/ Som snart blivande mamma (BF 12/12) och med en ettårig
Emma
Beauty Beginner
08/12/24-16:37(redigerad den 08/12/24-16:44)
Moroccanoil
Intense Hydrating Mask 250 ml
Givenchy
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
XLASH
Rejuvenating Eye Gels
Som snart blivande mamma (BF 12/12) och med en ettårig föräldraledighet framför mig så ser jag verkligen fram emot chansen att få vinna mina favoriter från kicks! En vårdande produkt för håret känns som ett måste för de få tillfällen jag lyckas få till en everything-shower. Amning gör inga under för håret så för mig är det extra viktigt att ta hand om det på bästa sätt under den här tiden.
Eyepatches är en oumbärlig del av min morgonrutin och något jag verkligen hoppas kunna prioritera även som nybliven mamma. Även om morgonkaffet kanske skjuts upp till lunchtid, så känns det okej om jag får kombinera det med eyepatches som ger ett piggare utseende.
En annan önskning är min nya favoritparfym som jag precis hittat! Den perfekta kvällsdoften! För de stunder då man i framtiden har barnvakt och kan njuta av en kväll på stan, känns det underbart att kunna bära en parfym som är sexig, flörtig och unik!
Slutligen kan jag inte vara min trogna vapendragare, mascaran! Jag sminkar mig sällan nu för tiden men mascara är ett måste för att känna mig fräsch och levande. Det vore fantastiskt att ha dessa favoriter som stöd i vardagen som nybliven mamma!