℠Mitt hÄr Àr torrt och lite frissigt dÄ jag sjÀlv försökt fÀrga med blondt samt alla möjliga ljusa hÄrfÀger och det resulterade i att mitt hÄr blev mer och mer orange med tiden!
Jag har velat fÀrga mitt hÄr till min ''naturliga'' hÄrfÀrg som Àr lite mörkbrunt/choklad brunt, men eftersom jag förstört hÄret med att försökt fÄ det ljust har jag varit lite osÀker pÄ ifall jag vÄgat slita pÄ det mer..
℠Jag som aldrig testat toning dÄ jag trott att det Àr slitsamt för hÄret blev sÄ himla överraskad och glad att den kÀndes sÄ skonsam för hÄret och att den inte luktade hÄrfÀrg utan den luktar vÀldigt gott, det Àr lite svÄrt att besrkiva Doften, men 2 meningar.
‷ Lyxig doft.
‷ FrÀsch uppfriskande doft.
℠Mitt hÄr blev bra Äterfuktat och kÀnns mycket friskare Àn innan. LÀmnade Àven en vÀldigt uppfriskande, lyxig och behaglig doft! Toningen kÀndes som en lÀtt och snabb uppfrÀshning för hÄret som gick snabbt och smidigt.
℠Jag blev lite osÀker ifall produkten skulle rÀcka till mitt hÄr, dÄ mitt hÄr Àr lite tjockt och lÄngt. Men dÀr blev jag Äterigen överraskad att den rÀckte inte bara till en gÄng utan tillomed tvÄ samt att det fortfarande Àr kvar och kan rÀcka en - tvÄ gÄnger till!
℠Första rundan sÄ sÄg jag lite skillnad pÄ mitt hÄr men tyckte att den inte gjorde sÄ mycket under som jag hade hoppats pÄ!
Men dÀremot sÄ efter nÄgra dagar sÄ körde jag en till runda och efter det sÄ ser jag en tydlig Àndring pÄ mitt hÄr som ser mycket bÀttre ut och sÄ har jag faktiskt fÄtt komplimanger!
Jag som var sÄ osÀker och rÀdd att jag skulle förstöra mitt hÄr Ànnu mer blev sÄ glatt överraskad och rekomenderar varmt till alla att ge denna ett försök! Resultatet blev mer Àn bra tyckte jag. Produkten Àr prisvÀrd dÄ man kan anvÀnda den mer Àn en/tvÄ gÄnger!
⥠PÄ första bilden Àr innan anvÀndning.
âĄPĂ„ sista bilderna Ă€r efter andra rundan alltsĂ„ slut resultatet!
Recensionen genomfördes pĂ„ uppdrag av Smartson â testpiloten har fĂ„tt prova produkten kostnadsfritt. #Smartson #Schwarzkopf