/ Mitt Beauty Kit – Kvällsrutin med Rituals 1. Rengöring. The
Liudmila
Beauty Beginner
18/04/25-08:04(redigerad den 18/04/25-08:08)
Renewal Overnight Mask 75 ml
BABOR
Renewal Overnight Mask 75 ml
Doctor Babor Soothing Cream Rich 50 ml
BABOR
Doctor Babor Soothing Cream Rich 50 ml
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
BABOR
Active Night Ampoule Concentrates 14 ml
Perfect Skin Collection 14 pcs Ampoule Concentrates 28 ml
BABOR
Perfect Skin Collection 14 pcs Ampoule Concentrates 28 ml
Mitt Beauty Kit – Kvällsrutin med Rituals 1. Rengöring. The Ritual of Namaste Velvety Smooth Cleansing Foam - Mjuk rengöringsmousse som effektivt tar bort smink och orenheter utan att torka ut huden. 2. Toner. The Ritual of Namaste Clarifying Toner - Återfuktande och uppfriskande toner som förbereder huden för nästa steg. 3. Serum. The Ritual of Namaste Hydrating Serum - Lätt men intensivt fuktgivande, perfekt för att boosta huden innan nattkräm. 4. Ögonkräm. The Ritual of Namaste Anti-Ageing Eye Concentrate -Minskar puffighet och fina linjer – perfekt för trötta ögon. 5. Nattkräm:. The Ritual of Namaste Restoring Night Cream -En rik, återuppbyggande kräm som hjälper huden att återhämta sig under natten. 6. Extra self-care. The Ritual of Jing Sleep Pillow & Body Mist -En avslappnande mist med lavendel och tränoter – sprayas på kudden för en lugn sömn. Jag är mest nyfiken på BABORs Ampuller – de känns som små superhjältar för huden. Särskilt “Perfect skin collection” eller “Active Night” som verkar perfekta för att vakna upp med fräsch hud.
Fortsätt utforska gemenskapen!