/ Jag har valt dessa produkter till mitt Beauty Kit eftersom
Rama
Beauty Pro
08/12/24-23:39
Advent Calendar
Yves Saint Laurent
Encre De Peau All Hours Foundation LC3
Lancôme
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 335W
Lancôme
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 035 Beige Dore - 32 Bisque Warm
Jag har valt dessa produkter till mitt Beauty Kit eftersom de erbjuder en perfekt kombination av hudvård, makeup och lyx – allt jag behöver för att känna mig redo för både vardag och fest!! 😍😍 Lancome adventskalender är absolut En magisk skatt fylld med allt från hudvård till mascara och parfym. Den är som en daglig dos av överraskning och lyx under hela december och en perfekt start på mitt skönhetsår Foundation från YSL En långvarig och högpresterande foundation som garanterar en felfri bas, perfekt för dagar då jag behöver att sminket håller från morgon till kväll. Den är ett måste för självsäkerhet!Lancome fondation för dagar då jag vill ha en lättare men fortfarande hållbar och jämn bas. Älskar hur den ger ett naturligt och fräscht resultat som aldrig sviker.Sist kommer concealer från Lancome det är en dröm för att trolla bort mörka ringar och små imperfektioner. Dess mjuka formula och fantastiska täckning gör den till en oumbärlig del av min rutin.Jag tycker att min Beauty Kit är en perfekt kombination av funktion och lyx – det låter mig både ta hand om mig själv och skapa min drömlook . Att vinna detta skulle verkligen vara en lyxig dröm som går i uppfyllelse!