/ Dessa fyra produkter är mina absoluta favoriter. De är den
Ella
Beauty Beginner
09/12/24-08:51
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Maria Nila
Shaping Heat Spray 250 ml
BYREDO
Mojave Ghost EdP 100 ml
Colorwow
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Dessa fyra produkter är mina absoluta favoriter. De är den viktigaste delen av min mogonrutin och är anledningen till att jag känner mig fräsch och snygg hela dagen.
Urban decay setting spray är det sista steget av min sminkrutin och gör så att mitt smink håller hela dagen och ser lika snyggt ut som det gjorde i början av dagen.
Maria Nila sprayen både skyddar mitt hår mot värme men hjälper även håret att hålla lockarna. Mitt hår är väldigt känsligt mot värme och har svårt att hålla lockar hela dagen, därför har denna produkt varit perfekt för mitt hår.
Sen har vi min absoluta favorit parfym från byredo, jag har provat många parfymer men det finns inte en enda som luktar så gott som mojave ghost gör. Den funkar både till vardags men även till lite festligare tillfällen och så håller den hela dagen!
Sista produkten har räddat mitt platta och tråkiga hår. Denna mousse har varit perfekt då jag har väldigt tråkigt och livlöst hår, den har fått mitt hår att se så snyggt ut och hjälpt mig att ge håret volym och få det att se snyggt ut hela dagen