Jag har många produkter från Kicks på min önskelista men dessa är några av dem. Min största prioritering 2025 kommer vara hårvård. Jag vill att mitt hår ska växa, kunna bli starkt och framförallt mindre skadat. Olaplex No.3 och Kerastase genesis serum är två produkter som jag dagligen ser så bra recensioner om på sociala medier. Därför har jag dem på min lista och hade varit så roligt att få testa. The Ordinary Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner har jag önskat mig ett tag nu för jag har hört bra om den för personen som har Keratosis pilaris som jag har. Jag hade blivit så lättad och glad om den är så bra som recensionerna säger.  Sedan letar jag efter en bra ögonskugga då jag vill utveckla mina smink kunskaper. Jag har för tillfället bara en palett men dem är inte i de färgerna jag föredrar. Jag vill göra mer med min sminkrutin för finare tillfällen så som jul eller nyår. Och då vill jag ha mycket glitter, som jag vet att denna Morphe paletten har.  Men egentligen är nästan alla produkter som är med i denna tävlingen på min önskelista. För några veckor sedan fick jag hem ett testprov på Rabanne million gold och jag blev kär. Jag har svårt för parfymer för jag får lätt ont i huvudet av den starka doften, men denna även fast den luktar mycket, får jag inte ont i huvudet av. Hade vart en sån lyx att äga den.
🩷 Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml från Kérastase. Jag har länge kämpat med tunt hår och håravfall men aldrig hittat något som motverkat detta. Hår för mig är en viktig del av utsidan som absolut stärker insidan. Nu när jag därför blivit rekommenderad denna produkt har jag inget annat än längtat efter att få ge mitt hår ytterligare en chans med denna fantastiska produkt.  🩷 Björn Axén Tools - AC 2000W från OBH Nordica. Jag har sedan flera år tillbaka varit mer än nöjd med denna produkt, trots som många andra haft populära Dyson högt upp på önskelistan. Som student med begränsad ekonomi har jag dock äntligen fått lära mig göra en fin blow out även med en produkt som denna hårfön. Nu när hårfönen börjar närma sig sina sista dagar, av flitigt användande, inser jag att jag inte kan gå en enda dag med nytvättat hår utan att få använda denna hårfön från OBH Nordica. 🩷 Black Opium Over Red EdP 50 ml från YSL. Dofter för mig luktar inte bara gott utan bär även på en hel del minnen. Efter ett hektiskt 2024 känner jag att Black Opium Over Red från YSL är en utmärkt ny signaturdoft som en ny start i livet. Denna otroliga doft hade jag sett fram emot att förknippa med framgång i både student- och yrkeslivet samt med den långa resan jag befunnit mig i för att läka mitt inre jag.  🩷 Macximal Sleek Satin Lipstick 26 Blankety från MAC. Jag har länge sökt efter ett perfekt nude-rosa läppstift som jag känner kompletterar mitt ansikte men aldrig blivit tillfredsställd förrän jag hittade detta läppstift. Det är en produkt med perfekt färg och formula som absolut skulle kunna användas i daglig basis då jag fått ett märke på överläppen som jag gärna hade velat dölja med just detta läppstift. 
Hej jag önskar mig detta då jag inte kommer få chansen att få några julklappar iår då både jag och min sambo blev arbetslösa precis och min familj har slutat prata med mig 🩷 Kommer självklart fortfarande fira jul med människorna jag tycker om och kommer vara glad oavsett. Vi kan börja med nr 1 som är en perfym från Ariana Grande som jag ser upp till en del då jag själv älskar att sjunga och hennes smink är alltid så fint. Sen doftar ju perfymen otroligt gott. Har önskat mig den i flera år i rad men den är lite dyr.. Sen nr 2 är två borstar och det är något som verkligen saknas hos mig då jag bara har två en stor och en liten här hemma så det hade varit fantastiskt med flera. Har redan de andra två i erat märke och jag älskar dem. Nr 3 är ett kit från dior som är otroligt fint och något jag bara hade kunnat drömma om att få äga. Sen är det en del grejer där i så jag tänkte att en av grejerna kunde jag kanske ge bort till min farmor som är den ända som fortfarande stöttar och finns hör för mig. Nr 4 är en primer från milk som jag velat testa i evigheter. Har aldrig testat att använda primer innan men har alltid velat. Har hört mycket bra om den och hade varit roligt att testa. Tycker det är en fin grej detta att få en chans att få något till jul 🩷 inte alla som har råd eller har möjlighet till det 🫶🏻
Hej KICKS! Jag är så tacksam 🙏för möjligheten att delta i er fantastiska tävling där man kan skapa sitt eget beauty kit🤩. Att vinna detta underbara pris skulle vara en fantastisk upplevelse och ge mig chansen att skämma bort mig själv och mina nära och kära med några lyxiga skönhetsprodukte.🫶 När jag valde mina fyra favoriter tänkte jag på vad som verkligen skulle göra vardagen lite mer magisk och glädjefylld🥰. Jag valde produkter som inte bara är högkvalitativa utan också förkroppsligar den omsorg och kärlek som vi vill ge oss själva och varandra. Det vore en dröm som går i uppfyllelse att vinna och kunna dela denna glädje med dem jag älskar mest. Tack för att ni arrangerar denna tävling och sprider så mycket glädje och skönhet. Jag hoppas verkligen på turen att vinna och ser fram emot att fortsätta utforska alla fantastiska produkter från KICKS.🍀🌟
Mitt dröm-Beauty Kit handlar om att kombinera lyx, hållbarhet och den där magiska känslan av att varje produkt är som gjord för mig. Här är varför jag har valt mina fyra favoriter och varför just de skulle göra mitt kit till en game changer:✨ Dior Addict Shine Lipstick - 418 Beige ObliqueDet här läppstiftet är som en kärlekshistoria på mina läppar – naturligt, återfyllbart och i den perfekta nyansen som känns som jag. Med 90% naturliga ingredienser är det inte bara ett läppstift, utan ett statement för hållbar skönhet och självkärlek.🌟 Vitamin Enriched Face Base Moisturizer + Primer 50 mlDenna produkt är inte bara en bas – den är min dagliga "power-up." Som en perfekt espresso för min hud ger den energi, näring och en flawless yta som förvandlar varje makeup-look till konst. För mig är detta definitionen av en "hemlig superkraft"!🌸 Liquid Blush OrgasmTänk dig känslan av att fånga soluppgångens första ljus på dina kinder – det är vad denna blush gör för mig. En ikonisk nyans som inte bara lyfter mitt ansikte, utan hela mitt humör. Perfekt balans mellan subtilt och oemotståndligt.💖 Yves Saint Laurent Mon Paris Eau de ParfumEn doft som är lika djärv och oförglömlig som en spontan resa till Paris. Varje spritz är en påminnelse om att livet är till för att älskas, utforskas och levas med passion. Den här parfymen är min portal till en värld av äventyr och romantik.🖌️ Bonusprodukterna som fulländar looken:MAC Lip Pencil Whirl för läppdefinition som tar min look till nästa nivå.SENSAI Translucent Loose Powder för den där airbrushed-finishen som känns som ett Instagram-filter i verkligheten.Mitt kit handlar om att skapa magi i vardagen – en mix av produkter som får mig att känna mig som den bästa versionen av mig själv. Det är mer än smink, det är ett sätt att uttrycka min personlighet och mitt mod att vara unik. ✨Tänk om detta kit inte bara kunde bli mitt, utan en del av mitt livs nya kapitel. Håller tummarna hårt för att få chansen att skapa mitt alldeles egna "Parisienne Glam"-moment varje dag! 💋💄🌹
Dessa fyra fantastiska produkter ingår i min ''Holy grail''. Skin hero blur powder och Hydra sheer setting powder från Beautyact är bland det absolut bästa man kan ha i sin sminkrutin enligt mig. Skin hero pudret suddar bokstavligen ut mina porer när jag lägger det över mina krämprodukter och ger mig en ''seamless finish'', jag använder främst produkten på mina oljiga partier och det håller sminket perfekt under hela dagen. Hydra sheer setting powder lägger sig otroligt fint på huden och ger fantastiska resultat, jag använder främst produkten till att ''sätta'' min bas efter jag använt Skin hero pudret på mina oljiga partier, dessa två produkter skapar magi tillsammans. Jag använder även det lösa pudret till ''baking'' och det hjälper verkligen att definiera mina ansiktsdrag. Dessa två produkter kommer jag att köpa om och om igen. Good Girl från Carolina Herrera tycker jag är en helt underbar doft. Parfymen är en väldigt kvinnlig, sexig och powerful doft som håller sig i flera timmar och det krävs inte mycket produkt för att man ska dofta fantastiskt. Jag har fått otroligt mycket komplimanger på denna parfymen och min sambo verkligen älskar när jag har den på mig. För mig är detta ett måste i min parfym samling och jag kommer aldrig att sluta rekommendera den till andra. Till sist så har vi Urban Decay's Ultra Glow seting spray, vilket man även kan kalla för ren magi på flaska. Detta setting spray lägger sig sjukt fint på huden och hjälper verkligen till att ''smälta ihop'' sminket. Med detta setting spray ser sminket verkligen professionellt ut och jag har fått tonvis med komplimanger på min bas tack vare detta. Jag har testat flera olika varianter av Urban Decay's ''All nighter'' setting spray, men denna är definitivt min favorit. Produkten ger dig en hållbar och glowig finish som håller sig hela dagen och får huden att se frisk och fräsch ut. Jag kommer alltid ha denna produkten i min sminkrutin.
Att vara student innebär ofta att man får prioritera och hålla sig till en tight budget, vilket gör att det inte alltid känns som man har utrymme att unna sig något extra. Men de här produkterna har verkligen blivit små lyxiga stunder för mig – när jag väl unnar mig något, känns det som en investering i både mitt välmående och min hud. Det handlar inte bara om att ha bra produkter, utan om att skapa små ritualer som ger mig en paus i vardagen, en stund att ta hand om mig själv mitt i allt plugg och stress. Så även om det inte händer varje vecka, känns det extra speciellt när jag faktiskt får unna mig 🎁❤️  I mitt beautykit: 1. Crystal Retinol 3  Jag har under det senaste året börjat använda Crystal Retinol 3 och det har verkligen gjort underverk för min hud. Retinol är en fantastisk ingrediens för att minska fina linjer, förbättra hudtonen och ge en fräsch lyster. Jag älskar hur huden känns så mycket mer ungdomlig och återfuktad efter användning, och det känns som en viktig del i min kvällsrutin för att få en mer strålande och jämn hud. 2. Medik8 Night Restore Crème 💤 Denna nattkräm har snabbt blivit en favorit. Den ger intensiv återfuktning och näring under natten och hjälper huden att återhämta sig medan jag sover. Jag älskar hur min hud känns mjukare och mer återfuktad på morgonen, och den ger mig en fräsch känsla när jag vaknar. En perfekt avslutning på min kvällsrutin som jag kombinerar ihop med retinol ✨ 3. GHD Chronos - Hair Straightener Black Jag har nog haft min gamla plattång i minst 10 år, den har varit min trogna följeslagare men det känns som att det är dags att byta ut den då den börjat stänga av sig själv. Därför önskar jag mig GHD Chronos – jag har hört så otroligt bra om ghd! Den ska ge jämn värme, skydda håret och ge ett hållbart, glänsande resultat på ett snabbt och skonsamt sätt. Dessutom är den stilren, och förhoppningsvis kan jag använda denna nästa 10 år! ✨ 4. Libre Intense ✨ Denna parfym är min absoluta favorit! Jag älskar den intensiva och sensuella doften av blommor blandat med varma och kryddiga undertoner. Den ger en självsäker känsla och är perfekt för både dag och kväll, vilket gör att jag alltid känner mig fräsch och sofistikerad. Dessa produkter börjar somsagt tyvärr ta slut, och min plattång har börjat gå sönder efter många år av trogen användning. Det skulle därför vara den perfekta julklappen till mig själv att få både en påfyllning av mina favoritprodukter och den nya GHD-plattången. En investering i både mitt välmående och min hud och förhoppningsvis även en plattång som håller i många år framöver. Det skulle verkligen ge mig energi och glädje under de hektiska vintermånaderna. ❄️🎄
Jag hade velat vinna följande and let me tell you why!! 1. Hourglass ambient lightning edit-universe. Alltså, om jag säger att jag enda sen jag fick prova deras ambient bronzer och att jag sedan dess inte kunnat tänka eller varit nöjd med något annat i spegeln sen dess hade jag överdrivit. Den är GULD i en förpackning, och en hel palett av samma formula kan bara vara magi! 2. Max fix spray. Har inte unnat mig en ny flaska på flera år, men att dränka svampen i en sån här innan man börjar med sin bas. Chefs kiss! 🫶🏼 3. Klairs avokadokräm för ögonen. Ah! Mina påsar har aldrig varit så fräscha, och nu inför jul svider det i plånboken att behöva köpa en ny. 4. Guld i en flaska! Fullkomligt ÄLSKAR den här doften. Det är jag och alla mina tonåringar till elever som älskar den här med mig, men även jag kan väl få känna mig ung och fräsch ❤️‍🩹 Det hade varit en lyx att få vinna detta nu inför jul och starta igång 2025 med lite nya produkter. Inför stress, oro och förväntningar inför jul är det lätt att glömma av att stanna upp och ta hand om sig själv. Detta hade verkligen varit en extra guldkant i tillvaron ❤️
MY DREAM BEAUTY KIT ✨ 💕 Burberry - Her Elixir har stått på önskelistan i ett par år, det är alltid den parfym jag går och doftar på så fort jag kommer in i en butik. Doftar som en mjuk, varm och elegant kram! En tidig examenspresent till mig efter 3,5 års slit 🫶🏻 💕 YSL - Myslf ett nytillskott till min älskade partner som har använt samma parfym under 9 år för min skull. Han har aldrig klagat så han förtjänar att ha en till doft i sin parfymgarderob och denna är den enda doft som kan mäta sig med hans andra. 💕 Olaplex - hårets elixir som gör magi med håret. Investerar i få men bra produkter och Olaplex nr. 6 har en självklar plats i min badrumshylla, hade varit extra roligt att få testa håroljan! 💕 Lancôme - Lash Idôle mascara, den enda exklusiva produkten i min necessär. Oumbärlig då den gör m-a-g-i med mina fransar, har aldrig en dålig fransdag längre.
Jag står här idag, mot alla odds, efter ett år som jag aldrig trodde jag skulle överleva. Livet har prövat mig bortom gränserna för vad jag trodde var möjligt att uthärda. I mörkrets djupaste stunder försökte jag till och med ta mitt eget liv. Men trots allt detta, trots smärtan och förtvivlan, har jag kämpat mig igenom. Varje dag har varit en kamp, men jag har rest mig, om och om igen. Att vinna denna tävling skulle betyda mer än bara en seger. Det skulle vara ett bevis på min motståndskraft, ett tecken på att livet kan vända, även när allt känns hopplöst. Det skulle ge mig styrka att fortsätta kämpa och påminna mig om att jag är starkare än jag tror. Jag ber er inte om medlidande, utan om en chans att visa att även de mörkaste stunder kan leda till något ljust. Låt mig få vara ett exempel på att det alltid finns hopp, även när man tror att allt är förlorat.
Jag vill dela med mig av några produkter som just nu står högst upp på min önskelista. De har alla något unikt som gör att jag känner att jag bara måste ha dem i min samling 😍🎀 ✨ Delina La Rosée✨ Den här doften är ren magi i en flaska. Jag älskar fräscha, blommiga parfymer och Delina La Rosée är den perfekta balansen mellan elegant och lättburen. En parfym som får en att känna sig feminin och självsäker varje gång man bär den (har bara burit den varje gång jag ser den i affären😅) ✨ NARS Light Reflecting Foundation✨ Jag har hört så mycket hype om denna! En foundation som inte bara jämnar ut huden utan också ger en hälsosam glow – ja, tack! Den verkar vara perfekt för både vardag och mer speciella tillfällen eftersom den ger en naturlig finish utan att kännas tung. ✨ NARS Soft Matte Complete Concealer✨ Jag älskar concealers som både täcker bra och är enkla att blenda, och den här får så mycket kärlek i beautyvärlden. Jag gillar att den kommer i en burk, vilket gör det enkelt att kontrollera mängden och jobba med precis där det behövs. Perfekt för mörka ringar eller små blemmor! ✨ Fenty Beauty Diamond Bomb – Rosé Rave ✨ Jag har Diamond Bomb i färgen How Many Carats och det är seriöst det vackraste jag äger. Den ger det mest fantastiska skimret som passar allt från fest till vardagsglam. Därför är jag så sugen på Rosé Rave – tänk er samma magiska effekt fast i en mjuk, rosé-ton. Jag kan inte låta bli att drömma om hur fin den skulle vara som både highlighter och ögonskugga!
This would be my ideal and most amazing beauty kit for the following reasons - fenty lip oil - with the weather being so cold in Sweden (weather I am not used to!) my lips get so dry so this would be amazing for moisture + I love dragonfruit - its my favourite fruit! - le labo lavender - I have been wearing Le labo santal 33 for around 5 years now and it’s time to switch it up! I love this scent as it’s calming but also strong Fenty stick - my skin colour changes so much from winter to summer (and in between) which is an expensive business! Fenty eaze drop in number 19 is never in stock and I’m desperate to get my hands on this for my winter foundation! Living proof conditioner - I am starting my natural hair journey and as someone with Afro hair I need extra moisture - especially in this extreme weather. This brand is amazing for black hair and it would be so dreamy to have this product!
Mitt Drömkit😍: 💕✨ Valentino Donna Born In Roma EdP – En elegant och feminin doft som får mig att känna mig självsäker och vacker, perfekt för både vardag och fest.Jean 💕✨Paul Gaultier Gaultier Divine – En doft som andas lyx och glädje, och som skulle vara min nya favorit för speciella tillfällen. 💕✨Yves Saint Laurent Black Opium – En ikonisk parfym som kombinerar energi och mystik, och skulle vara underbar att ha i min samling. 💕✨TOM FORD Tobacco Vanille – En unikt varm och sofistikerad doft som ger mig en känsla av exklusivitet och lyx i vardagen. Jag är stamkund hos KICKS och uppskattar alltid den fantastiska servicen och vänligheten hos er personal! Som barnskötare och mamma till sex barn prioriterar jag sällan mig själv, men dessa produkter skulle ge mig en välbehövlig touch av lyx och glädje i min hektiska vardag. Håller tummarna! 💕✨ 💕✨
1.Byredo Mojave Ghost Denna ikoniska doft är både sofistikerad och unik, med varma tränoter och en lätt blommighet som gör den perfekt för alla tillfällen. Det är som en lyxig signatur som verkligen sticker ut! 2. Clarins Cryo Mask En riktig game-changer för trött hud! Den svalkande effekten ger en snabb uppfräschning och gör att huden ser strålande och jämn ut – perfekt för att pigga upp en stressig vardag. 3. Oribe Handwash Vem vill inte ha en handtvål som både doftar fantastiskt och ser snygg ut i badrummet? Oribes handtvål är inte bara en vardagslyx, utan också skonsam mot händerna. 4. Idun Minerals Setting Spray En setting spray är ett måste för att hålla sminket på plats hela dagen, och Iduns spray är extra härlig eftersom den är anpassad för känslig hud och innehåller bra ingredienser.
Här är min önskelista för 2024<3 Både favoriter men även nya grejer jag velat testa så länge 1. Varje gång jag är inne på kicks så luktar jag på denna parfymen och varit så nära så många gånger att köpa den men aldrig blivit av, men den luktar verkligen så gott. Så att få starta det nya året med denna doft skulle verkligen varit 10/10💗 2. All nighter💗Min all time favorite setting spray, håller hela dagen och gör sminket så så så fint. Skulle inte klara en dag utan denna 3. Loreals hårspray!! Jag har väldigt glatt och rakt hår vilket gör att när jag lockar håret håller det inte jättebra men med denna hårspray kan jag till och med sova med det utan att det förstörs och det bästa av allt är att den inte har någon lukt. 4. En ny grej för mig men som jag hört såå bra om av min kompis som är frisör och det är verkligen en produkt som jag skulle vilja testa för att se om det funkar för mig 💗
Dessa produkterna som finns på min önskelista kommer från att testa nya saker som jag blivit nyfiken och drömt på, speciellt märket 'Sol De Janeiro', har jag alla sakerna förutom tre parfymer. Men denna parfymen från Sol De Janeiro, har jag inte sett på kicks, vilket gör mig nyfiken eftersom oftast allt som blir slut sålt hos Kicks från detta märket finns typ nästan aldrig i affären 😅. Förutom dessa två parfymer är just vad jag har drömt om just denna speciella parfymen från Narciso Rodriguez. På alla virala Tiktok videos, så ser jag just denna parfymen som är populärt i Frankrike, men varför? Är den verkligen så bra? Och parfymen från Armani' verkar vara underbara just av hur den är beskriven och den's titel 😍. Slutligen en set från rituals är en perfekt paket för min dusch spa kväll 😍😍.
God Jul Allesammans💖🎀⛄😍 Det här foundationsticket har jag hört såå gott om😍 det ska ge Glow och perfekt medium täckning,och även fungera för lite torrare hud som jag har på vintern. Setet från Maybelline behöver nog ingen förklaring? Världens BÄSTA mascara & finaste gloss helt enkelt 😻 Då jag inte har så mycket bryn själv så är brynpennan från LH ett MÅSTE. Den har 2 ändar, en vanlig sida och en "tusch". BRYNEN SITTER SOM BERGET! Jag Kan inte leva utan den! Och slutligen den VACKRASTE KRETATIONEN FRÅN YSL EVER!!😍💖🙏🏼 LIBRE FLAMES & FLOWERS! WOW vilken doft, den är varm, kvinnlig, kryddig mmm den PERFEKTA vinterdoften!! Jag skulle bli så oändligt glad för denna vinst !-! 💖🙏🏼💖 Vilken OTROLIG julklapp till sig själv eller någon man tycker om! 😍💖🎀 KRAM Rebecca 🙏🏼❤😍
Mitt perfekta Beauty Kit – för lite extra självkärlek och vardagslyx! ✨Som student och stolt stamkund hos KICKS är det alltid lika härligt att dyka in i er butik eller scrolla igenom hemsidan. Ni har verkligen allt jag behöver för att känna mig självsäker och inspirerad! Att få skapa mitt eget drömkit känns som en chans att samla allt jag älskar – kvalitet, lyx och den där känslan av att ta hand om sig själv. Här är fyra favoriter som gör min dag extra magisk: 🌸 Jean Paul Gaultier Gaultier Divine EdP Denna doft är ren girl power i en flaska! Den får mig att känna mig både stark och feminin, precis som jag vill varje dag. 💗 Carolina Herrera Good Girl Blush EdP En lekfull, romantisk doft som balanserar mjukhet och styrka perfekt. Det är som om den fångar hela min personlighet! ✨ DIOR Backstage Face Glow Palette 004 Gold RoseGlow är livet! Denna palett ger min hy en naturlig och fräsch lyster som verkligen lyfter mitt smink. 💆‍♀️ Dolce & Gabbana Everfull XL Mascara för att den perfekta volymen och lyftet skulle ge mig den självsäkerhet jag drömmer om varje dag! 💫 Tack för att ni alltid gör det lätt att hitta nya favoriter som passar just mig. Nu håller jag tummarna för att få hem mitt drömkit och ge mig själv den lyxen jag förtjänar! 💕Hoppas på det bästa! 🤞✨
Dessa 4 produkter är på min musthave-lista. Hårprodukter från märket Amika då jag har hört otroligt bra om dessa 2. Och vill testa nya produkter till just håret då jag aldrig får min styling att hålla. Oavsett om jag lockar, gör blowout eller plattar. Har lockigt/vågigt hår u grunden så oavsett vad jag gör så går det tillbaka till ett vågigt och rufsigt hår i slutet av kvällen. Dessa 2 hårprodukter tror jag kan skapa en bra grund inför att t.ex. locka samt få hållbarhet och glans. Doften är något jag ÄLSKAR med Amika. Önskar det fanns som parfym då skulle jag köpt det direkt. Mina andra 2 produkter jag tagit med är läpp-produkter från Clarins. Har testat ett shine gloss därifrån i en mörk färg. Och älskar det, men skulle älska att ha ett i en ljusare färg, samt att jag så gärna vill testa deras läppolja. Med dessa produkter kan jag skapa en otrolig jul- och nyårslook. Samt hålla både håret och läpparna återfuktade och hälsosamma.
Hej! Jag har valt dessa fyra produkter eftersom att jag gillar dem väldigt mycket. Man kan ju alltid hoppas på en vinst men om jag inte skulle vinna så har jag iallafall fått äran att dela med mig utav dessa produkter! Parfymen från Prada är en utav mina favorit parfymer, den är framtagen med hjälp utav AI och luktar super gott! Gel IQ är något som jag vet att många använder sig utav och har blivit väldigt populärt på grund av den enkla och snabba manikyren. Läppglanset är ett tips till alla er där ute som vill känna er lyxiga och fräscha när ni sätter på er detta läppglans samt att det luktar väldigt gott och hålla sig på läpparna länge, därav behövs det inte åter applicera hela tiden. Ögonbrynens gelet är något jag inte tidigare testat och därav valde jag det. Om jag skulle vinna tävlingen kommer det självklart en recension på vad jag tyckte om produkten! Lycka till alla där ute!!
Dessa fyra produkter är mina all time favoriter och värda varenda krona. Det är produkter jag alltid går tillbaka till. Lip treatment från ole henriksen gör att läpparna blir alldeles fylliga och återfuktade hela dagen ut. Dior backstage paletten ger ett jättefint glow och fungerar till allt, den livar verkligen upp ens sminkning. Anastasia ögonskuggspalett är en ny favorit den har så otroligt fina skuggor som man kan göra flera olika smink looks med och har verkligen de perfekta skuggorna, shimret på glitter skuggorna är också helt ofantliga. Till sist är laura mercier setting powder en favorit i repris den sätter sig otroligt på huden utan att göra sminket för kakigt och är ger ett jättefint airbrush effekt. Dessa är mina absoluta favoriter som jag tycker alla borde ha i sin sminklåda verkligen värt varenda krona!
De här är mian to good to go, jag använder de dagligen och det går och göra olika sminkningar för olika tillfällen med de. Jag har inspirerat flera personer till att testa dessa produkter och alla är lika nöjda vileket gör mig glad. Mina produkter är snart slut och dessvärre kan jag inte köpa allt samtidigt vilket gör det till ett bra tillfälle att få det som present. Idag firar jag jul själv och det skulle bli kul att få en överaskning av er:). Först och främst så ger settingsprayen ett lhyster och du kommer att skina under hela dagen, vilket jag älskar. Milk produkterna är bara för bra, älskar färgerna och pigmentet. Misten är bara för god att sraya då den håller hela dagen och luktar som vanilj vilket jag älskar. Sen får vi inte glöma nars blush. det är nog den bästa blushen som jag någosnin skådat. Hoppas jag vinner det här kittet. Jag skulle bli oerhört nöjd.
Dessa fyra produkter är mina absoluta favoriter. De är den viktigaste delen av min mogonrutin och är anledningen till att jag känner mig fräsch och snygg hela dagen. Urban decay setting spray är det sista steget av min sminkrutin och gör så att mitt smink håller hela dagen och ser lika snyggt ut som det gjorde i början av dagen. Maria Nila sprayen både skyddar mitt hår mot värme men hjälper även håret att hålla lockarna. Mitt hår är väldigt känsligt mot värme och har svårt att hålla lockar hela dagen, därför har denna produkt varit perfekt för mitt hår. Sen har vi min absoluta favorit parfym från byredo, jag har provat många parfymer men det finns inte en enda som luktar så gott som mojave ghost gör. Den funkar både till vardags men även till lite festligare tillfällen och så håller den hela dagen! Sista produkten har räddat mitt platta och tråkiga hår. Denna mousse har varit perfekt då jag har väldigt tråkigt och livlöst hår, den har fått mitt hår att se så snyggt ut och hjälpt mig att ge håret volym och få det att se snyggt ut hela dagen
Jag skulle bli överlycklig att få dessa fyra fantastiska produkter från Kicks! Först ut är Mugler Angel Fantasm, som har en doft som verkligen fångar mig. Varje gång jag bär den känns det som om jag omges av en härlig aura av lyx och glädje, perfekt för att lyfta mitt humör!Tom Ford Noir Extreme är en annan favorit som jag älskar. Den ger mig en elegant och mystisk känsla, vilket är precis vad jag behöver när jag vill känna mig extra självsäker. Dior gåvan med små skatter av läppglans och rouge är också något jag längtar efter. Diors sminkprodukter är något jag endast prövat en gång av en kompis, och jag blev kär! Sist men inte minst är Cosrx Whitehead Power Liquid en riktig räddare för min hud. Den hjälper mig att hålla huden fräsch och ren, vilket gör att jag alltid känner mig bekväm i min egen hy.Tillsammans skulle dessa produkter verkligen göra min skönhetsrutin komplett och ge mig en härlig känsla av lyx. Jag skulle verkligen uppskatta att få chansen att använda dem!
Hej Kicks!😍Jag skulle verkligen bli överlycklig om jag fick vinna dessa fantastiska produkter. Billie Eilish-parfymen är redan min signaturdoft och betyder mycket för mig, eftersom den speglar min personlighet och får mig att känna mig självsäker varje dag.Olaplex-kitet vore en livräddare för mitt hår, som är riktigt slitet efter en sommar fylld av sol och bad. Jag älskar serien och vet att den kan göra underverk för att återfå hårets styrka och glans.Xlash-serumet är något jag drömt om att prova, för jag vill verkligen ha längre och fylligare fransar – och en ny ögonfransböjare hade varit helt perfekt, eftersom min nuvarande inte bara är billig, utan också drar med mina egna fransar (vilket inte är optimalt!).Hoppas jag får chansen att vinna och ge mig själv lite extra kärlek och omtanke med dessa härliga produkter!Tack för att ni alltid inspirerar med era tävlingar och fantastiska sortiment!
Så jag har valt dem här fyra sakerna att ha på min önskelista för att det är klassikers som alla borde ha!!! (Och jag vill ha😍) Så för för det första så har jag testat två av dem här produkterna o dem e så jävla bra att dem är värda dem enorma priserna!!!  Nars radiant creamy concealern är en av dem bästa på marknaden enligt mig den är it för torr och lagom täckande men e så dyr att den finns it alltid i min budget.🥲 samma för urban decay setting spray den är så bra för att få sminket att hålla utan att det känns som att man har hårsprej i ansiktet men den e så dyr att det blir lite ovärt eftersom man använder ganska mycket. Nu för ögonskuggs paletten så är det en produkt som man fått höra bra om i åratals men aldrig köpt. Men det e ju nice att ha en basic palett. Och sist men inte minst nya borstar!!! Jag behöver nya/fler borstar. Jag älskar att sminka mig men har it borstar nog till olika produkter och man måste ju ha borstarna för att ens sminka sig.😊
Jag har valt dessa produkter till mitt Beauty Kit eftersom de erbjuder en perfekt kombination av hudvård, makeup och lyx – allt jag behöver för att känna mig redo för både vardag och fest!! 😍😍 Lancome adventskalender är absolut En magisk skatt fylld med allt från hudvård till mascara och parfym. Den är som en daglig dos av överraskning och lyx under hela december och en perfekt start på mitt skönhetsår Foundation från YSL En långvarig och högpresterande foundation som garanterar en felfri bas, perfekt för dagar då jag behöver att sminket håller från morgon till kväll. Den är ett måste för självsäkerhet!Lancome fondation för dagar då jag vill ha en lättare men fortfarande hållbar och jämn bas. Älskar hur den ger ett naturligt och fräscht resultat som aldrig sviker.Sist kommer concealer från Lancome det är en dröm för att trolla bort mörka ringar och små imperfektioner. Dess mjuka formula och fantastiska täckning gör den till en oumbärlig del av min rutin.Jag tycker att min Beauty Kit är en perfekt kombination av funktion och lyx – det låter mig både ta hand om mig själv och skapa min drömlook . Att vinna detta skulle verkligen vara en lyxig dröm som går i uppfyllelse!
Jag skulle bli jätteglad om jag vann denna tävlingen, då jag valt dessa 4 produkter med en baktanke och i ett syfte🫶🏻✨ Sol De Janerio ☀️- Jag tänkte unna mig själv något från detta märket och jag har länge funderat på att köpa just denna produkt, men har aldrig riktigt hunnit det, och budgeten är tajt just nu😩. Urban Decay 💜- Jag behöver helt ärligt bara fylla på med denna, jag har testat många olika settingssprays men ingen har hållit som denna ”It's gon stay, cause it's Urban Decay”☔️ Stronger with you 🤎🍂- Nu är det snart juletider och min lillebror har länge velat ha denna parfym men inte önskat sig den då den tyvärr går över min budget, hade gjort mig och han så glad om jag fick möjligheten att ge honom detta till jul 🎅🏼. YSL parfymen💛🌻- Denna ger jag till min mamma i julklapp, hon älskar doften av denna parfym men, hon har inte köpt den till sig själv då hon prioriterar sina barn. Så jag skulle bli väldigt tacksam om jag kunde ”skämma bort henne” för en gångs skull🫶🏻🫶🏻 Jag hoppas innerligt att jag vinner dessa produkter ❤️❤️
Mitt personliga Beauty Kit är noggrant utvalt för att spegla både elegans och mångsidighet: 🌸 Valentino Born in Roma-parfymen fångar min kärlek till sofistikerade och kraftfulla dofter som ger mig självförtroende hela dagen. 💋 Läppglanset är en symbol för enkelhet och glamour – perfekt för både vardag och fest. 🎨 Hourglass Evil Eye-paletten inspirerar mig med sina djärva och uttrycksfulla färger som förvandlar varje look till ett konstverk. 🛁 Mojave Ghost body lotion är min drömprodukt för att få huden att dofta lyxigt och kännas fantastisk – en självklar del av min self-care rutin. Tillsammans utgör dessa produkter en perfekt kombination som inte bara handlar om skönhet, utan också om att omfamna mitt sanna jag. Tack för chansen att skapa mitt drömkitt!
I den hektiska och ofta överväldigande vardagen är det lätt att glömma bort sig själv. Vi rusar från en uppgift till en annan, och stressen kan lätt ta överhanden. Men det är avgörande att vi avsätter tid för oss själva, även om det bara är några minuter om dagen. Dessa stunder av egenvård, som att ta hand om vår hud, är mer än bara en rutin; de är en chans att stanna upp, andas och återfå en känsla av lugn. När vi ägnar oss åt hudvård, skapar vi inte bara en fysisk förändring utan också en mental paus. Att applicera en fuktighetskräm eller en ansiktsmask blir en ritual där vi kan reflektera över vår dag, släppa stress och ge oss själva den kärlek och omtanke vi förtjänar. Dessa små stunder kan verka obetydliga, men de har en djupgående effekt på vårt välbefinnande. De hjälper oss att återfå fokus och energi, vilket i sin tur gör oss mer rustade att hantera livets utmaningar. Så nästa gång du känner dig överväldigad, kom ihåg att avsätta tid för dig själv. Låt hudvården bli en stund av avkoppling och självreflektion. Det är i dessa ögonblick vi verkligen kan återknyta till oss själva och påminna oss om att vi är värda att ta hand om. ❤️
Dessa produkter har jag valt då jag faktiskt inte testat några än. Parfymen har jag hört sååå bra om men även att min lillasyster tjatat om att få den. Detsamma gäller dior-settet. Jag är student, vilket jag varit i måånga år och försökt slita med vårdarbeten på sidan om. Varit tufft att få ihop allt ibland. Vill även ge tillbaka till min syster som ställt upp mycket för mig på senaste🥰 Jag själv har även nyligen börjat intressera mig för smink då jag fått väldigt grov akne, det sänker ens självförtroende en del🫠. Har testat en del saker på senaste men svårt att veta i förväg vad som passar en, så en hel del saker jag lagt pengar på har inte passat mig fullt ut. Därav ligger dessa produkter i min önskelista. Har bara hört gott om alla, funkar perfekt till en själv eller att ge tillbaka till någon man håller kärt🥰
Som snart blivande mamma (BF 12/12) och med en ettårig föräldraledighet framför mig så ser jag verkligen fram emot chansen att få vinna mina favoriter från kicks! En vårdande produkt för håret känns som ett måste för de få tillfällen jag lyckas få till en everything-shower. Amning gör inga under för håret så för mig är det extra viktigt att ta hand om det på bästa sätt under den här tiden. Eyepatches är en oumbärlig del av min morgonrutin och något jag verkligen hoppas kunna prioritera även som nybliven mamma. Även om morgonkaffet kanske skjuts upp till lunchtid, så känns det okej om jag får kombinera det med eyepatches som ger ett piggare utseende. En annan önskning är min nya favoritparfym som jag precis hittat! Den perfekta kvällsdoften! För de stunder då man i framtiden har barnvakt och kan njuta av en kväll på stan, känns det underbart att kunna bära en parfym som är sexig, flörtig och unik!  Slutligen kan jag inte vara min trogna vapendragare, mascaran! Jag sminkar mig sällan nu för tiden men mascara är ett måste för att känna mig fräsch och levande. Det vore fantastiskt att ha dessa favoriter som stöd i vardagen som nybliven mamma!
Nu under vintern blir både hår o kropp torrt för mig, därav har jag valt mina absoluta favoriter för att kunna vårda dessa områden under vintertid! Kerastase hårolja är en toppen produkt som jag vet kommer hjälpa mina torra toppar att glönsa och reparera! Sol de janeiros kit innehåller storslagna favoriter som ger ett minne av solen och ljusare dagar, vilket kan ge en lite motivation under dessa mörkare tider. Produkterna är absolut fantastiska och värdande för min kropp och min hud älskar deras kräm! Parfymen av Tom Ford är en lite mörkare körsbärsdoft, som passar till vintern men även den är en absolut favorit och behöver en påfyllning! Clarins läpp olja är något jag velat prova väldigt länge och stått på önskelistan ett långt tag och skulle verkligen vela testa den speciellt den fina färgen jag valt!💋🍒❤️🎄
Ariana Grande parfym är verkligen något extra, med sina sensuella och blommiga dofter som verkligen stannar kvar hela dagen. Den ger en söt och sofistikerad känsla, perfekt för både vardag och fest. Det är en doft som känns både fräsch och elegant, vilket gör den till en av de bästa i sin kategori. e.l.f. Concealer är en av de mest imponerande produkterna på marknaden. Den täcker effektivt utan att kännas tung, och formulan är så smidig att den smälter in i huden, vilket ger ett naturligt och fräscht resultat. Den är också prisvärd och håller länge, vilket gör den till ett måste i sminkrutinen. NYX Blush ger verkligen en vacker, naturlig rodnad till ansiktet. Den är lätt att applicera och bygger upp färgen fint, så du kan skapa allt från en subtil till en mer intensiv look. Den ger en hälsosam lyster och ser otroligt naturlig ut, vilket gör att huden får en vacker, frisk glöd. NYX Primer är också en fantastisk produkt för att hålla sminket på plats hela dagen. Den skapar en jämn bas, minskar porstorleken och gör att foundation och andra produkter fäster bättre och håller längre. Primeren gör att sminket ser fräscht ut hela dagen och är perfekt för att säkerställa att din look håller från morgon till kväll.
Jag tycker Valentino-parfym luktar gott eftersom den har en perfekt balanserad doft som känns både lyxig och sofistikerad. Den blandar eleganta noter som är feminina och fräscha, men samtidigt långvariga utan att vara överväldigande. Lumene-bronzer är bra eftersom den ger en naturlig och solkysst look utan att kännas för tung eller kakig på huden. Dess formula är lätt att blanda ut och passar min hudton perfekt, vilket gör att resultatet alltid ser jämnt och professionellt ut. Elf-blush är fantastisk tack vare sin fina pigmentering och långvariga hållbarhet. Dessutom är den lätt att bygga upp för både en subtil och mer intensiv look, samtidigt som den har en prisvärdhet som inte kompromissar med kvaliteten. YSL-mascara är en favorit eftersom den ger fantastiskt volym, längd och definition till fransarna utan att klumpa sig. Formulan sitter på plats hela dagen, och borsten gör appliceringen enkel och jämn, vilket ger en lyxig känsla vid varje användning.
Önskelista 💜 Skönhet för mig är ett sätt att uttrycka min självsäkerhet och kreativitet, ett sätt att spegla min personlighet och sprida glädje och inspiration till alla runt omkring mig. Jag tror att alla, oavsett vem, förtjänar att bära en doft de kan vara stolta över och känna sig beundrade. Det är det som gör skönhet så fantastisk. En av mina absoluta favoritdofter är Gucci Flora-serien, som alltid får mig att känna mig självsäker. Om jag fick önska mig något, skulle det vara Magnolia-versionen av den doften och cosmic av kylie. Dessutom är det så inspirerande att se människor med fina läppar samt hår, och jag hoppas att jag kan ge samma intryck till min omgivningTack kicks för denna otroligt generösa möjlighet! Jag ser fram emot att läsa andra önskelistor 💜
Här är mitt ultimata Beauty Kit!! Ett kit med det viktigaste inför en utekväll, dejt, julfirande och en lång natts nyårsfirande! 💄💋🎁 I mitt Beauty kit ingår följande: Goddess by Burberry: en otroligt härlig doft som stannar länge på kroppen! Om man älskar doften av vanilj som jag gör så är den här parfymen din nya favorit! För att lyxa till det ännu mer och förstärka längden på doften har jag valt ett kit där det även finns en tillhörande body lotion. Kan garanterat lova att minst 3 personer kommer fråga vilken parfym du använder!! 🌟 Amika Heat Defense: inför kvällen påfrestar vi håret med mycket värme. Därför har jag valt att lägga till ett värmeskydd i mitt kit! Varför jag just valt Amikas är för den ooootroligt goda doften och den lätta känslan som serumet ger. Perfekt att ha i handdukstorkat hår innan föning och du får en liten kick av glans, reducerat frizz och håret känns inte tungt efteråt. Perfekt när man vill fixa håret med lite snygga lockar som man vill ska hålla hela kvällen! 🩷 Brow Trio: snygga ögonbryn är nog det viktigaste för mig när det kommer till makeup. Ögonbrynen ramar in ditt ansikte och ibland är det även det första en annan person ser på dig. Därför har jag även valt Brow Trio från Anastasia Beverly Hills som inkluderar allt för riktigt snygga bryn! Ingen annan produkt har fått röra mina bryn som inte kommer från ABH, och det visar hur bra deras produkter är. Lätta att hantera men oj så lyxiga. 🤑 All nighter: sist men inte minst det viktigaste: en riktigt bra setting spray!! Setting spray är a och o för att hålla kvar dom timmarna du lagt ner på din snygga look, och där är Urban Decay steget före med en produkt som alla känner till och älskar. Dock i detta kit har jag lagt till deras limited edition som innehåller hyaluronsyra för en återfuktad hud. Vatten- och svettresistent samt håller upp till 16 timmar… ja tack!! 🤤 Med dessa produkter har vi bra förutsättningar för en hållbar look och en doft som kommer få folk att vända sig om! 😮‍💨 Hade varit en dröm att få vinna mitt alldeles egna beauty kit så jag håller hårt i både tummar och tår 🤞
Dessa produkter är mina absoluta favoriter eftersom de kombinerar kvalitet, effektivitet och en känsla av self-care som jag värdesätter högt i min vardag. Parfums De Marly, Delina är en doft som verkligen lyfter hela min dag. Varje gång jag bär den känner jag mig självsäker och strålande. Mason Pearson-hårborsten är helt enkelt oöverträffad. Denna borste vårdar håret på ett sätt som ingen annan borste gör. Ren magi! Is Clinical-produkterna är en sann gåva för min hud. Dessa produkterna gör mig allt annat än besviken. Jag önskar vinna dessa produkter eftersom de inte bara är fantastiska, utan också fungerar som en påminnelse om att ta hand om mig själv – något som är så viktigt för välbefinnandet och något jag värdesätter högt, inte minst nu när jag sedan en tid tillbaka genomgått flera operationer och hälsan har spelat mig ett ordentligt spratt. Det skulle vara en dröm att vinna denna tävling!
✨ Mitt drömmiga Beauty Kit! ✨ Jag har valt dessa fantastiska produkter till mitt kit: 🌸 Prada Parfym – För en sofistikerad och elegant doft som jag alltid drömt om. 🌸 Libre Parfym – En ikonisk parfym som ger en känsla av frihet och styrka. 🌸 MAC Connect in Colour Eye Shadow – Perfekta nyanser för att skapa magiska ögonlooks och utforska min kreativa sida. 🌸 Versace Eros – En lyxig doft till min kille, för att överraska honom med något speciellt. Jag älskar parfymer och dofter eftersom de har kraften att skapa oförglömliga minnen. Med dessa produkter vill jag både förhöja min egen vardag och ge något extra till min partner. MAC-paletten är dessutom en chans för mig att testa något nytt och ha roligt med smink! Det här kitet är verkligen allt jag önskar mig och lite till. Hoppas att jag får chansen att uppleva denna magiska kombination! 💖🤞
1. Dior Addict Natural Gift BoxJag älskar denna box eftersom den har allt jag behöver för en lyxig sminkning. Diorshow Iconic Overcurl ger mig fina fransar, Dior Addict Lip Glow Oil gör mina läppar mjuka och glänsande, och Dior Rosy Glow ger mina kinder en fräsch färg. Jag har drömt om att ha den, men jag har inte haft råd att köpa den själv. 2. DIOR Sauvage ParfumJag älskar denna parfym! Den doftar fantastiskt och får mig att känna mig lyxig och självsäker. Jag har velat ha den länge, men jag har inte kunnat köpa den. Det skulle vara en dröm att äga den. 3. Olaplex In Good Repair Strength & Shine Gift BoxMitt hår behöver verkligen vård, och jag vet att Olaplex är det bästa. Denna box skulle hjälpa mig att få starkt och glansigt hår igen. Jag älskar Olaplex, men jag har inte haft möjlighet att köpa det. 4. Cosmic Kylie Jenner EdPJag älskar denna doft eftersom den är modern och elegant. Den passar perfekt för mig och skulle göra mig glad varje gång jag använder den.  Jag har velat ha den så länge, men jag har inte kunnat köpa den själv.Dessa produkter är på min önskelista eftersom jag verkligen älskar dem, behöver dem och drömmer om att äntligen få dem!
Mitt Beauty Kit, dofter som betyder mycket för mig 🌟 Prada Paradoxe Den här parfymen är helt enkelt jag i en flaska. fräsch, stark och samtidigt varm. Perfekt för att ge mig självförtroende varje dag. 🌟 Tom Ford Lost Cherry En doft jag alltid har velat ha! Den är både söt och spännande, och jag älskar tanken på att bära något som känns så speciellt. 🌟 Parfums De Marly Delina En romantisk och elegant doft som gör varje dag lite finare. Jag ser framför mig att använda den till både vardag och fest. 🌟 Dior J’adore klassikern! Den här doften får mig alltid att känna mig både stark och feminin och det är en parfym jag verkligen vill ha i min samling. Parfymer är en stor del av mitt liv, de lyfter inte bara min stil utan hjälper mig att minnas speciella stunder och känna mig som den bästa versionen av mig själv. Att få vinna detta kit skulle vara helt fantastiskt och verkligen göra min jul! Tack KICKS för att ni ger oss chansen att drömma och önska stort. ❤️🙏🏻
Jag har noggrant valt ut dessa parfymer och den här hårprodukten för att de speglar min personliga stil och de effekter jag söker. Parfymerna valde jag baserat på deras unika doftkombinationer som känns både fräscha och sofistikerade, och som passar min vardag men även speciella tillfällen. Jag ville ha något som känns både tidlöst och ändå modernt. När det gäller hårprodukten har jag valt en som ger både volym och hållbarhet utan att kännas tung. Jag letade efter något som inte bara ger ett bra resultat, utan också känns bra på håret och passar min hårtyp. Den här produkten ger precis den balans jag söker – både vård och styling i ett.Tillsammans känns de här produkterna som ett perfekt val för att både ge mig självförtroende och en känsla av lyx i vardagen. 💇‍♀️🌸
1. Burberry Goddess var kärlek vid första doftprovet. En mjuk och omfamnade vanilj som ändå är fräsch och inte för söt. Perfekta doften om du frågar mig. 2. Laura Mercier setting powder är det bästa pudret du kan köpa. Aldrig fått så många komplimanger för min hy sen jag köpte detta puder. Du måste ha det i din sminkväska. Det är dessutom fritt från talc, vilket var viktigt för mig. 3. Detta kit från Kérastase är på min önskelista i år. Älskar massor av produkter från Kérastase, allt från deras olika värmeskydd till hårolja, schampo, balsam och inpackning. Har aldrig blivit besviken på deras produkter så är verkligen nyfiken på att testa detta kit! 4. Mason Pearson ska ju vara borstarnas Rolls Royce. Hört att de ska hålla hela livet och att håret blir silkesmjukt. Att de dessutom finns i olika modeller som passar olika hårtyper gör det till den ultimata borsten enligt mig. Villhöver! ✨
Jag tycker att jag borde bli vald i tävlingen eftersom jag har ett genuint intresse för att upptäcka och recensera produkter som är både populära och älskade av många. Dessa produkter har varit trendiga av en anledning, och det skulle vara fantastiskt att få chansen att själv uppleva varför de har blivit så omtyckta. Jag är alltid ärlig i mina recensioner och fokuserar på att ge realistiska och användbara omdömen som kan hjälpa andra att göra informerade val. Det är också viktigt för mig att se hur dessa produkter fungerar för personer med liknande hudtyp och hudfärg som jag, eftersom alla förtjänar att hitta det som passar just deras behov. Att få testa dessa produkter skulle inte bara vara en rolig upplevelse utan också en perfekt liten julklapp till mig själv – och kanske en chans att hitta nya favoriter att dela med andra!
Hej KICKS, Jag vill passa på att tacka er och samtidigt uttrycka hur mycket jag uppskattar ert sortiment och service. Ni är alltid det första jag tänker på när jag ska handla makeup, parfym eller hudvårdsprodukter – ni har verkligen allt man kan önska sig! När jag valde dessa produkter så gjorde jag det med stor omsorg. Dior är mitt absoluta favoritmärke, och jag älskar allt från deras klassiska design till kvaliteten på produkterna. Air Hair Brush har jag dessutom länge drömt om, då den är så skonsam mot håret och passar perfekt för mina behov. Och slutligen, Elie Saab-parfymen – den är verkligen en av de bästa dofterna jag vet. Att få använda den är som att bära med sig ren elegans varje dag!Tack för att ni alltid levererar produkter som känns genomtänkta och exklusiva. Det är en glädje att handla hos er! Vänliga hälsningar Nathalie
Tack kicks för era fantastiska produkter Jag vill bara ta en stund och tacka er för era fantastiska produkter och den höga kvalitet ni erbjuder. Jag har alltid varit nöjd med mina köp och uppskattar verkligen det breda utbudet och den service ni levererar. Tack för att ni gör det enkelt att hitta produkter som får en att känna sig lite extra fin i vardagen! Hälsningar, [Ayah Shraim] Hej Kicks, Jag vill bara ta en stund och tacka er för era fantastiska produkter och den höga kvalitet ni erbjuder. Jag har alltid varit nöjd med mina köp och uppskattar verkligen det breda utbudet och den service ni levererar. Tack för att ni gör det enkelt att hitta produkter som får en att känna sig lite extra fin i vardagen! Hälsningar, [Förnamn] Om du vill anpassa meddelandet ytterligare, låt mig veta!
Detta är mitt kit med produkter som jag önskar mig i jul !!✨ Devotion intense parfymen har varit på min wish-list ett tag. Den är så otroligt bra! Den sitter som sten på kroppen/kläder. Samt när doften har lagt sig så luktar den som en ”nybakad citron kaka med vaniljglass” rakt igen! Jag har sprayat den flera gånger på min handled och trott att jag går förbi något café men det är bara den som luktar! Big yes! Sedan har vi ysl läppbalsamet. Har alltid velat ha deras läpprodukter, eftersom dem är så himla fina. Tänk att dra upp denna i väskan, så snyggt! Samt ett läppbalsam med en liten tint älskar jag eftersom jag dras till nude läppar.  Nyx butter blush!!! Jag har spanat på dem länge. Men jag testade dem i butik häromdagen och dem va så pigmenterade samt skimrade fint. Jag älskar skimmer i mina blush!!! Så denna vill jag verkligen ha. Sedan har vi wow sprayen. Den är grym, fick testa hos min vän som äger en sådan. Mitt hår var platt och stylat i tre dagar. Så vill gärna äga en själv så slipper jag sno hennes haahahah.
Jag har noggrant valt dessa fyra produkter för att skapa mitt perfekta Beauty Kit, eftersom de alla är nyckeln till att boosta både min självkänsla och min vardagliga skönhet: 1. XLASH Xlash Eyelash Serum 3ml - Mina fransar behöver extra kärlek, och detta serum skulle ge dem styrkan och längden jag alltid drömt om. 2. Anastasia Glow Seeker Highlighter Sun Idol - För att skapa den perfekta lystern som framhäver mina drag och får mig att stråla vid varje tillfälle. 3. Rituals Classic Advent Calendar - En lyxig daglig ritual för att fira små ögonblick och njuta av magin i julen, varje dag fram till julafton. 4. Hydro Grip Primer Pre-Game Pack - För en perfekt bas som gör att min makeup sitter hela dagen och alltid ser fräsch ut, oavsett vad livet kastar min väg. Jag älskar hur dessa produkter kombinerar skönhet och välmående – de representerar allt jag önskar i min egen self-care-rutin! Tack för möjligheten att drömma stort, Kicks! ✨
Det finns lite olika anledningar till varför jag skulle vilja ha dessa produkter. Vad gäller Biotherm-krämen, är det något jag vill ge till min mamma. Hon har haft det lite tufft det senaste och inte prioriterat sig själv, så jag vet att det skulle uppskattas otroligt mycket. Serumet från Jorgobé är något jag skulle behöva då jag har fått akne från ingenstans och vet av erfarenhet att den funkar bra för mot det. Hårprodukten från Briogeo har jag hört mycket gott om och nu i kylan är mitt hår i stort behov av hjälp. Dessutom ska jag till Australien i februari och kan tänka mig att efter allt solande och badade lär det behövas lite vård för håret. Till sist, skulle jag vilja testa läpprodukter från Fenty Beauty, då dessa verkar otroligt bra men lite dyra för en fattig student 🥹🫶🏼🫶🏼
Det är märkligt, det där med dofter. Hur en viss parfym kan få dig att känna att världen är större än den är, att den inte bara består av det vanliga: damm, gatljus, disken som borde diskas. Jag tänker ofta på min mormors kök – där luktade det av syren och kaffe, och kanske en uns av tvål, den som hon tvättade händerna med mellan allt hon gjorde. Dofter gör världen levande.Så när jag såg den här tävlingen tänkte jag: "Det här är min chans." Jag valde två parfymer – en för morgonen, en för kvällen. Sen valde jag en lip tint. Jag är inte den som bär mycket smink, men det är något med att ha lite färg på läpparna, som om man påminner sig själv om att man vaken. Och så en lätt foundation, inte för att täcka över, utan för att jämna ut, som att stryka handen över ett nytvättat bord. Det vore fint att få ta hem en vinst. Om jag har tur, kan mitt vld beauty kit komma att bli min egen syren och kaffe, den doft som följer med mig och påminner de runt om mig om vem jag är.
Första produkten jag önskar mig är denna parfymen, vet inte riktigt vad ”min doft” är och på jakt efter att hitta vad som passar mig, hört att denna luktar sjukt gott så tror/hoppas detta blir min framtida doft.  Sedan har vi the benefit 24h brow gel som är min absoluta favorit samt enda produkt som lyckats sätta mina bryn på plats. Min favorit blush som inte längre finns är snart slut så är även på jakt efter en ny favvo blush, hört bra om denna och jag tycker denna färg ser så härlig ut🥰 Sist men inte minst önskar jag mig en cleanser, har ingen just nu och behöver en för min problematiska hud. Svårt att vara en fattig nyexaminerad student i dessa tider så hoppas på det bästa i denna tävling och hoppas alla får den bästa jul i år☺️🎄🎁
På min önskelista i år har jag samlat några favoriter som jag verkligen drömt om ett tag 🥰. Först har vi parfymen från Valentino – den har en så underbar och unik doft! Jag har testat den i butik flera gånger och kan inte släppa tanken på att ha den som min signaturdoft. Den känns som en perfekt mix av lyx och personlighet. Boxen från YSL har jag valt för att det känns så härligt att få något som är både fint att ge bort och använda själv. Den är så elegant och lyfter verkligen vardagen! ✨ Nattkrämen från Lancôme står också högt upp på listan – jag har hört att den ska vara fantastisk, och nu under vintern är min hud i stort behov av lite extra kärlek och fukt.Sist men inte minst, en parfymbox från Lancôme. Jag älskar deras dofter och tycker det är så kul med fina förpackningar som känns lite extra lyxiga. Alla dessa produkter känns verkligen som saker som skulle göra vardagen lite härligare och extra speciell. Hoppas på att få hem någon av dem snart! 💕
I vinterkylan och mörkret kan det vara lätt hänt att man slarvar med sina beautyrutiner - så känner iallafall jag. Det är säremot något som jag lätt hade kunnat ändra på, om jag bara hade lite trevliga produkter att se fram emot att använda varje dag! Därmed önskar jag mig dessa fyra valda produkter, då de tillsammans bildar det perfekta kitet för att ta sig igenom vintern.❄️ Först och främst önskar jag mig Sol de janeiros Milky leave-in conditioner. Denna doftar inte bara fantastiskt, utan gör under för håret. Därefter önskar jag mig ett solskydd till ansiktet från Lernberger stafsing. Man glömmer ofta bort att det är minst lika viktigt att skydda hyn från solen även under vintern. Detta solskydd ger även ett vackert lyster!☀️ Man vill ju inte bara se bra ut, utan man vill väl även dofta gott? Av den anledningen önskar jag mig en påfyllning av den underbara mystiska doften Alien hypersense från Mugler. Genom att önska mig en refill istället för en helt ny flaska, bidrar jag samtidigt till en mer hållbar lyx. 👽✨ Sist men inte minst, önskar jag mig en setting spray från Urban Decay, som ett avslut på hela looken jag kan skapa tillsammans med bland annat de övriga produkterna som jag önskar mig. Nu är det bara att hålla tummarna att denna önskelista når kicks-jultomten!🤶
På min önskelista är dessa riktiga godingarna🥹❤️ Min dröm är att skapa en rutin med få men riktigt bra produkter. Vad jag lägger på min hud känns viktigt för mig, men även den hållbara aspekten♻️ 💕🫶🏼 Jag älskar Prada Paradoxe parfymen, och likaså min mamma. Speciellt då man kan köpa refillen när den slut, hållbart och ekonomiskt! Hade varit så kul att få dela denna med henne 👏🏻🌟🌲 likaså med Kiehls Ultra facial cream. Jag har haft 50ml innan och sparat burken, då det så praktiskt finns en refill! Jag blev helt förälskad i den krämen, perfekt för att vakna upp återfuktad denna kalla vinter. Ögonkrämen har jag hört ska vara den absolut bästa på marknaden! Ljusa upp under ögonen med återfukt med hjälp av vitamin C🍊 2025 vill jag känna mig säker i mig själv - med och utan smink. Därför är en bra hudvårdsrutin ett perfekt sätt att känna mig självsäker💋 Och slutligen Nars concealer har jag alltid velat testa. Min concealer från Beauty Act i luminous (tips!!!) har tagit slut och är sugen på att testa denna OG! Ska vara krämig, perfekt täckande och inte creasa😍 Hoppas jag har tur att detta får ramla ner i min skorsten🙈🥰🎅🎄 Det är dessa lite lyxigare grejer som verkligen sätter guldkant i vardagen för mig🥹❤️✨ Erica
Här är en mer välformulerad version av din text: Tänk om jag vinner dessa parfymer – då skulle jag bli så lycklig! 🥺😍 Jag har alltid önskat mig dem. Alla parfymer kommer inte vara till mig, men några kommer jag behålla, och resten planerar jag att ge bort som julklappar till mina syskon och mamma. Här är en mer välformulerad version av din text: Tänk om jag vinner dessa parfymer – då skulle jag bli så lycklig! 🥺😍 Jag har alltid önskat mig dem. Alla parfymer kommer inte vara till mig, men några kommer jag behålla, och resten planerar jag att ge bort som julklappar till mina syskon och mamma. Vill du lägga till något mer?Tänk om jag vinner dessa parfymer då skulle jag bli så lycklig!🥺😍jag har alltid önskat mig dem.Alla parfymer kommer inte vara till mig men jag kommer behålla en av de och resten planerar jag att ge bort som julklappar till mina syskon och mamma Vill du lägga till något mer?
Jag älskar att skämma bort mig själv med kvalitetsprodukter 😍, och jag handlar dem alltid hos KICKS – min absoluta favoritbutik för skönhet👍🏻. Miss Dior-parfymen är min signaturdoft – en klassisk, elegant och feminin doft som passar perfekt för alla tillfällen💕💕. LYS läppstiftet är en favorit i sminkväskan, med sin fantastiska pigmentering och krämiga konsistens som håller hela dagen💄💋. Biotherms Blue Retinol-serum är ett måste i min hudvårdsrutin – den ger min hud en frisk lyster och hjälper till att reducera fina linjer 💯. Och BeautyActs kräm det är som en dröm för huden, återfuktar på djupet och lämnar huden mjuk och strålande🧖🏻‍♀️. KICKS gör det alltid enkelt att hitta mina favoriter – både online och i butik!🫶🏻🫂
Kicks är min absoluta favoritbutik när det gäller makeup, hudvård och hårvård – det är alltid där jag handlar! Jag vill tacka er för att ni erbjuder så många fantastiska produkter och för möjligheten att vara med i denna tävling.Mitt kit består av:Prada parfym: för att den har en lyxig och unik doft som känns perfekt för speciella tillfällenKerastase hårolja: eftersom jag har tappat mycket hår den senaste tiden och har hört att deras serum hjälper mot håravfall, så jag vill verkligen testa det.Dior foundation: en foundation som ger ett naturligt och felfritt resultat som jag velat testa längeVärmeborste: eftersom jag inte äger en och länge har velat kunna styla håret enkelt och snyggt hemma utan att ska det alltför mycket med andra stylingsverktyg.Dessa produkter har funnits på min önskelista länge, men jag har inte kunnat unna mig dem tidigare. Om jag vinner skulle det vara både en underbar julklapp och en fantastisk födelsedagspresent!
Detta är fyra helt otroliga produkter som jag rekommenderar alla(nej, för då tar de slut). Det är helt olika och otroliga på helt olika sätt. Vi börjar med ariana grades cloud parfym som håller hela dagen och är en doft som är väldigt speciell och igenkännbar, det blir snabbt en doft som kopplas ihop med dig. Vi har även ett sol de janerio kit med body mist,body butter och en dusch kräm som luktar liknande som cloud och dessa två förstärker och förlänger varandra i min mening så helt otrolig kombo🥰En prudukt som jag hört väldigt bra om men tyvärr inte hunnit testa är wow dream coat som gör håret till magi och den där lilla extra touchen som kan behövas. Min sista valda produkt är elf halo glow som är en skin tint som ger ett otroligt glow och lyster o som lägger sig väldigt fint på huden och får även övriga produkter ovanpå att bli superfina och hela sminket flit flawless 🥰🙏🏻
Jag är så glad över att få delta i KICKS tävling och skapa mitt eget Beauty Kit med mina absoluta favoritprodukter! KICKS är min go-to-butik för skönhet och hudvård – deras fantastiska utbud och service gör att jag alltid hittar det jag behöver. Att få möjligheten att vinna dessa underbara produkter är verkligen en dröm!Mitt Beauty Kit innehåller följande fyra favoriter:1.[1] – En perfekt parfym som både känns lyxig och tidlös. Doften är helt fantastisk och gör att jag alltid känner mig självsäker och elegant.2.[2] – En hudvårdsprodukt som gör underverk för min hy! Jag har aldrig testat något liknande och den är en räddare i nöden för min dagliga rutin.3.[3] – Den här makeup-produkten ger ett naturligt resultat som håller hela dagen. Det är min hemlighet för en flawless look!4.[4] – En foundation/concealer som är ett måste för mig. Täcker alla ojämnheter och ger en perfekt finish – en riktig hjälte i mitt kit.KICKS ni har verkligen allt man behöver för att känna sig sitt bästa, och jag är så tacksam för möjligheten att delta i tävlingen och visa upp mitt personliga kit🤩. Tack för att ni alltid levererar produkter av högsta kvalitet och för att ni inspirerar mig varje dag!😘❤️Håller tummarna! ✨💄
1- Estée Lauder Advanced Night Repair är ett populärt serum som hjälper huden att återhämta sig under natten, samtidigt som det återfuktar och minskar tecken på åldrande. Det gör huden mjukare, fylligare och mer strålande – en riktig favorit hos många! 2- Kérastase Genesis Serum Anti Chute Fortifiant är ett stärkande serum som motverkar håravfall och stärker hårets rötter. Det är utvecklat för att minska håravfall som orsakas av att håret blir skört, samtidigt som det lugnar hårbotten och ger näring. Perfekt för dig som vill ha starkare och friskare hår! 3-Kérastase Genesis Bain Hydra-Fortifiant är ett milt, stärkande schampo som rengör håret skonsamt samtidigt som det motverkar håravfall. Det stärker skört hår, återfuktar och balanserar hårbotten för ett friskare och fylligare hår. Passar särskilt bra för fint eller fett hår! 4-Kérastase Nutritive Lait Vital är ett lätt men näringsrikt balsam som är perfekt för normalt till lätt torrt hår. Det återfuktar och mjukgör utan att tynga ner, vilket gör håret smidigt, glansigt och lätt att reda ut. En riktig klassiker för välvårdat hår! Mina favoriter med lite beskrivning som kan hjälpa andra att veta mer om dessa fantastiska produkter!✨🌸
Dessa FYRA produkter valde jag eftersom att jag tänkte skämma bort mina nära och kära. Jag tycker att mina närstående förtjänar något extra i år. Billie ellish parfymen valde jag med syftet att min fina lilla syster själv inte har en parfym och också haft svårt för sig att hitta den rätta. Denna parfymen föll hon för direkt men inte riktigt haft råd med den. Min mamma älskar rituals schampon samt balsam och därför tänkte jag att en rituals kalender skulle sitta fint för henne eftersom att hon får testa flera olika varianter av produkter hos hennes älsklings märke. Raknings apparaten tänkte jag såklart skulle vara till min pappa som har en riktigt kass apparat nu men vägrar inse att han behöver en ny. Herrparfymen tänkte jag skulle vara en fin julklapp till min fina pojkvän som just nu har den parfymen men att den börjar ta slut. Så det kanske är på tiden att införskaffa sig en ny.
Jag älskar dessa produkter eftersom de kombinerar kvalitet, lyx och resultat på ett sätt som känns helt unikt. Lancôme-krämen är min absoluta favorit för att återfukta huden. Den ger en silkeslen känsla och en lyxig upplevelse varje gång jag applicerar den. Min hud känns fräsch och strålande hela dagen. YSL-parfymen är som självsäkerhet på flaska. Den har en elegant och sofistikerad doft som får mig att känna mig både stark och feminin. Varje gång jag bär den får jag komplimanger, vilket gör den till ett självklart val för både vardag och speciella tillfällen. Dior Addict läppglanset är perfekt för att ge mina läppar en naturlig glans samtidigt som det återfuktar. Det är enkelt att applicera och ger ett subtilt men elegant resultat som passar i alla lägen. Sist med inte minst, älskar jag Dior Glow Kit eftersom det ger mig en fräsch och naturlig lyster med en touch av glamour. Det är mitt hemliga vapen för att känna mig strålande och självsäker oavsett tillfälle. Tillsammans skapar dessa produkter en perfekt balans mellan lyx och funktionalitet som jag aldrig vill vara utan.
Jag skulle älska att vinna mitt Beauty Kit eftersom jag har valt produkter som är både mångsidiga och perfekta för att uppgradera min skönhetsrutin:Hourglass Shape & Sculpt Lip Liner Tempt 3 – För mig handlar en perfekt look om detaljer, och denna läpppenna är både elegant och precis. Den hjälper mig skapa definition och en hållbar look som passar till allt.Color Wow Extra Strength Dream Coat Styling (200 ml) – Mitt hår behöver kärlek och skydd mot fukt, och den här produkten är min dröm för att få silkeslent, frissfritt hår som håller hela dagen.Dior Backstage Face Glow Palette (001 Universal) – Jag älskar en naturlig glow, och den här paletten är som en konstnärspalett för ansiktet – perfekt för att lyfta fram mina bästa drag!Clarifying Detox Shampoo (236 ml) – En ren och fräsch hårbotten är grunden för allt. Detta schampo detoxar på djupet och ger mitt hår nytt liv.Dessa produkter är min perfekta kombination för att känna mig självsäker och redo för allt – från vardag till fest. Jag hoppas verkligen att få chansen att vinna och förverkliga min drömrutin!
Då hudvård är ett av mina största intressen och Medik8 ett av mina absoluta favoritmärken så hade det här varit mitt dröm-kit! ❤️ 1. The Night Shift Gift box som innehåller Crystal Retinal 6 som enligt mig är en av de bästa anti-age produkterna på marknaden, tillsammans med Advanced Night Restore som riktigt plumpar hyn och gör att man känner sig fantastisk på morgonen. ✨ 2. Crystal Retinal Ceramide 6 Eye som är gjord för att vara under ögonen och reducerar både linjer och mörka ringar, något jag vill råda bot på extra mycket nu under vintern när man känner sig extra mörk under ögonen. ❄️ 3. Total Moisture Daily Facial Cream som är perfekt för någon som mig med torr hy som behöver fukt, fukt och fukt. 💙 4. Morning Glow Up Gift Box som innehåller C-Tetra Lux som ger ett otroligt glow och är precis vad min glåmiga hy behöver just nu, plus Hydr8 B5 Intense som ger den där extra återfuktningen jag behöver i kylan. 🫶
Jag älskar verkligen att dofta gott dygnet runt. För mig är varje doft som en egen karaktär i en berättelse – en berättelse som skapas i stunden och som senare påminner mig om fina minnen. Parfymer är inte bara dofter, de cirkulerar i samma begreppssfär som vår subjektiva fantasi och formar hur vi upplever oss själva och omvärlden. Därför anser jag att man bör välja sin doft med stor omsorg. Den ska spegla ens personlighet och kännas som en naturlig förlängning av vem man är.  Van Cleef & Arpels Orchidée Vanille är perfekt för dem som söker en elegant, romantisk och subtil gourmanddoft. Van Cleef & Arpels Bois Doré Bois Doré är en rik och lyxig träig orientalisk doft. Vilket är perfekt för kalla dagar eller kvällar och passar dem som älskar djupa och fylliga dofter med en hint av mystik. Xerjoff Lira är en dekadent och förförisk gourmanddoft som en dessert i en flaska – rik, elegant och helt oemotståndlig. Armani Privé Santal Dan Sha är en delikat och elegant doft för dem som vill bära något diskret men ändå fängslande, särskilt vid tillfällen som kräver lugn och självförtroende.– en berättelse som skapas i stunden och som senare påminner mig om fina minnen. Parfymer är inte bara dofter, de cirkulerar i samma begreppssfär som vår subjektiva fantasi och formar hur vi upplever oss själva och omvärlden. Därför anser jag att man bör välja sin doft med stor omsorg. Den ska spegla ens personlighet och kännas som en naturlig förlängning av vem man är.” Vad tycker du? Skulle du vilja lägga till eller ändra något?
Dessa är mina absoluta favoritprodukter och något som jag alltid återkommer till — en perfekt mix, som gör en stor skillnad😊! YSL Libre parfym — 🌸✨ En elegant och underbar doft som kombinerar fräsch levande, söt vanilj och varma toner. Den får mig att känna självsäker och bekväm varje dag.Olaplex No.3 Hair Perfector —💆🏼‍♀️💖 Ett måste för att stärka håret och reparera mitt hår. Den vårdar håret djupt och lämnar det mjukt och glansigt. Idun Minerals Setting Spary -- ✨💧Perfektför att hålla mitt smink på plats hela dagen. Den ger fräsch finish och känns samtidigt återfuktande. Maria Åkersberg Heat Protection — 🌟 Ett självklart val för att skydda mitt hår från värmeskador vid styling. Den är skonsam och gör att mitt hår känns starkt och välmående.
1. xlash drama tinted primer är den perfekta no makeup - makeup mascaran. med sin bruna nyans och naturliga uttryck hade denna varit perfekt för mig som inte gillar när mascaran klumpar sig! har hört så mycket gott om den och vill verkligen addera denna till min makeup-rutin💕 2. lh cosmetics precision brush 301 passar super till att blenda ut skarpa läpppennslinjer för att få en mer soft läpp💋 varje gång jag applicerar läpppenna önskar jag att jag hade denna! 3. rms beauty lip2cheek glow quad mini - har allt man behöver för en glowig bas och den perfekta röda för både blush och läppar❤️ med denna quad skulle man inte behöva några andra produkter än denna till kinder och läppar! 4. lh cosmetics sparkl multi-use liquid eyeshadow magic - ännu en produkt som har mer än ett syfte! man kan ha den på ögonlocket, kinderna, läppar, det är bara fantasin som sätter gränserna💜 ✨ så himla fin färg också som hade kompletterats så väl till mina gröna ögon <3
Jag har valt dessa produkter till mitt Beauty Kit eftersom de kombinerar lyx, kreativitet och praktiska egenskaper som passar perfekt för både vardag och fest: 1. Scandal-parfymen Denna parfym står högst på min önskelista för att den är vågad, sensuell och påminner mig om att våga vara mig själv och alltid gå min egen väg. 2. Dior foundation-stick – Det ultimata verktyget för en snabb och felfri makeup-bas. Som någon som alltid är på språng behöver jag något som både är lätt att använda och håller hela dagen – och detta stick är svaret! 3. Armani Si gåvokit– Detta kit är som en liten skattkista av sofistikerade dofter och lyxiga produkter. Det fångar känslan av elegans och glädje, och varje gång jag använder det påminns jag om att unna mig själv det lilla extra i livet. Mitt Beauty Kit är en kombination av dofter och produkter som både stärker min självkänsla och låter mig uttrycka min stil. Att vinna detta skulle vara en dröm och en fantastisk start på det nya året!
MIN ÖNSKELISTA🫶🏼🤶🏼🎄☃️ Jag önskar mig olaplexkittet då jag har provat håroljan av en kompis och blev heeelt kär. Så sjukt bra och mitt hår blev sååå bra. Nu hade jag verkligen velat prova alla deras produkter!💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️💁🏼‍♀️ ska även göra värnplikten snart, då tror jag risken är stor att mitt hår kommer fallera totalt🤣 hade passat perfekt om jag kunde vårda håret med lite Olaplex då! Önskar mig även Iduns Settingspray. Har hört så bra om den produkten och hade verkligen velat prova själv! Vem vill inte att sminket håller hela dagen liksom😉 en läpp penna önskar jag mig också då mina har försvunnit av nån outgrundlig anledning…🥲🙃🙃 Till det jag kanske allra mest hade behövt. Dermalogica produkter i just serien dark spots. Har just kommit ut ur min akneperiod, äntligen! Meeeen det är tyvärr kvar massvis med mörka ärr som aldrig verkar vilja försvinna. Jag har inte heller råd med dyr hudvård eller ansiktsbehandlingar vilket gör att dessa produkter hade hjälp mig sååå sjukt mycket🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Kraaam
Ända sedan jag testade Burberry Her på Heathrow flygplats i London har jag önskat mig den🩷 Den feminina, söta doften och den rosa flaskan är jag i ett nötskal😍😍 Calvin Klein Eternity parfymen har i många, många år varit min mammas älsklingsparfym. När jag känner av den minns jag genast alla fester, evenemang, och middagar vi varit på tillsammans och efter allt hon givit mig skulle jag älska att överraska henne med den👑 Min syster kanske inte har gett mig så många gåvor, men vår syskonrelation är något extra och att skämma bort henne med presenter är något av de bästa jag vet. Miss Dior parfymen bekroppsligar henne fullt ut och den där dagen på Heathrow Airport blev hon kär i den och jag visste att jag en dag är tvungen att ge henne den🎄 Anledningen till att jag önskar mig blushen är inte alls lika sentimental. Min nuvarande liquid blush närmar sig sina sista dagar och precis som jag inte kan leva utan min mamma eller syster hade jag nog inte klarat mig länge utan en liquid blush innan jag blir galen🫠
Två holy grails och två produkter jag vill testa! - Värmeskyddet som håller mina lockar i flera dagar och gör det sååå lent. Dock dyrt, så jag använder ett billigare till vardags och brukar önska mig detta i present. 🙈 - Solskyddet som är som gjort för exakt min hy och som även fungerar som en lätt foundation! Sitter så bra att jag även använder detta t.ex. på fest och när jag egentligen inte behöver solskydd. 😅 - Läppstift har jag provat mig igenom typ hela mitt liv utan att ännu hitta en favorit jag återkommer till och jag hade helst haft en lösning som funkar året runt, därför är jag sugen på LH's återfuktande läppstift med SPF - Jag har ALDRIG köpt en dyr mascara, och kommer nog aldrig göra det med egna pengar eftersom man inte kan prova dem först och jag vill inte kasta bort mina pengar. Så det hade varit jättekul att få chansen att testa genom att vinna :) kanske går jag aldrig tillbaka till budget haha.
Dessa produkter är riktiga favoriter för mig!! Jag älskar en fin blowout med håret och med olaplex serien kan jag uppnå detta med mindre skada på håret och få ett så glansigt och fint hår. Behöver verkligen påfyllning av dessa produkter 😍 Älskar ghd och skulle va så kul att testa deras värmeborste! Verkligen något jag önskar mig men som det sällan blir av att man själv köper. Parfym är även det som är så kul att få önska sig till jul. Jag älskar att få testa nya dofter och har hört så bra om Prada Paradoxe intense. Skulle va såå kul att få testa den. Sist men absolut inte minst så skulle det vara otroligt att få testa ysl bronzer då jag även hört mycket bra om den och är i behov av en ny fin och riktigt bra bronzer. Bronzer som produkt är ett måste för mig. Att under vintern få lite färg till ansiktet och även på sommaren kunna enkelt skapa en extra solkysst look. Älskar bronzer!! Hoppas verkligen jag kan få chansen att vinna detta kit. Hade varit otroligt❤️🥰💕🎄🎄❄️
Jag tror att 2024 har varit ett tufft år för många! Iallafall för mig och mina närmsta tjejer! Därför vore det underbart att kunna ge oss det lilla extra som har en stor betydelse för många av oss kvinnor: beauty!! 🥰  Läpparna blir ju så himla torra nu under vintern och det är ett besvär mina väninnor har, dessutom är YSL och Clinique så elegant att ta upp ur handväskan! De skulle bli så himla glada 🥰 Fina och sofistikerade färger. Audrey Hepburn är min muse och att få hennes signatur doft från Givenchy är ju bara ett måste! Doften är ljuvlig för alla tillfällen 😍  Annars har jag kikat på Mason Pearson’s borstar hur länge som helst på grund av mitt tjocka hår, har nyss köpt en ny hårvårdsrutin från KICKS och en Mason Pearson borde vore ju verkligen gräddet på moset! 🥰 Merry KICKS-mas!
✨CLEAN GIRL ESSENSIALS!!✨ Vill du alltid se glowy ut och ha the clean girl vibe så är detta alltid mina go-to. Libre parfymen är bara ett MUST HAVE!! får aldrig så mycket komplimanger som när jag har på mig den!! och vem älskar inte det!! + att den finns i refill är helt perfekt eftersom jag redan såklar äger den i den vanliga flaskan hihi ✨ Dr. Sturm glow drops kan jag bara beskriva med 1 ord WOW! De är dyrare men wow vad fantastiska de är, får alltid ett sjukt glow som håller hela dagen, men pga priset så ligger den på önskelistan hihi. Ole Henriksen balmen ger mig alltid typ pricken över i'et på sånna no makeup makeup days och ett presentset säger man ju inte nej till hihi😍 Till sist FENTY gloss wowowowowow de är bara ett staple hemma hos mig!! har alltid köpt FUSSY men denna ser ju helt magisk ut! Ett FENTY gloss håller alltid hela natten och är alltid perfekt för en utekväll!! 😍
Jag har listat varför jag valt var och en utav produkterna i mitt beauty kit här nedan✨ 1. Denna parfym är DEN parfymen, man känner sig feminin, lyxig och som en riktig boss-girl. Min absoluta favorit parfym som passar till varje tillfälle man vill få en confident boost och till kvällar med mera. Kan inte nog rekommendera denna. 2. Kérastase är mitt absoluta favorit hårvårds märke, har kikat på detta natt serum ett tag men har ännu inte köpt den. Ser så mycket bra recensioner och då mitt hår är blekt så behöver de all fukt man kan få🤍 3. Återigen Kérastase då jag inte har något torrschampo som passar mitt hår och som jag känner verkligen gör någon skillnad. Hade så gärna viljat testa detta! 4. Sist och absolut inte minst, Eye gels från Xlash. Jag är väldigt känslig kring mina ögon pga eksem som kan komma speciellt denna årstid, därför är jag väldigt noggrann med vad jag använder runt ögonområdet. Dessa har jag läst väldigt mycket bra och tidigare haft andra Eye gels från Xlash, vem tackar nej till fukt speciellt denna årstid. ❄️
Nars concealern är en nyfunnen favorit hos mig, tycker verkligen den är toppen! Sedan har vi LH multi-use liquid eyeshadow som jag har i en annan färg och som jag absolut älskar, därför önskar jag mig nu en annan färg. Nordic berry mascaran från lumene är en trogen favorit som jag alltid köper om, har provat massa mascaror och denna är enda mascaran jag tycker funkar för mig. Och till sist har vi Hyggee natural repair serumet som också är en favorit jag köper om, dels för att den återfuktar min känsliga hud och dels att det är en så stor förpackning som räcker länge! 🤩✨️ Skulle jag utöver dessa önska mig en produkt som jag inte testat skulle det vara Pür love your selfie longwear foundation. Har länge verkligen velat prova då jag sett bra recensioner på den men i och med priset så har det inte blivit av 💸
Som student med ett flertal tentor hack i häl på varandra på ett av europas mest prestiegefyllda medicinska universitet, har jag inte haft tid för mig själv. Särskilt nu när det är ganska lite solljus och inte så mycket som lyser upp dagarna. Då behöver jag lite extra kärlek, eftersom att jag har haft ett otroligt stressigt år. Detta hade varit underbart för mig att få tillbaka och ge mig något fint vid slutet av året. ⭐Byredo parfym i Animalique. Denna doft påminner mig om min resa jag tog i somras över min födelsedag, och det får mig att känna mig nostalgisk ⭐ Cicaplast eftersom min torra hud behöver lite extra kärlek nu på vinterhalvåret ⭐ Kerastase olja för att ge mitt torra tunna hår lite extra återfuktning, då denna inte tynger ner på mitt hår ⭐ MAC lipliner i en rödbrun färg för att ge mina läppar en härlig tint av färg, som gör makeup looken komplett
Min ”omöjliga” wishlist. Att jag gillar parfymer är ett understatement :) Dessa dofter beskriver min resa genom universitetslivet. Jag är snart färdig med första terminen av sista året och ojj vilken karusell det har varit. Majoriteten av tiden (90%) hatade jag det jag pluggar till, resterande tid var lite bitter-sweet. Jag kände mig alltid osäker på om jag valde rätt utbildning, och är det fortfarande. Om jag ens kommer jobba med detta är väldigt osäkert men jag får tänka på det när det närmar sig ännu mer. There is just something sweet about that ( anledningen till varför jag valde dessa parfymer men också för jag gillar söta/ gourmand -men inte riktigt gourmand-dofter, lite fräscha som Burberry goddess). Dessa hoppas jag blir present till mig själv för hur mycket jag har kämpat med att fortsätta med något jag inte tyckte om på ett bra tag. 🫶🏼🫶🏼 Dama bianca- Vill man dofta som en ängel så är denna parfym rätt för dig. Italica- en otrolig gourmand doft men mandlar, mjölk, saffran, vanilj mm. Perfekt för vintern och för en nystart på året. Burberry goddess- inte lika gourmand men fortfarande söt och har ingefära not, som på mig ger en fräsch doft, också perfekt för detta väder, som ett ljus i mörkret. Prada paradoxe- en klassisk blommig- amber doft som är så otrolig. Vill man känna sig självsäker trots osäkerhet/ dåligt förtroende, så är denna parfym perfekt! Min systers absoluta favorit parfym, och förhoppningsvis hennes julklapp!
Som student är det ofta en utmaning att få ekonomin att gå ihop, och det lämnar sällan utrymme för att unna sig något lyxigt. Därför skulle detta fantastiska kit från Kicks vara en dröm för mig – en chans att få känna mig lite extra omhändertagen och strålande, trots ett tight schema av studier och begränsad budget. Jag älskar Rabanne Fame-parfymen för dess unika och eleganta doft – den får mig att känna mig självsäker och redo att ta mig an dagen, oavsett om det är en föreläsning eller en viktig presentation. NARS Radiant Concealer är en räddare i nöden för sena studienätter, eftersom den trollar bort mörka ringar och ger mig ett fräscht, naturligt resultat. K18-hårmasken är en riktig gamechanger som kan återställa mitt slitna hår efter stressiga dagar, och Milk Makeup-sticken är så mångsidiga och enkla att använda – perfekt för någon som alltid är på språng! Det här kitet skulle inte bara vara en lyxig paus från vardagen utan också en påminnelse om vikten av att ta hand om sig själv, även i en hektisk studentvardag. Jag hoppas på chansen att få njuta av dessa fantastiska produkter och verkligen känna mig som den bästa versionen av mig !
Mitt drömmiga Beauty Kit från KICKS! ✨ 1. Milk Makeup Hydro Grip Primer – Jag har testat den och älskar hur den ger en återfuktad, klibbig bas som verkligen håller makeupen på plats hela dagen. Den är ett måste i mitt kit! 2. Oribe Gold Lust Repair & Restore Shampoo – För en lyxig hårvårdsrutin. Jag har hört att detta gör underverk för torrt och skadat hår och ger glans som syns direkt. 3. La Mer Crème de la Mer – En ikonisk ansiktskräm som jag länge velat prova för att ge min hud den ultimata fuktboosten, speciellt nu under vintern. 4. Tom Ford Black Orchid Eau de Parfum – En lyxig och tidlös doft som känns som en perfekt kombination av elegans och mystik. Dessa produkter är på min önskelista eftersom de täcker allt jag älskar – makeup, hårvård, hudvård och parfym. Jag vill unna mig något som känns både lyxigt och användbart varje dag. Hoppas jag får chansen att vinna mitt drömkitt! 🌟🤞 #KICKSBeauty #Drömkitt #MilkPrimerLover #LyxFrånTopTillTå
1. Paula’s choice 2% liquid exfoliant. Denna exfoliant är en en favorit hos mig och flertal andra för en anledning! Med 2% salicylsyra (BHA) hjälper den till att förfina porerna, minska orenheter och jämna ut hudtonen utan att torka ut huden. Den är skonsam nog för daglig användning men tillräckligt effektiv för att ge synliga resultat snabbt. Perfekt för att ge huden den där ”glow-up"-effekten. 2. Sticky Glow Highlighter från Isadora. En magisk produkt för mig och alla andra som älskar den fräscha och daggiga looken! Den här highlightern är lätt att applicera och smälter in i huden för en naturlig, glansig finish. 3. Kiehls ultra facial moisturizer. En verklig vardagshjälte för återfuktning för mig. Denna kräm är både lätt och närande, vilket gör den perfekt för alla hudtyper, även känslig hud. Den återfuktar huden djupt utan att kännas fet, och den fungerar lika bra under makeup som för en minimalistisk hudvårdsrutin. Det är en klassiker för att huden ska kännas mjuk, smidig och hälsosam. 4. Lira från Xerjoff. En av mina favorit dofter som känns som en perfekt blandning av varm vanilj, karamell och citrus som skapar en sofistikerad, sensuell och drömlik aura.
Min önskelista just nu 🫶🏼❄️🎄Här är några produkter jag drömmer om att få lägga till i min samling och varför de är så efterlängtade 🎁   1. Hugo Boss The Scent For Her EdP 50 ml Jag har redan två andra Hugo Boss-parfymer som jag älskar, och jag får alltid komplimanger när jag bär dem. De har verkligen blivit signaturdofter för mig! Nu vill jag utöka min kollektion med The Scent For Her, en elegant och mjuk doft som känns som den perfekta vardagsfavoriten 🫶🏼    2. OBH Nordica Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm Min nuvarande varmluftsborste är över tio år gammal, och det är verkligen dags för en ny!😅👱🏼‍♀️ Jag älskar att fixa mitt hår och känna mig extra fin, och med denna borste skulle jag kunna skapa snygga frisyrer med enkelhet.   3. Armani Luminous Silk Foundation (färg: 3 eller 4, måste testa i butik först) Den här foundationen har jag hört så mycket gott om på sociala medier. Jag har tidigare hållit mig till budgetalternativ, men det vore fantastiskt att få testa denna lyxiga variant. Den sägs ge en vacker, naturlig lyster och kännas lätt på huden; helt perfekt för mig som vill unna mig något extra och höja min sminkrutin ✨    4. MAC Extra Dimension Blush (Into The Pink) Det här rouget är en klassiker i min sminkväska! Jag har köpt det om och om igen för att jag älskar det. Min senaste tog precis slut (sprucken), och jag kan inte tänka mig något annat än detta. Den skimrande rosa nyansen gör det till en favorit som aldrig gör mig besviken 💗
1. BYREDO  Unisex parfym är årets julklapp, jag är besatt av denna parfym Eyes Closed EdP 100 ml älskaaaaaaaaaaaaaaar. 2. Bioeffect EGF Power Serum 15 ml EGF Power Serum är ett intensivt åldersbekämpande serum. Serumets kraftfulla anti-aging formula innehåller bara 12 ingredienser. Hudens densitet och kollagenproduktion ökar, hudbarriären stärks och hudtexturen blir jämnare medan fina linjer och rynkor minimeras. Anti-aging serum med intensiv effekt, motverkar rynkor, uttorkning och hyperpigmenteringar, stödjer och stärker hudbarriären.  3. Sisley  Exfoliating Enzyme Mask 40 g Exfolierande enzymmask är en mild och exfolierande exfoliering som ger en förnyad glöd och utstrålning. Maken har,100% naturliga enzymerna från papain. Av att använda Enzyme Mask Huden jämnas ut, blir mjuk och silkeslen. 4. Sisley Sisleÿa L'Integral Anti Age Duo Gift Set Sisleÿa L'Intégral Anti-Âge Extra-Riche kämpar mot de synliga åldrande tecken. innehåller aktiva ingredienser och omstrukturering aktiva ingredienser (Ursolic syra, vitaminer, mineraler, aminosyror, soja. Som Resultat är spektakulära på rynkor, fasthet, radiance, densitet och släckning att bevara hudens ungdomlig.Jag brukar alltid tänka på andra än på mig själv. Efter 20 år giftermål är jag själv nu med två barn, som kämpar med livet på alla sätt. Min dotters sjukdom. Hoppas jag vinner 
Dessa produkter har länge legat i min önskelista! Mitt tema blev en del hårprodukter och det är för att jag ÄLSKAR att testa nytt. Ett värmeverktyg ifrån GHD har jag önskat mig i flera flera år men har aldrig unnat mig själv, då det är lite dyrt. Samma gäller med kerastase produkter, alltid velat testa med de är också lite åt det dyrare hållet. Jag är en person som är väldigt mån om mitt hår och använder enbart bra märken och produkter och därför skulle det vara så kul att få testa något nytt, som man själv inte har unnat sig. När det gäller Armani parfymen, så fick jag en liten liten tester på den i Kicks katalog en gång och jag är besatt! Den luktar så himla gott och vad vore mer perfekt än att få de i julklapp. Jag är studerande och kommer vara i ett x antal år till, jag har inte samma möjlighet att spoila mig själv så som jag kunde när jag jobbade 😍❤️✨
För att finna balans i vardagen brukar jag unna mig själv lite extra genom att ta hand om mig själv och min hälsa. För mig är det en speciell ritual som jag dedikerar mig själv i slutet av veckan där kroppen och själen behöver lite extra kärlek och paus från vardagen. Då tar jag oftast en varm dush på kvällen där jag använder min favorit serie från rituals - sakura som luktar helt fantastisk och ger mig en spa känsla där jag känner mig avkopplat och lugn. Jag avslutar dagen med en ansiktsmask och då är jag redo att avsluta dagen med en härlig bok i handen. Hela processen ger mig en energikick som sedan driver mig framåt resten av veckan. Man kan bli såväl lyckligare som mer produktiv om man fokuserar på att ta väl hand om sig själv, eftersom min kropp är mitt tempel och den hjälper mig att känna av när saker och ting går överstyrt, genom att skapa balans i livet kan man både må bättre och bli lyckligare. Man kommer kunna optimera och maximera såväl sin egen hälsa som sin egen glädje, mitt allmänna välbefinnande och min produktivitet. Detta samtidigt som jag håller nere stressen och verkligen börjar njuta av livet och allt annat den har att bjuda på.