/ đŸ€ŽSchwarzkopf Gloss Supreme Chocolate brownđŸ€Ž
Tatjana
Beauty Pro
23/09/26-06:27(redigerad den 24/09/26-01:55)

đŸ€ŽSchwarzkopf Gloss Supreme Chocolate brownđŸ€Ž

❄ Mitt hĂ„r Ă€r torrt och lite frissigt dĂ„ jag sjĂ€lv försökt fĂ€rga med blondt samt alla möjliga ljusa hĂ„rfĂ€ger och det resulterade i att mitt hĂ„r blev mer och mer orange med tiden!

Jag har velat fÀrga mitt hÄr till min ''naturliga'' hÄrfÀrg som Àr lite mörkbrunt/choklad brunt, men eftersom jag förstört hÄret med att försökt fÄ det ljust har jag varit lite osÀker pÄ ifall jag vÄgat slita pÄ det mer..

❄ Jag som aldrig testat toning dĂ„ jag trott att det Ă€r slitsamt för hĂ„ret blev sĂ„ himla överraskad och glad att den kĂ€ndes sĂ„ skonsam för hĂ„ret och att den inte luktade hĂ„rfĂ€rg utan den luktar vĂ€ldigt gott, det Ă€r lite svĂ„rt att besrkiva Doften, men 2 meningar.

‷ Lyxig doft.

‷ FrÀsch uppfriskande doft.

❄ Mitt hĂ„r blev bra Ă„terfuktat och kĂ€nns mycket friskare Ă€n innan. LĂ€mnade Ă€ven en vĂ€ldigt uppfriskande, lyxig och behaglig doft! Toningen kĂ€ndes som en lĂ€tt och snabb uppfrĂ€shning för hĂ„ret som gick snabbt och smidigt.

❄ Jag blev lite osĂ€ker ifall produkten skulle rĂ€cka till mitt hĂ„r, dĂ„ mitt hĂ„r Ă€r lite tjockt och lĂ„ngt. Men dĂ€r blev jag Ă„terigen överraskad att den rĂ€ckte inte bara till en gĂ„ng utan tillomed tvĂ„ samt att det fortfarande Ă€r kvar och kan rĂ€cka en - tvĂ„ gĂ„nger till!

❄ Första rundan sĂ„ sĂ„g jag lite skillnad pĂ„ mitt hĂ„r men tyckte att den inte gjorde sĂ„ mycket under som jag hade hoppats pĂ„!

Men dÀremot sÄ efter nÄgra dagar sÄ körde jag en till runda och efter det sÄ ser jag en tydlig Àndring pÄ mitt hÄr som ser mycket bÀttre ut och sÄ har jag faktiskt fÄtt komplimanger!

Jag som var sÄ osÀker och rÀdd att jag skulle förstöra mitt hÄr Ànnu mer blev sÄ glatt överraskad och rekomenderar varmt till alla att ge denna ett försök! Resultatet blev mer Àn bra tyckte jag. Produkten Àr prisvÀrd dÄ man kan anvÀnda den mer Àn en/tvÄ gÄnger!

⟡ PĂ„ första bilden Ă€r innan anvĂ€ndning. ⟡PĂ„ sista bilderna Ă€r efter andra rundan alltsĂ„ slut resultatet!

Recensionen genomfördes pĂ„ uppdrag av Smartson – testpiloten har fĂ„tt prova produkten kostnadsfritt. #Smartson #Schwarzkopf

FortsÀtt utforska gemenskapen!