/ Jag har många produkter från Kicks på min önskelista men
Emma
Beauty Pro
12/12/24-15:24
Olaplex
No.3 Hair Perfector 100 ml
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
The Ordinary
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 100 ml
Morphe
9 Pan Gold Seeker Artistry Eye Shadow Palette
Jag har många produkter från Kicks på min önskelista men dessa är några av dem. Min största prioritering 2025 kommer vara hårvård. Jag vill att mitt hår ska växa, kunna bli starkt och framförallt mindre skadat. Olaplex No.3 och Kerastase genesis serum är två produkter som jag dagligen ser så bra recensioner om på sociala medier. Därför har jag dem på min lista och hade varit så roligt att få testa.
The Ordinary Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner har jag önskat mig ett tag nu för jag har hört bra om den för personen som har Keratosis pilaris som jag har. Jag hade blivit så lättad och glad om den är så bra som recensionerna säger.
Sedan letar jag efter en bra ögonskugga då jag vill utveckla mina smink kunskaper. Jag har för tillfället bara en palett men dem är inte i de färgerna jag föredrar. Jag vill göra mer med min sminkrutin för finare tillfällen så som jul eller nyår. Och då vill jag ha mycket glitter, som jag vet att denna Morphe paletten har.
Men egentligen är nästan alla produkter som är med i denna tävlingen på min önskelista. För några veckor sedan fick jag hem ett testprov på Rabanne million gold och jag blev kär. Jag har svårt för parfymer för jag får lätt ont i huvudet av den starka doften, men denna även fast den luktar mycket, får jag inte ont i huvudet av. Hade vart en sån lyx att äga den.