de bĂ€sta för mig. đŸ©·đŸ©·đŸ©· LĂ€gger sig perfekt, ger glow som jag vill ha. LĂ€gger sig inte i mina linjer (53 Ă„r) och tĂ€cker aldeles lagom och mer om jag vĂ€ljer det.

💗Tirtir Tinted Skin Glow Cushion (denna finns inte pĂ„ Kicks Ă€n, men de har den röda varianten som ocksĂ„ Ă€r riktigt bra, men ger mindre glow) Den röda heter Mask Fit Red Cushion SPF40 PA++ Allt handlar om hur du applicerar denna foundationen. Gör man rĂ€tt Ă€r den helt outstanding. Jag rekommenderar verkligen denna. GĂ€ller att hitta rĂ€tt nyans och den slĂ„r myckt med hĂ€stlĂ€ngder. HĂ„ller hela dagar och kvĂ€llar och gĂ„r att bĂ€ttra pĂ„ utan att det blir kakigt.

💗 Clarins - Double Serum Foundation Denna Ă€r ett serum som ger ett fantastiskt lyster och lĂ€gger sig som en andra hud. TĂ€cker lagom fint och kĂ€nns lĂ€tt pĂ„ huden. Denna sviker aldrig. Sitter som ett smĂ€ck och hĂ„ller genom gympass och arbetsdagar.

💗 BeautyAct - Hydra Silk Foundation Absolut byggbar och Ă„terfuktande foundation som ger ett fint glow. En ny favorit hos mig och perfekt för vardagen. HĂ„ller lĂ€nge och sitter superfint. TĂ€cker det du vill att den ska tĂ€cka.

Hydra Silk Foundation 00N
Beautyact
Hydra Silk Foundation 00N
Double Serum Foundation L1C
Clarins
Double Serum Foundation L1C
Mask Fit Red Cushion SPF40 PA++ 31N French Beige
TIRTIR
Mask Fit Red Cushion SPF40 PA++ 31N French Beige
FortsÀtt utforska gemenskapen!