SjÀlvförtroende Àr för mig en resa som börjar i tanken och tar form i handling. NÀr jag kÀnner mig tveksam inför en uppgift eller situation, Àr det viktigt för mig att sÀga "ja" till möjligheten. Det kan kÀnnas utmanande, men jag vet att det Àr dÀr tillvÀxten och utvecklingen sker. Genom att omvandla mina tankar till konkreta ÄtgÀrder, öppnar jag dörren till nya möjligheter och lÀr mig att tro pÄ min förmÄga att hantera olika situationer. Varje framsteg, varje framgÄng, Àr som brÀnsle för mitt sjÀlvförtroende. KÀnslan av att ha tagit steget och lyckats fyller mig med stolthet och bekrÀftar min tro pÄ mig sjÀlv. En annan viktig faktor för mig Àr doften. En kraftfull parfym som signalerar styrka och sjÀlvförtroende blir en förlÀngning av min personlighet och en pÄminnelse om min inre styrka. NÀr jag kÀnner doften av den pÄ mig, pÄminns jag om min förmÄga att ta kontroll och klara av utmaningar. Si Àr ett parfym ger mig en stark sjÀlvförtroende.
Narciso Rodriguez "All of me" Kommer att med rosor fĂ„ mig att kĂ€nna mig vacker, femenin och ge mig energ! Doften av ros, magnolia, sandrltrĂ€ och mysk Ă€r doftnoter jag Ă€lskar de kan ge mig ett vĂ€lbefinnande varje dag.đŸŒč Tom Ford "Cafe Rose" Kommer vara mitt osynliga plagg nĂ€r jag gĂ„r ut eller dejtar min man. KlĂ€dd i doft av rosor, kaffe, kryddor och patchouli sĂ„ kommer jag kĂ€nna mig snyggđŸŒč Jean Paul Gaultier "Classique" En doft som kommer fĂ„ ett av parfymens ursprungliga syfte för mig, ett terapeutiskt! Parfymen jag Ă€lskade att bĂ€ra nĂ€r min kreativitet flödade konstant och dansade hur som helst jag ville i timmar💃 Att anvĂ€nda den hĂ€r doften kommer ge och öka tillgĂ„ngen till glĂ€dje, fantasi och energi. Alla tre har doft av RosđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒčđŸŒč
Jag har alltid trott pÄ att dofter har förmÄgan att berÀtta en unik historia, och dessa parfymer Àr mina personliga favoriter. 'Jimmy Choo I Want Choo' Àr en doft som fÄngar min sjÀl med sin sensuella och feminina aura. Det Àr som en Àkta förtrollning av elegans och sjÀlvförtroende. Versace Crystal Noir' Àr min go-to parfym nÀr jag vill kÀnna mig mystisk och oemotstÄndlig. Dess djÀrva och sensuella noter har en förmÄga att sÀtta stÀmningen för speciella ögonblick i mitt liv. Paco Rabanne Olympéa' Àr en doft som pÄminner mig om min egen styrka och framgÄng. Den Àr som en triumferande hymn till kvinnlig makt och sjÀlvstÀndighet. Sist men inte minst, Jean Paul Gaultier La Belle Le Parfum' Àr min absoluta favorit nÀr jag vill utstrÄla en förförisk charm. Dess blommiga och orientaliska komposition har en förmÄga att svepa in mig i en atmosfÀr av passion och sensualitet. Dessa parfymer Àr mer Àn bara dofter för mig; de Àr en del av min personlighet och hjÀlper mig att uttrycka mig sjÀlv pÄ olika sÀtt.
Jag Ă€lskar den tropiska doften som man ofta förknippar till sol, bad och kokos. Jag Ă€lskar att lukta sommar och med sol de janeiros mists kommer man lĂ„ngt för att uppnĂ„ den lukten jag beskriver ovan. Sedan för att fĂ„ till det dĂ€r lilla extra beroende pĂ„ om det Ă€r dag eller kvĂ€ll sĂ„ ska man Ă€ven spruta pĂ„ Armani parfymen pĂ„ dagen (funkar ocksĂ„ kvĂ€llstid) och Mugler pĂ„ kvĂ€llen. DĂ„ kommer alla som passerar er att vĂ€nda sig om och frĂ„ga vad ni har för gudomlig doft! Det hĂ€nde mig hela sommaren och jag kunde bara instĂ€mma att det doftade otroligt â˜€ïžđŸŒŽ Med det vill jag sĂ€ga att jag som Ă€r en sommar mĂ€nniska som har svĂ„rt att slĂ€ppa sommaren anvĂ€nder dessa dofter Ă€ven till hösten. Om man endast vill ha nĂ„got tyngre och lite höstigare sĂ„ rĂ€cker det endast med Muglers Alien.
En doftgarderob för mig Ă€r lika givet som en garderob för klĂ€der DĂ€r allt frĂ„n nĂ„gra frĂ€scha dofter, nĂ„gra blommiga, nĂ„gra kryddiga eller kanske nĂ„gra vaniljgourmander? PĂ„ hösten plockar jag ofta fram just vaniljgourmanderna och de kryddiga, myskiga dofterna! HĂ€r Ă€r fyra favoriter som jag ofta plockar fram till hösten! YSL- Black Opium Le Parfum Doftar inte lika mycket kaffe som originalet, utan denna har en mer söt, sockrig vanilj i sig som gör att doften blir vĂ€ldigt mjuk och hĂ€rlig!  Van cleef & Arpels- Orchidee VanilleEn Magisk doft som har kombinationen av en mjuk hĂ€rlig vanilj tillsammans med, vit mysk, choklad och blommor. En pudrigt, söt och hĂ€rlig höstdoft! Narciso Rodriguez- Musc Noir RoseWow! Magisk Ă€r denna! En fruktig, myskig söt vaniljdoft med plommon, bergamott, tuberros, mysk och vanilj! Hur trevligt? Givenchy- L’Interdit EdP Rouge Varmt kryddig, vita blommor, och tuberros! Behöver jag sĂ€ga nĂ„got mer? Ja!! Även sandeltrĂ€! Hur nice??? Denna Ă€r magisk! TESTA!!!
NĂ„gra av mina favoriter just nu och inför hösten! ♄ Prada Paradoxe - PĂ€ron, vita blommor, vaniljEn lika mysig som sensuell doft, perfekt för dejten eller bara en höstdag hemma i soffan med valfri varm dryck i ditt sĂ€llskap! L' interdit rouge - IngefĂ€ra, Tuberos, SandeltrĂ€ En djĂ€rv, varm doft som fĂ„r blickarna att vĂ€ndas efter dig och folk att vilja borra nĂ€san i dig! Unik och magisk. HĂ„ll fram din mystiska och lekfulla sida med denna doft. Daisy eau so Intense - Jordgubb, honung, mysk Om ovan nĂ€mnda dofter Ă€r Ă€mnade för kvĂ€llen sĂ„ Ă€r detta en oklanderlig dag-doft! Söt, varm och fruktig men Ă€ndĂ„ frĂ€sch, och en vattenmelons-liknande doft. För dig som ser potential i originalet Daisy men liksom vill ha MER! GUCCI Floria Gorgeus gardenia EdP - PĂ€ronblom, Gardenia, Farinsocker NĂ„got av en signaturdoft för mig som passar Ă„ret runt! Den Ă€r blommig, fruktig, söt och kvinnlig, men inte tonĂ„rsaktig! Passar dag som kvĂ€ll.
Jag har valt dessa tvĂ„ unika parfymer dĂ„ jag tycker bĂ„da tvĂ„ Ă€r lite doldisar och krĂ€ver mer uppmĂ€rksamhet Ă€n vad jag tycker dom har fĂ„tt. Dessutom tycker jag att kontrasten mellan dom Ă€r helt perfekt dĂ„ de Ă€r helt pĂ„ varsin Ă€nde av doftspektrat. Drop dissey Ă€r helt underbar varm, mjölkig syrĂ©ndoftande parfym som verkligen för mig tillbaka till 1996 och skolavslutningarna och de egenplockade syrĂ©nbuketterna. Den Ă€r verkligen unik i sitt slag sĂ„ vĂ€rd att dofta pĂ„ om man Ă€lskar syrĂ©n! CHLOES Nomade Ă„ andra sidan Ă€r tung, kĂ€nns unisex, ĂŒbermodern sexig doft som bara Ă€r helt beroendeframkallande. Tung men fortfarande en friskhet, dofta bara om du inte redan gjort det! đŸ„łđŸ™đŸȘ»
FrÀscha, blommiga och feminina dofter Àr verkligen min grej! Jo Malone Wild Bluebell fÄr mig att vakna till en mörk tidig morgon, samt fÄr mig att kÀnna mig lite extra frÀsch efter en hÀrlig dusch. Funkar Àven bra som bas till mina andra parfymer eftersom det Àr en vÀldigt lÀtt doft. BÄde Guerlain Aqua Allegoria Flora Cherysia och Gucci Flora Àr perfekta dagsdofter för mig, men tycker personligen ocksÄ de passar lite nÀr som helst. Gillar att vÀxla mellan dessa efter humör, vilket gör att jag inte heller blir nÀsblind! LÀtta, lite söta, blommiga dofter. Flora Àr en edP och hÄller pÄ mig en hel fullspÀckad dag, medan Flora Cherysia Àr en edT som jag upplever nÄgot fruktigare. Sist men inte minst har vi Jo Malone Peony & Blush Suede, som fÄr bli min perfekta kvÀllsdoft. Kvinnligt varm och blommig med lite djup i sig. Ger mig sjÀlvförtroende. Beroendeframkallande!
Oftast nÀr jag söker parfym sÄ söker jag vÀldigt feminina söta parfymer som har en lÄngvarig doft. Att bÀra en parfym som har en stark och lÄngvarig doft Àr det jag mest Àlskar hos en parfym, att inte bara folk ska kÀnna doften pÄ dig nÀr du gÄr förbi men ocksÄ att du stÀndigt under hela dagen kÀnner doften sjÀlv och dessa parfymer uppfyller de verkligen, good girl ger en stark frÀsch feminin doft som gör dig powerful samma med Musc noir rosé den ger en vÀldigt stark men ocksÄ bestÀmd form. Det Àr en parfym som verkligen visar din sjÀlvsÀkerhet. Dona bron in Roma by Valentino Àr en vÀldigt söt fruktig frÀsch och uppfriskande lukt som Àr vÀldigt vÀlkomnande och trevlig. Mon Paris har en frÀsch doft med en kryddning av djuphet som visar den elegans kvinna har, en doft som framhÀver den eleganta person du Àr med dens mystiska djuphet. Precis som jag beskrivet sÄ har varenda parfym en sorts personlighet att framhÀva nÀr du har pÄ dig den och dÀrför Àr dessa fyra mina favoriter.
HĂ€r Ă€r mitt parfymkit till tĂ€vlingen! đŸ«¶đŸŒ De tvĂ„ första parfymerna listade Ă€r enligt mig vardagsparfymer. BĂ€gge luktar otroligt frĂ€scht, nytvĂ€ttat och nyduschat, passar alla Ă„rstider. đŸ§Œ Cleans parfym Ă€r en riktig klassiker till en ”rimligare” peng, och för den som vill lyxa till det Ă€r Byredos Blanche ett toppenval. Jag brukar dela upp mina egna dofter i kvĂ€lls- och dagsparfymer, de ovan nĂ€mnda tillhör förstĂ„s dagsparfymerna. NĂ€r det kommer till kvĂ€llsparfymer uppskattar jag tyngre dofter som hade passat om man skulle gĂ„ ut eller pĂ„ en dejt en sen höstkvĂ€ll! Den första listade hĂ€r Ă€r Ă€ven den en klassiker, Carolina Herreras Good Girl, den ultimata dejtparfymen! 👠 Den sista listade kan kĂ€nnas otippad i och med att det Ă€r en ”killparfym”, men jag skulle vilja tipsa alla tjejer om att testa den pĂ„ sin egna hud (viktigt att det Ă€r intensely). Den Ă€r vĂ€ldigt unisex och luktar oootroligt pĂ„ kvinnor (kanske till och med bĂ€ttre Ă€n pĂ„ mĂ€n)!đŸ˜źâ€đŸ’šâŁïž Det hade varit kul att fĂ„ vinna dĂ„ jag aldrig tidigare fĂ„tt möjligheten att testa en Narciso Rodriguez parfym!
Den ultimata doftgarderoben inför hösten! Se nedan varför just dessa bör införskaffas! Burburry Goddess EdP - en fantastisk doft av vanilj och lavender. PERFEKT för de av oss som inte Àr sÄ förtjust i söta dofter men ÀndÄ vill ha nÄgot som kÀnns lite "varmare" till hösten! Den har redan börjat bli min go-to! Maison Margiela Replica By the Fireplace EdT - den hÀr doftar verkligen som en kall, mysig, mörk natt vid brasan. Perfekt att anvÀnda ihop med andra doftfavoriter för att skapa den dÀr höstkÀnslan! Narciso Rodriguez For Her Pure Musc EdP - hon Àr sofistikerad och sexig, samtidigt som hon Àr frisk. En stor favorit som fungerar Äret om! Giorgio Armani Sí Intense EdP - SÏ parfymerna Àr riktiga klassiker men Intense Àr helt klart en go-to under höst- och vinterhalvÄret. Den hÀr Àr helt perfekt att lagra med Replica parfymen! Honorable mentions: Hugo Boss Alive EdP
Hösten Ă€r min favoritĂ„rstid! Nu kan det vara extra roligt att experimentera med nya dofter vid olika tillfĂ€llen. ✹Jazz Club✹ Ă€r en perfekt rökig och fyllig doft nĂ€r du sitter pĂ„ din Ă€lsklingsrestaurang eller cafĂ© samtidigt som regnet faller utanför fönstret och lönnlöven stĂ„r i brand. ✹Libre✹ Ă€r en lite tyngre parfym som passar nĂ€r du ska ut och klubba, vĂ€rmen frĂ„n din kropp kommer frigöra doftnoterna och den Ă€r en riktig crowd pleaser. Även✹I want choo forever✹ Ă€r en riktigt trevlig (om Ă€n lite mer blygsam) doft som passar bĂ„de utelivet men ocksĂ„ för en hemmakvĂ€ll med tĂ€nda ljus đŸ•Żïž 🍒 ✹Narciso-parfymen✹ skulle jag sĂ€ga Ă€r den bĂ€sta vardagsparfymen som bjuder in till komplimanger i skola/arbete, men som Ă€r lika passande för vad du Ă€n tar dig an i höst 🍂🍁.
"Med en gnistrande ambition och ögonen pÄ priset, hoppar jag in i tÀvlingen med fullt sjÀlvförtroende och entusiasm. Jag ser fram emot att vinna denna fantastiska uppsÀttning med BOSS produkter som inte bara kommer att höja min stil utan ocksÄ ge mig en lyxig och upplyftande upplevelse. **Alive Eau de Parfum 50 ml:** NÀr jag sprider Alive-doften pÄ min hud, kommer jag att omfamnas av livets vitalitet och energi. De första fruktiga noterna av Àpple och svartvinbÀr kommer att vÀcka mina sinnen, följt av en blommig dans av jasmin och ros. Denna doft kommer att bÀra mig genom dagen med sjÀlvsÀkerhet och stil. **Alive Bodylotion 75 ml:** Varje morgon kommer jag att smörja in min hud med Alive bodylotion, vilket inte bara kommer att Äterfukta och vÄrda min hud utan ocksÄ hÄlla doften av Alive vid liv hela dagen. Med varje applicering kommer jag att kÀnna mig omhuldad och redo att möta vÀrlden med en strÄlande glans. **BOSS Vattenflaska:** Denna vattenflaska blir min pÄlitliga följeslagare nÀr jag erövrar mina dagliga mÄl. Med BOSS-logotypen som pryder flaskan, kommer jag att hÄlla bÄde min kropp och stil hydrerad. Dess ÄteranvÀndbara och miljövÀnliga design speglar min medvetenhet om bÄde mode och hÄllbarhet. Med dessa produkter i min Àgo kommer jag att gÄ in i tÀvlingen med en osviklig anda av sjÀlvsÀkerhet. Jag tror pÄ min förmÄga att vinna och ser fram emot att njuta av de lyxiga och förföriska tonerna av BOSS Alive med varje andetag jag tar."
Experience the perfect blend of delicate innocence and captivating feminine allure with Perfume Alive by Hugo Boss. Enhance your daytime radiance by applying this fragrance to your hair and wrists, allowing its enchanting aroma to gracefully trail as you move. For a harmonious touch, embrace a soft, baby pink blush paired with Dior’s weightless foundation. This duo, so gentle it’s imperceptible on your skin, harmonizes flawlessly with various hair colors, ensuring a seamless match. As the evening unfolds, transition to the evocative allure of Hugo Boss Magnetic perfume, an alluring and mysterious scent designed to create an atmosphere of flirtatious intimacy. Apply it to your neck for maximum impact, and allow its seductive aura to envelop you, weaving an illusion of closeness that tantalizingly lingers even from a short distance.
Första gÄngen jag kom i kontakt med Hugo boss Alive var jag in i en kicks butik för att införskaffa en annan parfym som jag fastnat för, Alive parfymen stod dÄ framme som en nyhet. Jag valde att dofta pÄ den och 5 minuter senare kommer jag ut ur butiken med Hugo Boss Alive istÀllet för den parfym som jag kom dit för. Sedan dess har jag köpt ny sÄ fort den börjar nÄ slutet. Min absoluta favorit parfym som kommer hÀnga med mig i mÄnga Är till. Doften som bÄde har en vÀrme och frÀschör pÄ samma gÄng med inslag av trÀighet gör den oemotstÄndlig. FÄr alltid komplimanger nÀr jag bÀr den bÄde av mina nÀra men ocksÄ av frÀmlingar. Det Àr vÀl inte sÄ svÄrt att gissa vilken vinst jag skulle önska, men skriver det om det skulle var otydligt. Nr 1!! Hugo Boss The Scent pure accord anvÀnder min kille och jag kan inte fÄ nog av att dofta pÄ honom nÀr han bÀr den.
NĂ€r det kommer till Hugo Boss parfymer har jag aldrig haft nĂ„gon damdoft som tilltalat mig, men herrsidan dĂ€remot, dĂ€r kan vi snacka goda dofter. Mina favoriter Ă€r klassikern bottled edt och nyare tillskottet the scent absolute edp. Boss Bottled edt var faktiskt den första doften jag köpte till min man för exakt 10 Ă„r sedan. PĂ„ den tiden var jag en student med lite sĂ€mre ekonomi och kommer ihĂ„g att jag hittade Boss Bottled edt med tillhörande deo till ett bra pris pĂ„ nĂ€tet. Jag Ă€lskade doften av krispigt Ă€pple, kanel och vanilj inlindat i en mysig tröja eller nĂ„gra sprut pĂ„ mannens halsduk. Senaste parfymen jag köpte till honom var Boss the scent absolute edp som ocksĂ„ blev en given favorit. Om jag vann tĂ€vligen skulle jag vĂ€lja vinst 2. Min man fyller 40 i oktober och i Ă„r firaade vi 10 Ă„r som gifta. DĂ€rför hade det varit kul att ge honom en present som pĂ„minner om vĂ„r första tid ihop đŸ€
* mashbox Cali Contour & Highlighter Face Palette Ett highlight och contour kit med 6 pigmenterade nyanser som Ă€r lĂ€tta att blanda. InnehĂ„ller bĂ„de highlighter, bronzer och blusher                                                                                                                            * EstĂ©e Lauder Revitalizing Supreme+ Night Creme krĂ€m passar extra bra att anvĂ€nda under natten. Den gör att huden kĂ€nns fastare och minskar synliga linjer nĂ€r du sover.  * Origins GinZing Glow-Boosting Gel En exklusiv 2-i-1-fuktcreme som ger en fin och strĂ„lande lyster, och vĂ„rdar huden för en omedelbar sommarkĂ€nsla.
Sommaren Ă€r hĂ€r och jag tĂ€nkte dela med mig av nĂ„gra favoriter till kroppen och ansiktet under denna Ă„rstid!đŸŒ»đŸ‰ TILL KROPPEN- En hĂ€rlig kroppsskrubb med AHA- och BHA-syra som exfolierar kroppen och lĂ€mnar den supermjuk med en underbar doft av deras Cheriosa 40! Bom dia body cream har snabbt blivit en ny favorit, dels för doften, men ocksĂ„ för den milda exfoliering av AHA-syra och den uppljusande effekten av Vitamin C! TILL ANSIKTET- Ett serum med 75% hyaluronsyra-komplex som Ă„terfuktar sĂ„ otroligt mycket! Saknar du fukt i huden Ă€r denna ett enormt bra tips dĂ„ du kĂ€nner efter redan en anvĂ€ndning att din hud Ă€r Ă„terfuktad. Tillsammans med krĂ€men i samma serie fĂ„r du en fuktboost som skapar magi! Om du inte kĂ€nt pĂ„ dessa produkter sĂ„ ta dig in till nĂ€rmaste kicksbutik och kĂ€nn pĂ„ dem, sĂ€rskilt krĂ€men! Du kommer vilja köpa direkt!! 😍
Jag har en 9-Ă„rig lillasyster som Ă€r hela min vĂ€rld för mig 🌏✹ Just nu gĂ„r mina förĂ€ldrar igenom en skilsmĂ€ssa, som för visso gĂ„r bra och alla kommer överens, men jag vet att stora förĂ€ndringar alltid kan vara jobbiga. Dom upplyftande och frĂ€scha doftnoterna i karma-serien fĂ„r mig att tĂ€nka pĂ„ den glada, spralliga, roliga solstrĂ„len som Ă€r min syster. Det Ă€r dessutom en av hennes personliga favoritserier frĂ„n rituals! đŸŒș Inget Ă€r viktigare för mig Ă€n min lillasyster, och jag gör var som helst för att en jobbig eller trĂ„kig situation ska bli bĂ€ttre. Vilken inflyttningspresent Ă€r böttre Ă€n den med lyxiga kroppsvĂ„rdsproduker frĂ„n rituals!? đŸ€©đŸ™Œ
Jag ska ivĂ€g pĂ„ resa till medelhavet nu i sommar och i den stekande hettan Ă€r det viktigare Ă€n nĂ„gonsin att ta hand om sin hud. Med en body scrub som gör kroppen len och exfolierar blir man snyggare och mer sjĂ€lvsĂ€ker. Solskydd Ă€r sĂ„klart ett mĂ„ste, för att minska risken för att fĂ„ hudcancer, eller rynkor och fina linjer i förtid. Tack vare Ă„terfuktande body oil och body lotion kan huden Ă„terhĂ€mta sig frĂ„n solen och scrubben pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt. Om detta beauty kit hade funnits pĂ„ marknaden hade jag garanterat köpt det, samt rekommenderat det till alla mina tjejkompisar som ocksĂ„ ska ut och resa i sommar! För en finare, frĂ€schare fantastisk sommar - gör detta beauty kit till verklighet! Anledningen att just jag ska vinna Ă€r för att jag Ă€r student och det Ă€r svĂ„rt att finansiera mitt intresse inom hudvĂ„rd och skönhet. Att fĂ„ ta del av och testa Ă€nnu mer av Rituals sortiment hade varit otroligt kul och lĂ€rorikt. ❀❀
;-)Inte för stora slipande partiklar gör ett strÄlande jobb! De superexfolierar död hud, exfolierar, frÀschar upp och jÀmnar ut huden och lÀmnar den mycket vÀl Äterfuktad, utan kÀnslan av att huden stramar eller ett mÀrkbart klibbigt lager pÄ huden. Efter peeling Àr det inte nödvÀndigt att applicera en fuktgivande lotion. THE RITUAL OF KARMA Foaming Shower Gel - har en flytande, men tjock konsistens, som omedelbart efter att ha kommit ut ur förpackningen förÀndras till ett,ÀlskvÀrd, krÀmigt skum, med vilket badet Àr ett rent nöje. Omsluter kroppen charmerande, rengör huden vÀl, torkar absolut inte, LÀmnar inte en kÀnsla av stramhet pÄ huden;-). KARMA RITUAL HandtvÀtt. Vi tar emot tvÄlen i en enkel men elegant, ljusgrön förpackning. Den genomskinliga tjocka vÀtskan Àr lÀtt att fÄ ut ur förpackningen med pumpapplikatorn som fungerar felfritt. Produkten gör sitt jobb bra, den rengör och vÄrdar dina hÀnder pÄ samma gÄng. Den klarar ocksÄ bra av större smuts.
HĂ€r Ă€r fyra av mina bĂ€sta produkter jag inte klarar mig utan. Dessa produkter ger mig den fukt och lyster jag söker efter. HĂ„ller mina bryn pĂ„ plats samt ger mig en fin fĂ€rg om kinderna. Varför jag skulle vilja vinna Ă€r för att skönhet Ă€r mer Ă€n en hobby för mig, jag andas och lever för det sĂ„ att fĂ„ gĂ„ pĂ„ en inspirations dag tillsammans med kicks anstĂ€llda som Ă€r experter vore en Ă€ra och otroligt lĂ€rorikt och inspirerande. Jag skulle vilja ta med mig en av mina nĂ€rmsta vĂ€nner som var mitt absolut största stöd under förlossningsdepressionen jag gick igenom. Vi bĂ„da Ă€r mammalediga nu och fĂ„ bjuda med henne som ocksĂ„ delar samma intresse för skönhet vore Ă€nnu ett sĂ€tt att visa tacksamhet för henne❀
Hej hörni!!! TĂ€nkte passa pĂ„ att rekommendera er hĂ€r pĂ„ kvĂ€llskvisten mina nya favorit mascaror jag upptĂ€ckt pĂ„ sistone. 1. BareMinerals Lash Domination ! Den Ă€r OTROLIG! Har den endast i travel size men ska definitivt köpa den i original storlek sen. TIPSSSS! 2. Loreal Paris Lash Paradise Waterproof, passar perfekt nu nĂ€r det fortfarande Ă€r fuktigt i luften. LÄNGDEN MED DENNA MASCARA ÄR ALLT!!!  VĂ€rt varenda krona kan jag lova! Vad Ă€r era favorit mascaror? En unpopular opinion jag har Ă€r att telescopic mascara Ă€r kass :( mina fransar har aldrig varit klumpigare eller gĂ„tt nerĂ„t sĂ„ mycket som nĂ€r jag testat den. Skriv gĂ€rna vad för mascaror som ni gillar och rekommenderar! 💗 Ps hittade inte den mascaran i produkt-tagen eller den vattenfasta versionen. Ha en fin kvĂ€ll hörni!