/ Before and after - All beauty act. Efter att ha vunnit
Irena
Beauty Pro
18/05/23-11:24(redigerad den 18/05/23-11:26)
Before and after - All beauty act.  Efter att ha vunnit
Before and after - All beauty act. Efter att ha vunnit kicks senaste tävling med massa godsaker från Beauty Act var jag bara tvungen att testa typ allt 😍. Det var inte bara smink utan även en brun utan sol för ansiktet med tillhörande kabukiborste för applicering. I ärlighetens namn är jag ingen BUS person. Tycker bara det blir gult, kladdigt och jag tål inte doften. Jag la på lite igår innan läggdags, men kan eventuellt ha överdrivit lite för jag kände mig lite för brun på morgonen. De två första bilderna är osminkad med preppad hud. Som jag tidigare sagt kör jag oftast på bronze toner i min sminkrutin så när det kommer till starka färger och pastell är jag inget proffs direkt. Av alla produkter som jag fick är jag mest nöjd med settingsprayen som innehåller skimmer. Ville bara spraya den över hela kroppen 😄. Minuset var att pumpen var lite trög och därav svårt att få ut rätt mängd produkt. Ögonpaletten är jag minst nöjd med. Jag upplevde skuggorna svårarbetade och inte så pigmenterade. Lekte lite med olika nyanser och försökte få till en eyelinereffekt med den skugga jag gillade mest. Som sagt detta var en lekfull sminkning utan förväntningar på resultatet så det går alltid att få bättre 😄. Läppoljorna var också riktigt bra. Doftade gott och känndes inte klibbiga. Har aldrig köpt en läppolja innan, men nu blev jag såld på produkten. Blush och bronzer superpigmenterade och bra. Definitivt något jag skulle köpa själv. En produkt jag använde som också är från Beauty Act men som inte kom med i priset är deras glow drops i färgen Gold. Jag blandade ner den i min foundation och applicerade den med fuktad svamp. Jag kommer inte köpa den produkten igen eftersom jag tyckte min foundation blev för rinnig, började kracklera och fick mina porer att se större ut. Så summa summarum. Alla produkter utom ögonskuggspaletten och Busen kommer bli riktiga sommarfavoriter 🌻🍭🌺
Radiant Shimmer Spray Bronze
BeautyAct
Radiant Shimmer Spray Bronze
Radiant Duo Bronzer Desert Vibes & Golden Hour
BeautyAct
Radiant Duo Bronzer Desert Vibes & Golden Hour
Radiant Duo Blusher Flirty Peach & Pink Sky
BeautyAct
Radiant Duo Blusher Flirty Peach & Pink Sky
Vibrant To Go Eyeshadow Palette
BeautyAct
Vibrant To Go Eyeshadow Palette