/ 1. Dior Addict Natural Gift BoxJag älskar denna box eftersom
Ria
Beauty Star
07/12/24-22:32(redigerad den 07/12/24-22:34)
Dior Addict Natural Gift Box
DIOR
Dior Addict Natural Gift Box
Sauvage Parfum 100 ml
DIOR
Sauvage Parfum 100 ml
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Olaplex
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Kylie By Kylie Jenner
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
1. Dior Addict Natural Gift BoxJag älskar denna box eftersom den har allt jag behöver för en lyxig sminkning. Diorshow Iconic Overcurl ger mig fina fransar, Dior Addict Lip Glow Oil gör mina läppar mjuka och glänsande, och Dior Rosy Glow ger mina kinder en fräsch färg. Jag har drömt om att ha den, men jag har inte haft råd att köpa den själv. 2. DIOR Sauvage ParfumJag älskar denna parfym! Den doftar fantastiskt och får mig att känna mig lyxig och självsäker. Jag har velat ha den länge, men jag har inte kunnat köpa den. Det skulle vara en dröm att äga den. 3. Olaplex In Good Repair Strength & Shine Gift BoxMitt hår behöver verkligen vård, och jag vet att Olaplex är det bästa. Denna box skulle hjälpa mig att få starkt och glansigt hår igen. Jag älskar Olaplex, men jag har inte haft möjlighet att köpa det. 4. Cosmic Kylie Jenner EdPJag älskar denna doft eftersom den är modern och elegant. Den passar perfekt för mig och skulle göra mig glad varje gång jag använder den.  Jag har velat ha den så länge, men jag har inte kunnat köpa den själv.Dessa produkter är på min önskelista eftersom jag verkligen älskar dem, behöver dem och drömmer om att äntligen få dem!
Fortsätt utforska gemenskapen!