Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
Testprodukter
Makeup
Makeup-inlÀgg
Följ en Makeup-artist
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Beauty Kits
/
𩷠Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml frÄn Kérastase.
Johanna
Beauty Beginner
12/12/24-00:17
(redigerad den 12/12/24-00:24)
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
OBH Nordica
Björn Axén Tools - AC 2000W
Yves Saint Laurent
Black Opium Over Red EdP 30 ml
MAC
Macximal Sleek Satin Lipstick Blankety
𩷠Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml frÄn Kérastase. Jag har lÀnge kÀmpat med tunt hÄr och hÄravfall men aldrig hittat nÄgot som motverkat detta. HÄr för mig Àr en viktig del av utsidan som absolut stÀrker insidan. Nu nÀr jag dÀrför blivit rekommenderad denna produkt har jag inget annat Àn lÀngtat efter att fÄ ge mitt hÄr ytterligare en chans med denna fantastiska produkt. 𩷠Björn Axén Tools - AC 2000W frÄn OBH Nordica. Jag har sedan flera Är tillbaka varit mer Àn nöjd med denna produkt, trots som mÄnga andra haft populÀra Dyson högt upp pÄ önskelistan. Som student med begrÀnsad ekonomi har jag dock Àntligen fÄtt lÀra mig göra en fin blow out Àven med en produkt som denna hÄrfön. Nu nÀr hÄrfönen börjar nÀrma sig sina sista dagar, av flitigt anvÀndande, inser jag att jag inte kan gÄ en enda dag med nytvÀttat hÄr utan att fÄ anvÀnda denna hÄrfön frÄn OBH Nordica. 𩷠Black Opium Over Red EdP 50 ml frÄn YSL. Dofter för mig luktar inte bara gott utan bÀr Àven pÄ en hel del minnen. Efter ett hektiskt 2024 kÀnner jag att Black Opium Over Red frÄn YSL Àr en utmÀrkt ny signaturdoft som en ny start i livet. Denna otroliga doft hade jag sett fram emot att förknippa med framgÄng i bÄde student- och yrkeslivet samt med den lÄnga resan jag befunnit mig i för att lÀka mitt inre jag. 𩷠Macximal Sleek Satin Lipstick 26 Blankety frÄn MAC. Jag har lÀnge sökt efter ett perfekt nude-rosa lÀppstift som jag kÀnner kompletterar mitt ansikte men aldrig blivit tillfredsstÀlld förrÀn jag hittade detta lÀppstift. Det Àr en produkt med perfekt fÀrg och formula som absolut skulle kunna anvÀndas i daglig basis dÄ jag fÄtt ett mÀrke pÄ överlÀppen som jag gÀrna hade velat dölja med just detta lÀppstift.
Makeup
HÄr
TĂ€vling
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag
TĂ€vlingar
Produkttestning