/ Dessa är 3 av mina absoluta favoritprodukter som jag MÅSTE
Moa
Beauty Star
03/04/25-13:16
Ready Set Fix 100 ml
IDUN Minerals
Ready Set Fix 100 ml
Mascara Vatn Waterproof 38°C Black
IDUN Minerals
Mascara Vatn Waterproof 38°C Black
Clear Browgel 4 ml
IDUN Minerals
Clear Browgel 4 ml
Dessa är 3 av mina absoluta favoritprodukter som jag MÅSTE rekommendera till er alla. Alla 3 kommer från Idun Minerals!❤️‍🔥 Nummer1️⃣är Idun minerals Ready Set Fix Setting Spray. Denna är magisk och förtjänar all hype den får på sociala medier just nu! Den är bättre än någon annan jag testat och ger ett sådant fint glow✨ Nummer2️⃣är Iduns Vatn Waterproof 38°C mascara! Asså denna är guld värd🌟Dock lägger jag den bara i längderna och topparna, ej vid rötterna, för då lägger sig tyvärr mina fransar ner. Men dom håller sig böjda hela dagen om jag undviker rötterna! Men det gör tyvärr mina fransar med alla mascaror… Grym mascara som är vattenfast upp till 38 grader vilket innebär att den är lätt att ta bort med varmt vatten💦 Nummer3️⃣är deras Clear Browgel! Denna får mina bryn att sitta som berget. Det känns absolut inte hårt eller fastklistrat. Dom känns mjuka när man rör dom när gelén torkat, men dom sitter ändå på plats? Mina bryn är envisa och vill gärna spreta ut sig, men inte med denna! Kommer alltid köpa om den när den tar slut🤩 Där har ni 3 av mina bästa sminkprodukter! Önskar er alla en fortsatt fin dag🌟
Fortsätt utforska gemenskapen!