/ Detta är mitt kit med produkter som jag önskar mig i jul !!✨
Heidi
Beauty Pro
07/12/24-08:53
Devotion Intense EdP 30 ml
Devotion Intense EdP 30 ml
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Yves Saint Laurent
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Buttermelt Blush My Butta Half
NYX Professional Makeup
Buttermelt Blush My Butta Half
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Detta är mitt kit med produkter som jag önskar mig i jul !!✨ Devotion intense parfymen har varit på min wish-list ett tag. Den är så otroligt bra! Den sitter som sten på kroppen/kläder. Samt när doften har lagt sig så luktar den som en ”nybakad citron kaka med vaniljglass” rakt igen! Jag har sprayat den flera gånger på min handled och trott att jag går förbi något café men det är bara den som luktar! Big yes! Sedan har vi ysl läppbalsamet. Har alltid velat ha deras läpprodukter, eftersom dem är så himla fina. Tänk att dra upp denna i väskan, så snyggt! Samt ett läppbalsam med en liten tint älskar jag eftersom jag dras till nude läppar.  Nyx butter blush!!! Jag har spanat på dem länge. Men jag testade dem i butik häromdagen och dem va så pigmenterade samt skimrade fint. Jag älskar skimmer i mina blush!!! Så denna vill jag verkligen ha. Sedan har vi wow sprayen. Den är grym, fick testa hos min vän som äger en sådan. Mitt hår var platt och stylat i tre dagar. Så vill gärna äga en själv så slipper jag sno hennes haahahah.
Fortsätt utforska gemenskapen!