/ Jag hade velat vinna följande and let me tell you why!!
Maria
Beauty Beginner
10/12/24-23:11
Ambient Lighting Edit - Universe Unlocked
MAC
Fix + Magic Radiance Setting Spray 100 ml
Creamy Eye Treatment With Avocado 14 g
Sol de Janeiro
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Jag hade velat vinna följande and let me tell you why!!
1. Hourglass ambient lightning edit-universe.
Alltså, om jag säger att jag enda sen jag fick prova deras ambient bronzer och att jag sedan dess inte kunnat tänka eller varit nöjd med något annat i spegeln sen dess hade jag överdrivit. Den är GULD i en förpackning, och en hel palett av samma formula kan bara vara magi!
2. Max fix spray. Har inte unnat mig en ny flaska på flera år, men att dränka svampen i en sån här innan man börjar med sin bas. Chefs kiss! 🫶🏼
3. Klairs avokadokräm för ögonen. Ah! Mina påsar har aldrig varit så fräscha, och nu inför jul svider det i plånboken att behöva köpa en ny.
4. Guld i en flaska! Fullkomligt ÄLSKAR den här doften. Det är jag och alla mina tonåringar till elever som älskar den här med mig, men även jag kan väl få känna mig ung och fräsch ❤️🩹
Det hade varit en lyx att få vinna detta nu inför jul och starta igång 2025 med lite nya produkter. Inför stress, oro och förväntningar inför jul är det lätt att glömma av att stanna upp och ta hand om sig själv. Detta hade verkligen varit en extra guldkant i tillvaron ❤️