Saker jag sminkade mig med som finns på kicks men gick inte tagga under:Leoral faudacion,fitme conceler,nyx primer,dior bronser,dior blush,maybelline maskara,leoral lipstict,dior lipoil
Andra saker jag advändrade som finns inte på kicks: essence gel,essence ögonpenna,7w eyeliner,7w maskara,7w läppena,kobo Sättningspray Efter att varit en stor It cosmetiqs fan har jag blivit upplyst med information om att mina Holy grail produkter innehåller farliga ämnen både för oss människor samt naturen.
Bland annat cancerframkallande och hormonrubbande…
Så nu har jag bytt helt till detta,
Här har jag använt mig utav revitalift filler dagcreme med 50spf, estee lauders nya hydra rescue primer, nya foundationen ifrån estee lauder hydra rescue, nyx epic ink liner i färgen svart, ögonskugga pixie natural beauty, Pixi On-The-Glow Blush i färgen fleur, Pixie On-The-Glow Stick On-the-Glow Stick och till läpparna har jag använt mig utav Mac lipliner i färgen whirl runt om och i mitten utav läpparna utav buxom White russian lipliner (ber om ursäkt redan nu för stavfel) ögonbrynen är tattoo brow i färgen ash-Brown, Maria mercier setting powder, all nighter setting spray glow! ;-) Detta är första dagen med denna kombo! Wish me luck! Kommer att uppdatera er alla om hur det går och gått! Nedan listar jag ett bra tips, Dagens Tips! Smörj in ansiktet med återfuktande dagkräm gärna med spf, ta setting puder/ lös puder över ansiktet, ta sedan och spraya ansiktet med setting spray, låt torka, applicera nu valfri foundation därefter concealer och så klart ett tunt lager utav setting puder där du behöver sätta sminket ordentligt och avsluta med settingspray! Voilà du har nu en flawless finish som håller hela dagen! Ps aldrig fått så mycket komplimanger som när jag kör på detta tips! Du kan tacka mig sen, Varsågod! ;-) ps jobbar inom vården och denna teknik gör att sminket håller sig fläckfritt ett dubbelpass med allt vad det innebär! ;-) Dagens makeup.
Smashbox primerizer, It cosmetics cc cream, Anastasia Brow freeze, nyx brow pen, Anastasia translusent Powder, Anastasia eye primer, Anastasia Carli Bybel, Anastasia Fondation stick som bronser, Anastasias mascara, kicks fransar, kicks (gamla kicks Beauty) loose Highlighter, beautyact blush, läppstift och läppglans från Anastasia.