/ Jag vill dela med mig av några produkter som just nu står
Livia
Beauty Pro
10/12/24-20:39(redigerad den 10/12/24-20:44)
Delina La Rosée 75 ml
Delina La Rosée 75 ml
Light Reflecting Foundation Fiji
NARS
Light Reflecting Foundation Fiji
Soft Matte Complete Concealer Nougatine
NARS
Soft Matte Complete Concealer Nougatine
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Jag vill dela med mig av några produkter som just nu står högst upp på min önskelista. De har alla något unikt som gör att jag känner att jag bara måste ha dem i min samling 😍🎀 ✨ Delina La Rosée✨ Den här doften är ren magi i en flaska. Jag älskar fräscha, blommiga parfymer och Delina La Rosée är den perfekta balansen mellan elegant och lättburen. En parfym som får en att känna sig feminin och självsäker varje gång man bär den (har bara burit den varje gång jag ser den i affären😅) ✨ NARS Light Reflecting Foundation✨ Jag har hört så mycket hype om denna! En foundation som inte bara jämnar ut huden utan också ger en hälsosam glow – ja, tack! Den verkar vara perfekt för både vardag och mer speciella tillfällen eftersom den ger en naturlig finish utan att kännas tung. ✨ NARS Soft Matte Complete Concealer✨ Jag älskar concealers som både täcker bra och är enkla att blenda, och den här får så mycket kärlek i beautyvärlden. Jag gillar att den kommer i en burk, vilket gör det enkelt att kontrollera mängden och jobba med precis där det behövs. Perfekt för mörka ringar eller små blemmor! ✨ Fenty Beauty Diamond Bomb – Rosé Rave ✨ Jag har Diamond Bomb i färgen How Many Carats och det är seriöst det vackraste jag äger. Den ger det mest fantastiska skimret som passar allt från fest till vardagsglam. Därför är jag så sugen på Rosé Rave – tänk er samma magiska effekt fast i en mjuk, rosé-ton. Jag kan inte låta bli att drömma om hur fin den skulle vara som både highlighter och ögonskugga!
Fortsätt utforska gemenskapen!