/ đŸ©· Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml frĂ„n KĂ©rastase.
Johanna
Beauty Beginner
12/12/24-00:17(redigerad den 12/12/24-00:24)
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Kérastase
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Björn Axén Tools - AC 2000W
OBH Nordica
Björn Axén Tools - AC 2000W
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Yves Saint Laurent
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Macximal Sleek Satin Lipstick Blankety
MAC
Macximal Sleek Satin Lipstick Blankety
đŸ©· Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml frĂ„n KĂ©rastase. Jag har lĂ€nge kĂ€mpat med tunt hĂ„r och hĂ„ravfall men aldrig hittat nĂ„got som motverkat detta. HĂ„r för mig Ă€r en viktig del av utsidan som absolut stĂ€rker insidan. Nu nĂ€r jag dĂ€rför blivit rekommenderad denna produkt har jag inget annat Ă€n lĂ€ngtat efter att fĂ„ ge mitt hĂ„r ytterligare en chans med denna fantastiska produkt.  đŸ©· Björn AxĂ©n Tools - AC 2000W frĂ„n OBH Nordica. Jag har sedan flera Ă„r tillbaka varit mer Ă€n nöjd med denna produkt, trots som mĂ„nga andra haft populĂ€ra Dyson högt upp pĂ„ önskelistan. Som student med begrĂ€nsad ekonomi har jag dock Ă€ntligen fĂ„tt lĂ€ra mig göra en fin blow out Ă€ven med en produkt som denna hĂ„rfön. Nu nĂ€r hĂ„rfönen börjar nĂ€rma sig sina sista dagar, av flitigt anvĂ€ndande, inser jag att jag inte kan gĂ„ en enda dag med nytvĂ€ttat hĂ„r utan att fĂ„ anvĂ€nda denna hĂ„rfön frĂ„n OBH Nordica. đŸ©· Black Opium Over Red EdP 50 ml frĂ„n YSL. Dofter för mig luktar inte bara gott utan bĂ€r Ă€ven pĂ„ en hel del minnen. Efter ett hektiskt 2024 kĂ€nner jag att Black Opium Over Red frĂ„n YSL Ă€r en utmĂ€rkt ny signaturdoft som en ny start i livet. Denna otroliga doft hade jag sett fram emot att förknippa med framgĂ„ng i bĂ„de student- och yrkeslivet samt med den lĂ„nga resan jag befunnit mig i för att lĂ€ka mitt inre jag.  đŸ©· Macximal Sleek Satin Lipstick 26 Blankety frĂ„n MAC. Jag har lĂ€nge sökt efter ett perfekt nude-rosa lĂ€ppstift som jag kĂ€nner kompletterar mitt ansikte men aldrig blivit tillfredsstĂ€lld förrĂ€n jag hittade detta lĂ€ppstift. Det Ă€r en produkt med perfekt fĂ€rg och formula som absolut skulle kunna anvĂ€ndas i daglig basis dĂ„ jag fĂ„tt ett mĂ€rke pĂ„ överlĂ€ppen som jag gĂ€rna hade velat dölja med just detta lĂ€ppstift. 
FortsÀtt utforska gemenskapen!