/ Här är mitt ultimata Beauty Kit!! Ett kit med det
Wilma
Beauty Beginner
08/12/24-09:16(redigerad den 08/12/24-09:19)
Burberry
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Blockade Heat Defense Serum 50 ml
Anastasia
Frozen & Fuller Looking Brow Trio Gift Box Medium Brown
Urban Decay
All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray - Limited Edition 118 ml
Här är mitt ultimata Beauty Kit!!
Ett kit med det viktigaste inför en utekväll, dejt, julfirande och en lång natts nyårsfirande! 💄💋🎁
I mitt Beauty kit ingår följande:
Goddess by Burberry: en otroligt härlig doft som stannar länge på kroppen! Om man älskar doften av vanilj som jag gör så är den här parfymen din nya favorit! För att lyxa till det ännu mer och förstärka längden på doften har jag valt ett kit där det även finns en tillhörande body lotion. Kan garanterat lova att minst 3 personer kommer fråga vilken parfym du använder!! 🌟
Amika Heat Defense: inför kvällen påfrestar vi håret med mycket värme. Därför har jag valt att lägga till ett värmeskydd i mitt kit! Varför jag just valt Amikas är för den ooootroligt goda doften och den lätta känslan som serumet ger. Perfekt att ha i handdukstorkat hår innan föning och du får en liten kick av glans, reducerat frizz och håret känns inte tungt efteråt. Perfekt när man vill fixa håret med lite snygga lockar som man vill ska hålla hela kvällen! 🩷
Brow Trio: snygga ögonbryn är nog det viktigaste för mig när det kommer till makeup. Ögonbrynen ramar in ditt ansikte och ibland är det även det första en annan person ser på dig. Därför har jag även valt Brow Trio från Anastasia Beverly Hills som inkluderar allt för riktigt snygga bryn! Ingen annan produkt har fått röra mina bryn som inte kommer från ABH, och det visar hur bra deras produkter är. Lätta att hantera men oj så lyxiga. 🤑
All nighter: sist men inte minst det viktigaste: en riktigt bra setting spray!! Setting spray är a och o för att hålla kvar dom timmarna du lagt ner på din snygga look, och där är Urban Decay steget före med en produkt som alla känner till och älskar. Dock i detta kit har jag lagt till deras limited edition som innehåller hyaluronsyra för en återfuktad hud. Vatten- och svettresistent samt håller upp till 16 timmar… ja tack!! 🤤
Med dessa produkter har vi bra förutsättningar för en hållbar look och en doft som kommer få folk att vända sig om! 😮💨
Hade varit en dröm att få vinna mitt alldeles egna beauty kit så jag håller hårt i både tummar och tår 🤞