En doftgarderob för mig Àr lika givet som en garderob för klÀder DÀr allt frÄn nÄgra frÀscha dofter, nÄgra blommiga, nÄgra kryddiga eller kanske nÄgra vaniljgourmander? PÄ hösten plockar jag ofta fram just vaniljgourmanderna och de kryddiga, myskiga dofterna!
HÀr Àr fyra favoriter som jag ofta plockar fram till hösten!
YSL- Black Opium Le Parfum
Doftar inte lika mycket kaffe som originalet, utan denna har en mer söt, sockrig vanilj i sig som gör att doften blir vÀldigt mjuk och hÀrlig!
Van cleef & Arpels- Orchidee VanilleEn Magisk doft som har kombinationen av en mjuk hĂ€rlig vanilj tillsammans med, vit mysk, choklad och blommor. En pudrigt, söt och hĂ€rlig höstdoft! Narciso Rodriguez- Musc Noir RoseWow! Magisk Ă€r denna! En fruktig, myskig söt vaniljdoft med plommon, bergamott, tuberros, mysk och vanilj! Hur trevligt? Givenchy- LâInterdit EdP Rouge
Varmt kryddig, vita blommor, och tuberros! Behöver jag sĂ€ga nĂ„got mer? Ja!! Ăven sandeltrĂ€! Hur nice??? Denna Ă€r magisk! TESTA!!!
NĂ„gra av mina favoriter just nu och inför hösten! â„ïž
Prada Paradoxe - PÀron, vita blommor, vaniljEn lika mysig som sensuell doft, perfekt för dejten eller bara en höstdag hemma i soffan med valfri varm dryck i ditt sÀllskap!
L' interdit rouge - IngefÀra, Tuberos, SandeltrÀ
En djÀrv, varm doft som fÄr blickarna att vÀndas efter dig och folk att vilja borra nÀsan i dig! Unik och magisk. HÄll fram din mystiska och lekfulla sida med denna doft.
Daisy eau so Intense - Jordgubb, honung, mysk
Om ovan nÀmnda dofter Àr Àmnade för kvÀllen sÄ Àr detta en oklanderlig dag-doft! Söt, varm och fruktig men ÀndÄ frÀsch, och en vattenmelons-liknande doft. För dig som ser potential i originalet Daisy men liksom vill ha MER!
GUCCI Floria Gorgeus gardenia EdP - PĂ€ronblom, Gardenia, Farinsocker
NÄgot av en signaturdoft för mig som passar Äret runt! Den Àr blommig, fruktig, söt och kvinnlig, men inte tonÄrsaktig! Passar dag som kvÀll.
Experience the perfect blend of delicate innocence and captivating feminine allure with Perfume Alive by Hugo Boss. Enhance your daytime radiance by applying this fragrance to your hair and wrists, allowing its enchanting aroma to gracefully trail as you move. For a harmonious touch, embrace a soft, baby pink blush paired with Diorâs weightless foundation. This duo, so gentle itâs imperceptible on your skin, harmonizes flawlessly with various hair colors, ensuring a seamless match.
As the evening unfolds, transition to the evocative allure of Hugo Boss Magnetic perfume, an alluring and mysterious scent designed to create an atmosphere of flirtatious intimacy. Apply it to your neck for maximum impact, and allow its seductive aura to envelop you, weaving an illusion of closeness that tantalizingly lingers even from a short distance.
Supergoda och speciella herrdofter đ€đ„„đ§
Valentino Uomo EdT - manlig doft och galet snygg flaska.
TrÀig, varm och kryddig med doftnoter som bergamott, kaffe, choklad, lÀder och cedertrÀ. Riktigt mysig höst och vinterdoft.
Hugo Boss Bottled Pacific Summer EdT - frisk men spÀnnande doft.
Mjukt trÀig, frÀsch, lite aromatisk doft med tropisk kÀnsla.
Doftnoter bl a citron, salt, kokos, cashmeran, patchouli och sandeltrÀ.
UpptÀckte dessa nÀr jag var med en vÀn som smakrÄd och extra kul och positivt tycker jag att de inte ligger pÄ 10-i-topp-listan utan att man kan sticka ut lite med en doft som inte direkt kÀnns igen.
;-)Inte för stora slipande partiklar gör ett strÄlande jobb! De superexfolierar död hud, exfolierar, frÀschar upp och jÀmnar ut huden och lÀmnar den mycket vÀl Äterfuktad, utan kÀnslan av att huden stramar eller ett mÀrkbart klibbigt lager pÄ huden. Efter peeling Àr det inte nödvÀndigt att applicera en fuktgivande lotion.
THE RITUAL OF KARMA Foaming Shower Gel - har en flytande, men tjock konsistens, som omedelbart efter att ha kommit ut ur förpackningen förÀndras till ett,ÀlskvÀrd, krÀmigt skum, med vilket badet Àr ett rent nöje. Omsluter kroppen charmerande, rengör huden vÀl, torkar absolut inte,
LÀmnar inte en kÀnsla av stramhet pÄ huden;-).
KARMA RITUAL HandtvÀtt. Vi tar emot tvÄlen i en enkel men elegant, ljusgrön förpackning. Den genomskinliga tjocka vÀtskan Àr lÀtt att fÄ ut ur förpackningen med pumpapplikatorn som fungerar felfritt. Produkten gör sitt jobb bra, den rengör och vÄrdar dina hÀnder pÄ samma gÄng. Den klarar ocksÄ bra av större smuts.