/ Hej jag önskar mig detta då jag inte kommer få chansen att
Penny
Beauty Star
11/12/24-22:26(redigerad den 11/12/24-22:33)
Cloud EdP 100 ml
Ariana Grande
Cloud EdP 100 ml
Mini Base Makeup Brush Kit
FLAER
Mini Base Makeup Brush Kit
Dior Addict Natural Gift Box
DIOR
Dior Addict Natural Gift Box
Hydro Grip Primer 45 ml
Hydro Grip Primer 45 ml
Hej jag önskar mig detta då jag inte kommer få chansen att få några julklappar iår då både jag och min sambo blev arbetslösa precis och min familj har slutat prata med mig 🩷 Kommer självklart fortfarande fira jul med människorna jag tycker om och kommer vara glad oavsett. Vi kan börja med nr 1 som är en perfym från Ariana Grande som jag ser upp till en del då jag själv älskar att sjunga och hennes smink är alltid så fint. Sen doftar ju perfymen otroligt gott. Har önskat mig den i flera år i rad men den är lite dyr.. Sen nr 2 är två borstar och det är något som verkligen saknas hos mig då jag bara har två en stor och en liten här hemma så det hade varit fantastiskt med flera. Har redan de andra två i erat märke och jag älskar dem. Nr 3 är ett kit från dior som är otroligt fint och något jag bara hade kunnat drömma om att få äga. Sen är det en del grejer där i så jag tänkte att en av grejerna kunde jag kanske ge bort till min farmor som är den ända som fortfarande stöttar och finns hör för mig. Nr 4 är en primer från milk som jag velat testa i evigheter. Har aldrig testat att använda primer innan men har alltid velat. Har hört mycket bra om den och hade varit roligt att testa. Tycker det är en fin grej detta att få en chans att få något till jul 🩷 inte alla som har råd eller har möjlighet till det 🫶🏻
Fortsätt utforska gemenskapen!