/ Mitt perfekta Beauty Kit – för lite extra självkärlek och
Nadia
Beauty Beginner
09/12/24-16:36(redigerad den 09/12/24-17:57)
Jean Paul Gaultier
Gaultier Divine EdP 100 ml
Carolina Herrera
Good Girl Blush EdP 30 ml
DIOR
Backstage Face Glow Palette 004 Gold Rose
Everfull XL Mascara 36H Extreme Volume & Lift 01 Total Black
Mitt perfekta Beauty Kit – för lite extra självkärlek och vardagslyx!
✨Som student och stolt stamkund hos KICKS är det alltid lika härligt att dyka in i er butik eller scrolla igenom hemsidan. Ni har verkligen allt jag behöver för att känna mig självsäker och inspirerad! Att få skapa mitt eget drömkit känns som en chans att samla allt jag älskar – kvalitet, lyx och den där känslan av att ta hand om sig själv. Här är fyra favoriter som gör min dag extra magisk:
🌸 Jean Paul Gaultier Gaultier Divine EdP Denna doft är ren girl power i en flaska! Den får mig att känna mig både stark och feminin, precis som jag vill varje dag.
💗 Carolina Herrera Good Girl Blush EdP En lekfull, romantisk doft som balanserar mjukhet och styrka perfekt. Det är som om den fångar hela min personlighet!
✨ DIOR Backstage Face Glow Palette 004 Gold RoseGlow är livet! Denna palett ger min hy en naturlig och fräsch lyster som verkligen lyfter mitt smink.
💆♀️ Dolce & Gabbana Everfull XL Mascara för att den perfekta volymen och lyftet skulle ge mig den självsäkerhet jag drömmer om varje dag! 💫
Tack för att ni alltid gör det lätt att hitta nya favoriter som passar just mig. Nu håller jag tummarna för att få hem mitt drömkit och ge mig själv den lyxen jag förtjänar! 💕Hoppas på det bästa! 🤞✨